rich ruzzian Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 31 minuten geleden zei Gert: Wel bijzonder dat hij dan weer terug gaat naar DSM. Staat me bij dat hij toen niet echt lekker vertrok bij die ploeg? Dan heb ik het volgens mij nog over Sunweb, maar is natuurlijk nog wel hetzelfde team. Is al uitgesproken paar jaar geleden. Aldus Spekenbrink die gaf dit aan in een podcast tijd terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 20 uur geleden zei Gert: Benieuwd wat ze bij Arkea nog erbij halen voor een mooie trein. Want daar kon hij bij FDJ wel op teren. Zal nog wel wat bijkomen, maar zie renners als Biermans, Capiot, Dekker en misschien ook McLay en Mozzato ook wel goed functioneren in een trein. En misschien kan Bram Welten weer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 20 uur geleden zei Richarð.: Wielertransferperiode Sivakov naar UAE. Nog een klimmer die in de Tour vast gaat tegenvallen als knecht. In 2024 zullen World Tour-renners Matteo Trentin (UAE Emiraties), Alberto Dainese, Marius Mayrhofer, Florian Stork (Team dsm-firmenich), Michael Storer (Groupama-FDJ) en Alexander Krieger (Alpecin-Deceuninck) zich aansluiten bij de ambitieuze formatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 28 minuten geleden zei rich ruzzian: Sivakov naar UAE. Nog een klimmer die in de Tour vast gaat tegenvallen als knecht. Wie zijn de anderen dan? UAE was deze Tour toch sterk bergop? 29 minuten geleden zei rich ruzzian: In 2024 zullen World Tour-renners Matteo Trentin (UAE Emiraties), Alberto Dainese, Marius Mayrhofer, Florian Stork (Team dsm-firmenich), Michael Storer (Groupama-FDJ) en Alexander Krieger (Alpecin-Deceuninck) zich aansluiten bij de ambitieuze formatie. Dit gaat over Tudor vermoed ik? Hopelijk kan Storer zijn beste niveau daar terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei FlyD: Wie zijn de anderen dan? UAE was deze Tour toch sterk bergop? Dit gaat over Tudor vermoed ik? Hopelijk kan Storer zijn beste niveau daar terugvinden. Ja Tudor idd. Was de naam vergeten te vermelden. Voor de namen die ze hebben vond ik het niet overtuigend genoeg. Zolang ze daar maar beetje aanklooien en vertrouwen op het talent van hun renners. Plus knechten zoals Kuss of een van Hooydonk en Van Baarle doen is toch iets wat ik een Sivakov niet zie doen. 2 augustus 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Kuss was goed, daar zijn er niet veel van, maar Yates als meesterknecht is niet veel minder. Daarnaast deden Soler, Großschartner en Majka (viel beetje tegen) ook veel werk. Vraag me af of Sivakov daar echt wat aan toevoegt, zeker omdat je ook nog McNulty en Formolo hebt. Toch wel echt zonde voor hen dat ze Almeida en Ayuso niet in kunnen zetten als Pogacar rijdt. Volgens mij is 't meer dat ze renners missen die het iets zwaardere werk wel aan kunnen, dan ook tempo kunnen maken, en niet enkel puur bergop heel nuttig zijn. Beetje de klassieke renners. In principe was dat de taak van Trentin, maar je merkte dat hij toch eerder af moest dan Laporte. Ik denk dan aan renners als Küng, Politt en Bissegger. Hoewel je ook Wellens, Hirschi en Ulissi nog hebt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Wellens kan idd prima die rol opzich nemen. Die raakte echter geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 31 minuten geleden zei Lenstra: Kuss was goed, daar zijn er niet veel van, maar Yates als meesterknecht is niet veel minder. Daarnaast deden Soler, Großschartner en Majka (viel beetje tegen) ook veel werk. Vraag me af of Sivakov daar echt wat aan toevoegt, zeker omdat je ook nog McNulty en Formolo hebt. Toch wel echt zonde voor hen dat ze Almeida en Ayuso niet in kunnen zetten als Pogacar rijdt. Volgens mij is 't meer dat ze renners missen die het iets zwaardere werk wel aan kunnen, dan ook tempo kunnen maken, en niet enkel puur bergop heel nuttig zijn. Beetje de klassieke renners. In principe was dat de taak van Trentin, maar je merkte dat hij toch eerder af moest dan Laporte. Ik denk dan aan renners als Küng, Politt en Bissegger. Hoewel je ook Wellens, Hirschi en Ulissi nog hebt... Ik las dat ze Politt of Armirail willen halen voor die rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 2 uur geleden zei FlyD: Wie zijn de anderen dan? UAE was deze Tour toch sterk bergop? Dit gaat over Tudor vermoed ik? Hopelijk kan Storer zijn beste niveau daar terugvinden. https://www.wielerflits.nl/nieuws/gehavende-michael-storer-krijgt-zijn-revanche-in-slotrit-tour-de-lain/ Dat is wel heel snel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Schrijf hem maar weer op voor de Vuelta dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 2 uur geleden zei Justin: Ik las dat ze Politt of Armirail willen halen voor die rol. Grappig, ik zag net de uitslagen van 't WK ITT van vorig jaar en toen viel het mij op dat Armirail daar top-10 reed. Bord-op-schoot-scouting bij UAE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 https://wielerrevue.nl/artikel/578445/enthousiasteling-maakt-grondige-analyse-wk-parkoers-heel-veel-steile-klimmetjes-en-slecht-wegdek/?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=wielerrevuefb&fbclid=IwAR2J3zT0t7EeS_XFULKTmWKomkRcA-OUp5lxkZ0Sc4Dq1UXbLBrQeMyU9yw Mooie analyse van het wk parcours Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 23 uur geleden zei Justin: Ik las dat ze Politt of Armirail willen halen voor die rol. Politt is het geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Zojuist zei rich ruzzian: Politt is het geworden. Lijkt me een mooie versterking voor op het vlakke, daar kwamen ze deze tour toch wat tekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) Ik zie ff beelden van Mathieu die een oplopende weg opknalt, volgende wk kan naar San Francisco? Lekker klimmen of dalen via Lombard Street en voor de rest gewoon zigzaggende de stad door op en af. Ik bedoel als we toch stadsparcoursen gaan doen. 4 augustus 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Gezellig in België: Patrick en Patrick beetje ruzie maken in de media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Wel mooi dat er geen communicatie is. Moeten renners zelf nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 En we staan stil door een of ander protest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Schijnt te gaan om mensen die zich vast hebben gelijmd aan het wegdek?! Geen idee waarvoor ze protesteren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 12 minuten geleden zei MisterX: En we staan stil door een of ander protest... Ik snap nooit dat je dat bij wielrennen doet, maar goed. Het is niet de logische plek om dat te doen. Kan je beter jezelf aan een kantoorbouw van een groot vervuilend bedrijf doen, of een overheidsgebouw. Verder is dit niet fijn voor de benen van de renners natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Zijn ze al los? Hoop doet kleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 1 minuut geleden zei aron24: Ik snap nooit dat je dat bij wielrennen doet, maar goed. Het is niet de logische plek om dat te doen. Kan je beter jezelf aan een kantoorbouw van een groot vervuilend bedrijf doen, of een overheidsgebouw. Verder is dit niet fijn voor de benen van de renners natuurlijk. Ik snap de reden wel: Nu krijgt iedereen te horen dat hierdoor een wedstrijd wordt stilgelegd. Zo genereren ze aandacht ervoor in TV programma's. In de uitzending moeten ze bij het protest stil staan. Volledig negeren kan eigenlijk niet. Kijk ook op bijvoorbeeld de site van de NOS: Het eerste nieuwsitem gaat hier meteen over. Doe hetzelfde bij een groot kantoorgebouw van een groot vervuilend bedrijf. Veel minder exposure. Ik vraag me af of het dan uberhaupt genoemd wordt op de voorpagina. Ze willen gewoon aandacht voor dit probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 7 minuten geleden zei MisterX: Schijnt te gaan om mensen die zich vast hebben gelijmd aan het wegdek?! Geen idee waarvoor ze protesteren... Je leest geen kranten? 5 minuten geleden zei aron24: Ik snap nooit dat je dat bij wielrennen doet, maar goed. Het is niet de logische plek om dat te doen. Kan je beter jezelf aan een kantoorbouw van een groot vervuilend bedrijf doen, of een overheidsgebouw. Verder is dit niet fijn voor de benen van de renners natuurlijk. Met het oog op het wielerwk van 2028 in Abu Dhabi en Saoedi-Arabië natuurlijk wel een gepaste locatie voor dit protest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 8 minuten geleden zei aron24: Ik snap nooit dat je dat bij wielrennen doet, maar goed. Het is niet de logische plek om dat te doen. Kan je beter jezelf aan een kantoorbouw van een groot vervuilend bedrijf doen, of een overheidsgebouw. Verder is dit niet fijn voor de benen van de renners natuurlijk. Mwah, met alle auto’s (m.n. bij grote koersen als de Tour, waar je natuurlijk ook nog die hele reclamecaravaan hebt) kan ik me wel voorstellen dat ze dat bij een wielerwedstrijd doen ook. Of ik er begrip voor heb is weer een ander verhaal… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 21 minuten geleden zei MisterX: Schijnt te gaan om mensen die zich vast hebben gelijmd aan het wegdek?! Geen idee waarvoor ze protesteren... Ze zitten in cement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten