Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

Het duurt nog eventjes, waarschijnlijk tot de eerste donderdag in 2014, dan is de laatste jaren steeds de eerste aflevering, maar de eerste informatie begint nu al door te lekken.

wvdAw_jcXTI

Dit filmpje heeft de AVRO al vrij gegeven. Als ik naar de beelden kijkt, lijkt het een Aziatisch land. Sommige schijnen de fontein te herkennen en zeggen dus dat deze beelden uit Hong Kong komen. Is op zich wel een leuk land voor een editie, lijkt me.

Geen idee of er al iets over de deelnemers bekend is. Dat zal de komende maanden wel binnen stromen, verwacht ik. Ik lees op internet dat sommige echt de twitteraccounts van BN-ers langs gaan om te kijken of in de maand mei (waarschijnlijk de opnamemaand) toevallig een tijdje niet gereageerd hebben ofzo en dan die personen aanwijzen als potentiële deelnemers, maar dat soort dingen gaan mij echt te ver om te gaan doen.

Ik ben benieuwd wat het komende seizoen ons gaat brengen!

Stemmen na aflevering 2:

2dgroed.png

2njhnnk.png

14neel4.png

2cr20br.png

15dt36c.png

2q1ucsk.png

152m534.png

bewerkt door Mvdv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het duurt nog eventjes, waarschijnlijk tot de eerste donderdag in 2014, dan is de laatste jaren steeds de eerste aflevering, maar de eerste informatie begint nu al door te lekken.

wvdAw_jcXTI

Dit filmpje heeft de AVRO al vrij gegeven. Als ik naar de beelden kijkt, lijkt het een Aziatisch land. Sommige schijnen de fontein te herkennen en zeggen dus dat deze beelden uit Hong Kong komen. Is op zich wel een leuk land voor een editie, lijkt me.

Geen idee of er al iets over de deelnemers bekend is. Dat zal de komende maanden wel binnen stromen, verwacht ik. Ik lees op internet dat sommige echt de twitteraccounts van BN-ers langs gaan om te kijken of in de maand mei (waarschijnlijk de opnamemaand) toevallig een tijdje niet gereageerd hebben ofzo en dan die personen aanwijzen als potentiële deelnemers, maar dat soort dingen gaan mij echt te ver om te gaan doen.

Ik ben benieuwd wat het komende seizoen ons gaat brengen!

Stemmen na aflevering 2:

2dgroed.png

2njhnnk.png

14neel4.png

2cr20br.png

15dt36c.png

2q1ucsk.png

152m534.png

bewerkt door Mvdv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe heet die Judoka? Die met die zware stem, beetje zwaarlijvig, deed mee aan the biggest loser en de jongens tegen de meisjes... Kan even niet op de naam komen. Floortje Dessing werd volgens mij al geschrapt omdat ze maandenlang van huis was.

EDIT: Ohja.. Die man is Dennis van der Geest. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tygo Gernandt is één van Nederlands bekendste acteurs joh. Owen Schumacher zie je natuurlijk weinig als zichzelf maar die is ook wel bekend. Sofie ken ik dan weer nie

Heb op wiki gekeken wat ie allemaal gedaan heeft. Het schnitzelparadijs heb ik in een ver verleden wel eens gezien, maar kan er niets meer van herinneren. Verder ken ik echt het merendeel van zijn programma's/films niet. Nou ja, goede tijden, slechte tijden van naam, maar nooit gevolgd...

De kop van Owen Schumacher op wiki komt me een beetje bekend voor. Maar daar blijft het eigenlijk bij. De programma's waarin hij iets deed zeggen mij in ieder geval iets meer, maar ook nooit gevolgd. Misschien dat ik hem wel herken als iemand die voor zwarte piet speelt :D

De programma's van Sofie van den Enk komen mij dan nog het meest bekend voor, maar kijk ik ook niet. Zag tussen de programma's ook Vrijland staat, kijkt mijn zusje nog steeds naar. Misschien dat ik haar dan daar wel eens voorbij heb zien flitsen ofzo. Maar denk het niet. Gezicht komt me in ieder geval niet bekend voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites