Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederlands Elftal van de Toekomst: #2018

Pieter

Aanbevolen berichten

In 2011 werd je uitgelachen Halit.

Hmm wel erg weinig nominaties voor Propper. Die is echt veel verder dan v Ginkel, die maar een jaar jonger is. Ik zie Propper eind dit voetbaljaar/begin volgend jaar debuteren bij Oranje.

@PP; mwaah verdedigende middenvelder van Propper maken is wel verneuking van zijn kwaliteiten. Of die moet gewoon de spel dicteren, zoals Xabi Alonso of Andrea Pirlo.

:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Krul

Van der Wiel - Veltman - Indi - verrassing

Fer - Maher - Strootman

Narsingh - Van Persie - Depay

Linksback iemand die nu nog ergens in de jeugd speelt en daar heb ik geen kijk op. Van Dijk zit denk ik ook wel dicht tegen de basis aan in plaats van Indi. Zie Van Dijk volgend jaar wel naar de Premier League verkassen en daar slagen bij een Newcastle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doelmannen: Tim Krul, Jeroen Zoet en Jasper Cillesen

Verdediging: Ricardo van Rhijn, Gregory van der Wiel, Stefan de Vrij, Virgil van Dijk, Karim Rekik, Joël Veltman, Jetro Willems en Daley Blind

Middenveld: Yassin Ayoub, Kevin Strootman, Marco van Ginkel, Tonny Vilhena, Georginio WIjnaldum, Adam Maher en Jordy Clasie

Aanvallers: Ola John, Memphis Depay, Luciano Narsingh, Jurgen Locadia en Danny Hoesen

Zo, dat wordt de 23-koppige selectie van het WK 2018

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het huidige Oranje op sterven na dood is. een nieuwe lichting komt eraan. Ik denk dat dit in 2018 wel eens het 11tal zou kunnen zijn.

Krul

vd Wiel Veltman van Dijk Buttner

Strootman Blind

Kishna Zivkovic Depay Boetius

reserves

van Ginkel, Cillessen, Douglas, Vilhena, Clasie, Kongolo, van Ginkel, Fer, van Rhijn , Klassen, Clasie, Zoet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er heel dik in ja 4-2-4

Krijgen we dat gedoe over formaties (totaal niet interessant) weer. Laat Depay onder Zivko spelen en je speelt 4231 :cab:

Zoek voor de gein is een filmpje van Cruyff die de ruit uitlegt op youtube. Er kwam weliswaar iets nuttigs uit zn muil

Link naar opmerking
Deel via andere websites