Berjan1986 Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 38 minuten geleden zei D.J.: Van der Poel maakt niet een heel sterke indruk edit: Nu, een kwartiertje later ziet het er beter uit vdp is gewoon heel energiezuinig aan het koersen. Erg slim.. Alleen het misschakelen op de laatste berg was niet handig.. Pogacar is wel veel te goed vandaag. Ze moeten bij hem in het wiel blijven en dan in de sprint verslana. Al heb ik er een hard hoofd in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Zo sterk die man. Niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Schitterende renner is het toch die Pogacar. Uitstekend nummertje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Pfoe pogi niet te houden op oude Kwaremont Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Sterk hoor, allejezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 alleen jammer van die laatste kilometers na de paterberg. Die hadden niet gehoeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Pogi man man wat een renner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Wat een Ronde van Vlaanderen zeg. Alles zat er in volgens mij. Waaiers, horrorcrashes, een hele goede winnaar. Ik heb genoten in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Was echt een super mooie koers idd. Enige nadeel altijd die laatste 10km. Vind dat zelf altijd een beetje een anti climax. Voor de rest hadden we niet meer kunnen wensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Mooie overwinning van Ide! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Wel belachelijke finish. In een afdaling en dan 100 meter voor de finish nog even een rotonde over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 3 uur geleden zei Lenstra: Mooie overwinning van Ide! Idedaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 8 uur geleden zei 007mark: Idedaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 13 uur geleden zei rich ruzzian: Wel belachelijke finish. In een afdaling en dan 100 meter voor de finish nog even een rotonde over. Voor Schelling was het IDEaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Gaat de Ronde vanaf nu als onthoofd aanvoelen als Pogi niet aan de start staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 4 minuten geleden zei Sophomore: Gaat de Ronde vanaf nu als onthoofd aanvoelen als Pogi niet aan de start staat? Ligt eraan welke Ronde je bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 9 minuten geleden zei Sophomore: Gaat de Ronde vanaf nu als onthoofd aanvoelen als Pogi niet aan de start staat? Vind ik niet. Vorig jaar heeft hij ook niet gewonnen en deed hij ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Vorig jaar had hij die van dit jaar nog niet gewonnen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Die is er volgend jaar gewoon weer bij hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 En daarna wordt de sport opgeheven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 DIe Hayter ook echt zo'n onpijlbare vent voor je prono he. Altijd nemen als je denkt dat hij gaat presteren. Het dan weer doen. En op het moment dat je em niet neemt wint hij. Denk dat iedereen dit weleens bij hem heeft meegemaakt met prono's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 38 minuten geleden zei Gert: DIe Hayter ook echt zo'n onpijlbare vent voor je prono he. Altijd nemen als je denkt dat hij gaat presteren. Het dan weer doen. En op het moment dat je em niet neemt wint hij. Denk dat iedereen dit weleens bij hem heeft meegemaakt met prono's. Hah ja zeker. Ik vind het bij hem ook lastig in blijven schatten hoe goed hij nu bergop is, mede doordat wat jij zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 uur geleden zei Gert: DIe Hayter ook echt zo'n onpijlbare vent voor je prono he. Altijd nemen als je denkt dat hij gaat presteren. Het dan weer doen. En op het moment dat je em niet neemt wint hij. Denk dat iedereen dit weleens bij hem heeft meegemaakt met prono's. In Catalonië nog. had ik hem, wordt ie een keer 5e of zo, hier niet, dus wint ie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Ik neem die gozer voorlopig nergens in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 uur geleden zei Erwin.: Hah ja zeker. Ik vind het bij hem ook lastig in blijven schatten hoe goed hij nu bergop is, mede doordat wat jij zegt. Het helpt ook niet dat ze hem gisteren dan laten knechten. Hij had die etappe prima kunnen winnen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten