PJHoutman Geplaatst 20 december 2019 Share Geplaatst 20 december 2019 4 uur geleden zei himan: Alles op de Tour dus. Kijken wat ze bij INEOS gaan doen nu. Alles op de Tour gooien, net als elk jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) Thomas vreesde al dat door Bernal hij geen kans zou krijgen in de Tour. Kan eventueel nog wat worden als hij een keus moet maken tussen (een betere) Bernal of Froome om te knechten 23 december 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 Thomas wil zelfs geen Giro rijden als kopman, omdat hij naar de Tour wilt. Dat het daar een keer problemen met zich mee ging brengen, was het natuurlijk op wachten. Bernal, Froome en Thomas gaat niet goed komen in de Tour vrees ik. Echter is het natuurlijk ook maar afwachten in hoeverre Froome nog de renner wordt die hij was (iets wat hij zelf ook al heeft uitgesproken). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 december 2019 Share Geplaatst 24 december 2019 22 uur geleden zei Kavinos: Thomas wil zelfs geen Giro rijden als kopman, omdat hij naar de Tour wilt. Dat het daar een keer problemen met zich mee ging brengen, was het natuurlijk op wachten. Bernal, Froome en Thomas gaat niet goed komen in de Tour vrees ik. Echter is het natuurlijk ook maar afwachten in hoeverre Froome nog de renner wordt die hij was (iets wat hij zelf ook al heeft uitgesproken). Dit soort dingen zegt iedereen al jaren, en elk jaar wint Sky/Ineos gewoon. Denk dat we het misgunnen binnen die ploeg enorm overschatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 december 2019 Share Geplaatst 24 december 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: Dit soort dingen zegt iedereen al jaren, en elk jaar wint Sky/Ineos gewoon. Denk dat we het misgunnen binnen die ploeg enorm overschatten. Normaal was het enkel Froome/Thomas toch? Nu is daar ook opeens Bernal nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 december 2019 Share Geplaatst 24 december 2019 So? Elk jaar heeft Ineos meerdere kandidaat-Tourwinnaars en elk jaar trekken ze uiteindelijk collectief de kaart van de beste. Thomas heeft dat meermaals zonder morren gedaan, Froome zal dat ook heus wel begrijpen (en ik vermoed überhaupt niet heel anders kunnen ook straks) en Bernal lijkt mij nou niet echt een groot ego te zijn. Dan zie ik het nog eerder 'mis' gaan tussen Dumoulin en Roglic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 december 2019 Share Geplaatst 24 december 2019 https://www.indeleiderstrui.nl/idl-producties/265310/voedingsexpert-jumbo-visma-we-stimuleren-renners-te-genieten-van-kerstdiner?fbclid=IwAR0Y2bn6_cNKlr6lAep-fl8PyEKjXMovyUc8syFq1NuOgankLVLuQQj_ulQ Ons aller @Martijn aan het woord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 december 2019 Share Geplaatst 28 december 2019 Op 24-12-2019 om 19:46 zei Zeus: So? Elk jaar heeft Ineos meerdere kandidaat-Tourwinnaars en elk jaar trekken ze uiteindelijk collectief de kaart van de beste. Thomas heeft dat meermaals zonder morren gedaan, Froome zal dat ook heus wel begrijpen (en ik vermoed überhaupt niet heel anders kunnen ook straks) en Bernal lijkt mij nou niet echt een groot ego te zijn. Dan zie ik het nog eerder 'mis' gaan tussen Dumoulin en Roglic. Thomas is nooit écht kandidaat-winnaar geweest tot hij hem daadwerkelijk won. De vraag is toch nog steeds hoe hij ermee om zal gaan als hij zich moet schikken in een knechtenrol als hij zelf het idee heeft dat hij kan winnen. In die situatie heeft hij nog niet echt gezeten namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 december 2019 Share Geplaatst 28 december 2019 Dit jaar kon hij 'm ook gewoon winnen. Werd niet voor niets tweede. Moet je voorstellen als Bernal in zijn dienst nog ging rijden ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 december 2019 Share Geplaatst 29 december 2019 Hij is nooit in de positie geweest om te winnen dit jaar, Bernal was veel sterker en dat wist hij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 december 2019 Share Geplaatst 29 december 2019 Dan nog had hij hem kunnen winnen en ik ben er zeker van dat hij dat zelf ook gedacht had. Maar sowieso laat Thomas toch al jarenlang zien een teamplayer te zijn? Ook in de voorjaarsklassiekers. Je kan je beter afvragen of Dumoulin straks wel zonder morren gaat knechten voor Roglic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2019 Share Geplaatst 29 december 2019 Precies wat Zeus zegt. Die jongen weet dondersgoed dat Bernal beter is en dat hij de stand-in is. Zal ook altijd dicht genoeg staan om nog gewoon kans te hebben als er iets met Bernal gebeurt, dus denk dat hij ook helemaal niet in paniek is. Thomas lijkt me niet het type dat per sé zelf die prijzen op zijn naam wil hebben, anders was hij vijf jaar geleden al weggegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Ik schetste meer het scenario dat Thomas eerder Froome zou helpen dan Bernal mocht ie voor die keus komen te staan. Maar is een redelijk What If-scenario, sowieso maar de vraag of Froome op niveau terug komt. 20 uur geleden zei Zeus: Je kan je beter afvragen of Dumoulin straks wel zonder morren gaat knechten voor Roglic. Zeker, hij zegt nu overtuigend van wel, maar hij is ook winnaar genoeg om als hij nog ergens een kans ziet voor zichzelf te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 Dumoulin heeft allang aangegeven daar geen problemen mee te hebben. Net als dat hij er absoluut niet van houdt de absolute kopman te zijn binnen zijn ploeg. Dat lijken me ook geen woorden van iemand die daar problemen mee heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 Ze geven het natuurlijk allemaal vooraf aan, dat zegt weinig. Ik denk ook niet per së dat Dumoulin er moeite mee gaat hebben, hij is immers vaak toch ook redelijk realistisch en hij zal hoogstwaarschijnlijk ook wel gaan erkennen dat Roglic beter is, maar als je al denkt dat Thomas er moeite zou hebben terwijl die het tegendeel allang bewezen heeft kan je net zo goed ook over Dumoulin gaan praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 Waar heeft Thomas het dan bewezen? Op welk moment de afgelopen Tour heeft hij overduidelijk voor Bernal gereden? Op welk moment heeft hij zich geschikt in de verhoudingen? Ik heb het niet gezien. Ik heb btw ook niet gezien dat Thomas het tegenovergestelde deed, dus voor mij staat de vraag nog open hoe hij zal reageren als ze aan elkaar gewaagd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 In de laatste week was het natuurlijk meerdere keren zo dat Bernal de aanval koos en Thomas het wiel van de naaste belagers koos. Hoogstens probeerde hij er eens van weg te schieten. Naar Val Thorens controleerde hij ook en kwam hij zelfs nog tezamen met Bernal aan. Daarnaast is het concept van Ineos toch overduidelijk? Daar gaat het niet om ego's maar om het collectief belang. Als Thomas zich daar niet aan kan conformeren, was hij daar allang weg geweest. Verder is hij natuurlijk ook al heel vaak luxeknecht geweest terwijl die gewoon meer kon en heeft hij in de voorjaarsklassiekers ook vaak zat in het collectief gereden met een Stannard of een Rowe. Thomas is een teamplayer, dat lijkt mij toch vrij duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 2 minuten geleden zei Zeus: In de laatste week was het natuurlijk meerdere keren zo dat Bernal de aanval koos en Thomas het wiel van de naaste belagers koos. Hoogstens probeerde hij er eens van weg te schieten. Naar Val Thorens controleerde hij ook en kwam hij zelfs nog tezamen met Bernal aan. Daarnaast is het concept van Ineos toch overduidelijk? Daar gaat het niet om ego's maar om het collectief belang. Als Thomas zich daar niet aan kan conformeren, was hij daar allang weg geweest. Verder is hij natuurlijk ook al heel vaak luxeknecht geweest terwijl die gewoon meer kon en heeft hij in de voorjaarsklassiekers ook vaak zat in het collectief gereden met een Stannard of een Rowe. Thomas is een teamplayer, dat lijkt mij toch vrij duidelijk. Eerste alinea, dat klopt, maar ik schat in dat het voor hem duidelijk was dat Bernal de sterkere was en hij hem dus sowieso niet zou verslaan. Het concept van Ineos is vooral een duidelijke kopman, al hebben ze dat afgelopen jaar aangepast. In elk geval was het voor de buitenwereld lang onduidelijk wat de machtsverhoudingen waren. Zoals ik eerder al zei, natuurlijk conformeerde hij zich daar altijd aan. Ineos is/was verreweg de beste ploeg voor hem om zich te ontwikkelen én resultaten te boeken. Mijn vraag is of dat conformeren nog steeds zo makkelijk zal gaan nu hij weet dat hij de Tour kan winnen (aangezien hij dat nu gedaan heeft). Afgelopen jaar doet denken van wel, maar heeft dat voor mij nog niet definitief bewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 januari 2020 Share Geplaatst 21 januari 2020 (bewerkt) Citaat Maarten Ducrot snapt niet dat de renners niet gewoon door een bosbrand rijden tijdens Tour Down Under 'In mijn tijd ging dat wel anders' 21 januari 2020 door Tom Röfekamp “Jongens toch, wat is dit?”, verbaasde NOS-wielercommentator zich bij het zien van de beelden van de eerste etappe van de Tour Down Under. Hij zag dat de renners in Australië opzichtig de bosbranden ontweken. “Zo’n kans voor de parcoursbouwers op spektakel en dan laten ze die bosbranden gewoon links liggen. Ongelofelijk!” Ducrot weet nog goed dat hij tijdens zijn carrière meerdere keren door een bosbrand moest koersen. “Daar deden we in mijn tijd niet moeilijk over. Gewoon achterstevoren op de fiets om je moeder schreeuwen en stoempen maar. Je zag er dan na de etappe uit als een mijnwerker en had een paar brandwonden, maar verder ging het prima.” De Speld 21 januari 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 januari 2020 Share Geplaatst 22 januari 2020 Chris Froome gaat overigens zijn rentree maken in de UAE Tour volgende maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Hij deed al mee in Australië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 Lees het nu pas, wat tof zeg. Heb hier dus een hoofdredacteur van VI, een voedingsexpert in het peloton en een volkszanger opgeleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 En dat is één voor Evenepoel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 (bewerkt) Die pakt straks het AK dankzij de jury. Oscar Sevilla 29 januari 2020 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 7 uur geleden zei Sophomore: Lees het nu pas, wat tof zeg. Heb hier dus een hoofdredacteur van VI, een voedingsexpert in het peloton en een volkszanger opgeleid. Wie is de volkszanger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten