FlyD Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Straks Van der Poel vs Van Aert vs Ineos (vs Quickstep)?! Verder heel benieuwd of er iemand van DSM kan verrassen met die nieuwe wielen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 WVA start volgens Jumbo niet als kopman, maar daar geloof ik niet veel van Kristoff rijdt ook goed, Madouass, Kung... Ganna start ook. Benieuwd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Vergeet Bas Tietema niet hè jongens Heerlijk dat die mee mag doen. Verder wel zin in deze koers, hopelijk kan ik vanmiddag na de paaslunch de laatste heel veel kilometer kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 13 minuten geleden zei Kami: WVA start volgens Jumbo niet als kopman, maar daar geloof ik niet veel van Kristoff rijdt ook goed, Madouass, Kung... Ganna start ook. Benieuwd... Inderdaad, Van Aert is gewoon kopman natuurlijk. Heel veel kanshebbers voor een mooie uitslag. De Trek mannen met Pedersen en Stuyven moeten die ook goed kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Was voor de prono in ieder geval lastig zat, allememachies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Waaiers! Blijkbaar, zit nog in de trein... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Waaiercoupe van Ineos. Oa. Mvdp op achterstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Wat een slachtoffers nu al. En good old Terpstra op kop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Het is echt vol gas koers. Gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Het is nu al wel een hele mooie koers. Hopelijk komt groep 3 er nog bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Ai van Aert en nu Mohoric problemen. Wat een koers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Ik heb medelijden met degenen die hier een samenvatting van moeten maken. Al 200 kilometer koers en bijna iedereen heeft al wel pech gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Kanonnen wat een koers zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Ik schakel net in en ik zie meteen weer een valpartij door een toeschouwer Wel leuk, een Nederlandse winnaar, als hij ten minste op de fiets blijft zitten. Je weet dat natuurlijk nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Shit heb ik Küng niet in mijn team en rijdt hij weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Verdiende zege! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 15 minuten geleden zei delichris: Shit heb ik Küng niet in mijn team en rijdt hij weer goed. Altijd één van de beste op kasseien. Wel opvallend hoe matig Senechal dit seizoen is, jammer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Heel quickstep heeft een waardeloos seizoen. Al kwam hier ook nog wel een dosis pech bij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei neva: Heel quickstep heeft een waardeloos seizoen. Al kwam hier ook nog wel een dosis pech bij ook. Buiten de sprinters dan ja. Evenepoel en Alaflip komen zonder pech ook nog wel op niveau. Asgreen begon het voorjaar overigens wel sterk, daarna ook weer veel pech. 17 april 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 16 uur geleden zei Socrates: Altijd één van de beste op kasseien. Wel opvallend hoe matig Senechal dit seizoen is, jammer wel. Ik moest kiezen, maar ik gokte op een van den Hoorn als outsider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 16 uur geleden zei Socrates: Buiten de sprinters dan ja. Evenepoel en Alaflip komen zonder pech ook nog wel op niveau. Asgreen begon het voorjaar overigens wel sterk, daarna ook weer veel pech. Ja, buiten de Vlaamse klassiekers gaat het redelijk goed. Ik vond die column van Patlef wel weer mooi. Asgreen, ik weet het niet, ik heb het idee dat men er altijd teveel van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Geen Roglic in de Waalse Pijl en LBL. Wout alleen in LBL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 19 uur geleden zei Socrates: Altijd één van de beste op kasseien. Wel opvallend hoe matig Senechal dit seizoen is, jammer wel. Klopt, al had ie gisteren wel pech met een valpartij. Anders zeker top tien gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Dat was weer een leuke kilometer koers! Prachtige winnaar wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Boertje Teuns Flipje valt tegen, wel sterk van Vlasov. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten