Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even niks lezen wat [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; post dus. :)

Ik spoiler expres he ;)

Ik verwacht trouwens niet dat ze zo makkelijk de namen van de finalisten doorgeven, er zal wel een flinke adder onder het gras zitten en dus zullen de namen niet kloppen. Al is het wel opvallend dat ze precies drie namen laten zien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik weet is dit gewoon een vaste regel van het spel, zo is het iig altijd geweest. Niets is wat het lijkt, natuurlijk, maar toch.

Nou ja, het begin van het programma was uiterst merkwaardig. Eerst zo'n nieuwe item en dan een test aan het begin, wat ook niet bepaald gewoon is. Het was natuurlijk ook geen beslissende testuitslag, dus in die zin telde het nog niet en kon dus de mol het ook zien. Al heb ik niet het idee dat Daphne de mol is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Maar ze ging er niet uit... Titel van de aflevering was schijnbeweging, hè. ;)

Titel kan natuurlijk ook slaan op het SCHIJNEN van de lichten in de 2e opdracht ;)

Toevoeging op voorgaand bericht:

[spoiler=Tweede land?! ]Ellis Island ligt midden in New York?!

In het bgin van de aflevering werd gezegd dat Hong Kong uit 264 eilanden bestaat, zou dus best de naam van een van die eilanden kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het bgin van de aflevering werd gezegd dat Hong Kong uit 264 eilanden bestaat, zou dus best de naam van een van die eilanden kunnen zijn.

[spoiler=Tweede land?!]pCvcZU8KXbQ

Kandidaten vertellen over Hong Kong. Aaf en Sofie vergelijken de stad met een andere plaats: New York! Wel opvallend dat beide dezen naam laten vallen. Zou dat dus echt de tweede locatie zijn? Of heet dit fenomeen tunnelvisie? Het eiland wat je ziet is in ieder geval Ellis Island in New York. Dat is wel duidelijk.

Uit het filmpje is in ieder geval af te leiden dat ze de eerste vier afleveringen sowieso in Hong Kong zitten. Jennifer vertelt als laatste haar verhaal en zegt dat ze na 8 dagen in ieder geval nog in Hong Kong zitten. Weet je eigenlijk ook meteen dat ze in de eerste drie afleveringen niet af zal vallen, omdat ze aflevering vier heeft mee gemaakt.

Na nog wat verder gezocht te hebben, kwam ik ook een Ellis Island in Australië tegen, maar lijkt me niet dat ze daar voor een derde keer heen gaan, alsof ze niets beters kunnen verzinnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het begin bij een close up van Owen, was er heel duidelijk de Wie is de Mol vingerafdruk te zien... Hij staat dus heeeeeeeeeel hoog op mijn lijstje.

Edit: op zijn bril was het te zien

Is dit niemand anders opgevallen? Mijn vriendin en ik zagen het echt direct

Toevallig een screentje er van of een tijdstip? Vond nogal dat op hem en Tyro nogal de aandacht werd gevestigd met allerlei trucjes, waardoor ik ze eigenlijk weg zou willen strepen als mol. Staan al te veel in de schijnwerper naar mijn idee. Vaak is de mol iemand die niet vanaf het begin verdacht wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoileralert]De flashback was dus niet 17 dagen voor de opnames, maar 17 dagen voor het filmpje, van afl 9... en dus gewoon dag 1... Vond al raar dat het filmpje 17 dagen voor de eerste aflevering opgenomen was, nu pas valt dit kwartje... Waren dus beelden van de finale...

[spoiler=Lees dit niet als je de finalisten niet wilt kennen... ][spoiler=extra spoiler, weet je zeker dat je de finalisten wilt weten?] Ik heb zo het idee dat het om de finale gaan, aflevering 9 en dat Susan, Freek en Sofie er dan nog in zitten... De drie finalisten...

1e brievenbus: 1 envelop

2e brievenbus: 2 enveloppen

3e brievenbus: 3 enveloppen, tekst erop te lezen:

Susan Visser afl 9 Ellis Island

Freek afl 9 Ellis Island

Sofie van den Enk afl 9 Ellis Island

4e brievenbus: 2 enveloppen, Ene kan ik net lezen, weer de naam van Sofie erop.

Beetje jammer dit, als het echt blijkt te kloppen... Meteen 7 namen door kunnen strepen...

Alsof de regie zo dom is :-D Ligt er veel te dik op hoor.

Op de televisie vond ik het veel duidelijker aangezien het beeldkwaliteit gewoon beter en groter was. Maar kijk hier maar op het rechter glas van zijn bril.

2cey2s.jpg

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hem niet.

Sowieso lach ik maar een beetje over al het gezoek naar dingen. Worden tig dingen in beeld gebracht, voor elke kandidaat zijn wel dingen te vinden. Monteren, monteren en nog een keer monteren. Zij sturen ons de kant op die zij willen. Natuurlijk zit er aan het eind van de rit wel een kloppende hint tussen, maar kijk eens naar alle foute hints. Ik kijk puur naar de spellen en gedragingen en daar baseer ik mijn mol op. Qua gedragingen viel Owen mij op, zijn lach toen de eerste test werd aangekondigd vond ik gemaakt. Maar het is een acteur dus kan ook bewust zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof de regie zo dom is :-D Ligt er veel te dik op hoor.

Dat gaf ik later ook al aan. Wat mij wel duidelijk is, is dat dit iets met de finale te maken heeft, maar geen idee wat precies. En waarom precies die drie namen genoemd worden. Ik verwacht uiteindelijk zelf ook dat ik fout zal zitten met de finalisten. Mijn post over een tweede land zou echter best wel eens waar kunnen zijn.

Al moet ik wel zeggen dat het al vaker voorgekomen is dat de finalisten al na een enkele aflevering bekend waren en dat zelfs bekend was wie wanneer afvalt.

Je ziet een veeg op zijn ene brilgras. Voor hem zijn rechteroog, voor ons als kijker de linkerkant ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zijn rechter glas, dus voor de kijker links :checkit: Maar ben het wel met je eens voor wat betreft die brieven. De regie is echt zo dom niet nee.

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Juist doordat ze uit het niets dat bord ziet, kan erop wijzen dat zij wist waar dat bedrijf was. En juist doordat zij geld binnen haalt (het is slechts 400 euro, inclusief een kans dat niet iedereen op tijd binnen zou zijn), maakt ze zichzelf minder verdacht. Dat is voor een mol ook gewoon goed.

bewerkt door sirkeith
Link naar opmerking
Deel via andere websites