Kami Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Wat een demonstratie van de geelhemden vandaag in Parijs-Nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Op 5-3-2022 om 19:49 zei Kami: Ik zei net hetzelfde vandaag. Parcours van de Ronde ligt hem als gegoten. Alleen de kasseistroken worden misschien moeilijker, maar gezien hij zo multifunctioneel is, kan die eigenlijk alles. Wat worden we eigenlijk verwend de laatste jaren. Terwijl koers tien jaar geleden afwachten was, of controleren met "treintjes" in de grote rondes, zitten we nu met jonge renners die niet bang zijn om van ver te gaan te koers te maken. Pogacar, Alaphilippe, Van Aert, Vd Poel, Pidcock. Mannen die op alle parcours uit de voeten kunnen. Helemaal mee eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Vandaag ook de start van de Tirreno, ik begin steeds benieuwder te raken ook naar Evenepoel. Zijn hier eigenlijk veel wielerfans op dit forum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) Op 5-3-2022 om 19:49 zei Kami: Ik zei net hetzelfde vandaag. Parcours van de Ronde ligt hem als gegoten. Alleen de kasseistroken worden misschien moeilijker, maar gezien hij zo multifunctioneel is, kan die eigenlijk alles. Wat worden we eigenlijk verwend de laatste jaren. Terwijl koers tien jaar geleden afwachten was, of controleren met "treintjes" in de grote rondes, zitten we nu met jonge renners die niet bang zijn om van ver te gaan te koers te maken. Pogacar, Alaphilippe, Van Aert, Vd Poel, Pidcock. Mannen die op alle parcours uit de voeten kunnen. Ik vind het ook heel lekker om naar te kijken, maar vind het toch steeds moeilijker om te geloven. Een Van Aert die op letterlijk alle fronten uit de voeten kan (vorig jaar Tour bergrit, sprint en tijdrit gewonnen) en al vijf jaar lang vrij constant presteert (plus veldseizoen), Van der Poel idem, dan Pogacar die iedereen op zulke overtuigende wijze overal naar huis rijdt en op deze jonge leeftijd nooit slechte dagen heeft...tja, twijfels hou je gezien de geschiedenis van de sport altijd, maar ik heb weinig vertrouwen in. Maar goed, voor het schouwspel maakt het weinig uit, die twee etappes van Riccardo Ricco waren ook fantastisch om te zien 7 maart 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 11 uur geleden zei CrisChivu: Zijn hier eigenlijk veel wielerfans op dit forum? Ik doe het liever zelf dan dat ik kijk. Dat geldt eigenlijk voor sport in het algemeen. Ik heb in ieder geval een racefiets om het ook zelf te kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 20 uur geleden zei CrisChivu: Vandaag ook de start van de Tirreno, ik begin steeds benieuwder te raken ook naar Evenepoel. Zijn hier eigenlijk veel wielerfans op dit forum? Ik kijk meer wielrennen dan voetbal, dus mij mag je er zeker bij rekenen. Ik ga ook vaak zelf gaan kijken. Ik woon in de Vlaamse Ardennen, het epicentrum van het wielrennen in België :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 21 uur geleden zei CrisChivu: Vandaag ook de start van de Tirreno, ik begin steeds benieuwder te raken ook naar Evenepoel. Zijn hier eigenlijk veel wielerfans op dit forum? De activiteit is de afgelopen jaren teruggelopen in de wielertopics. Helaas :(. Ben zelf echt een liefhebber, als er koers is, staat de tv ook wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Ik lig hier ook weer op de bank de tirreno te kijken 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 (bewerkt) 21 uur geleden zei PJHoutman: Ik vind het ook heel lekker om naar te kijken, maar vind het toch steeds moeilijker om te geloven. Een Van Aert die op letterlijk alle fronten uit de voeten kan (vorig jaar Tour bergrit, sprint en tijdrit gewonnen) en al vijf jaar lang vrij constant presteert (plus veldseizoen), Van der Poel idem, dan Pogacar die iedereen op zulke overtuigende wijze overal naar huis rijdt en op deze jonge leeftijd nooit slechte dagen heeft...tja, twijfels hou je gezien de geschiedenis van de sport altijd, maar ik heb weinig vertrouwen in. Maar goed, voor het schouwspel maakt het weinig uit, die twee etappes van Riccardo Ricco waren ook fantastisch om te zien Ik denk dat er verschillende factoren zijn waardoor die gasten zo excelleren. Het zijn supertalenten, de wetenschappelijke begeleiding die ze krijgen is nog nooit zo hoog geweest. Vroeger kwamen die jonge gasten nauwelijks op de voorgrond omdat de oudere generatie stijf van de doping rondreed. Ik geloof wel in een zuiver(der) koers in vergelijking met pakweg 10 jaar geleden. Nu worden die "oudjes" er gewoon uitgereden. Dat is voor mij een argument om te geloven in een zuiverder koers. 8 maart 2022 bewerkt door Kami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 ZOu iemad het leuk vinden om een whatsapp groepje o.i.d. te hebben over wielrennen? Je mag PM'en.. Heb in mijn vriendengroep niet echt wielerfans en ben echt een liefhebber denk dat meer mensen dat wel hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Hup, Merlier. Weer eentje bij voor de Belgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Hier ook een grote fan. Vandaag ook even naar 't toilet tijdens een overleg om de sprint in Parijs-Nice te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 21 minuten geleden zei Kami: Hup, Merlier. Weer eentje bij voor de Belgen! Gaat hard met de Belgen en Nederlanders zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 10 minuten geleden zei CrisChivu: Gaat hard met de Belgen en Nederlanders zo Leuk toch :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Hier nog een grote wielerfan. Zowel om te kijken als het zelf doen Met de huidige generatie is het ook weer veel leuker om te kijken met soms toch een onverwachter koersverloop. De uitstapjes van Taco Van der Hoorn zijn bijvoorbeeld geweldig, maar ook de vroege aanvallen van MvdP en Pogacar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 3 uur geleden zei CrisChivu: ZOu iemad het leuk vinden om een whatsapp groepje o.i.d. te hebben over wielrennen? Je mag PM'en.. Heb in mijn vriendengroep niet echt wielerfans en ben echt een liefhebber denk dat meer mensen dat wel hebben Ik denk dat hier meer wielerliefhebbers zijn dan je wellicht zou verwachten. Kijk alleen maar al naar het aantal mensen dat meedoet nog aan de Wielerprono. Ben hier zelf ook wel in geïnteresseerd, laat maar weten als je wat reacties hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Ik vergeet de prono altijd. Is hier trouwens een voetbal prono? Volgens mij niet. Ik heb hem nog nooit gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 44 minuten geleden zei MisterX: Ik vergeet de prono altijd. Is hier trouwens een voetbal prono? Volgens mij niet. Ik heb hem nog nooit gevonden. Mocht je een mention willen per koers voor de wielerprono, let me know. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 4 uur geleden zei CrisChivu: ZOu iemad het leuk vinden om een whatsapp groepje o.i.d. te hebben over wielrennen? Je mag PM'en.. Heb in mijn vriendengroep niet echt wielerfans en ben echt een liefhebber denk dat meer mensen dat wel hebben 1 uur geleden zei Rogier.: Ik denk dat hier meer wielerliefhebbers zijn dan je wellicht zou verwachten. Kijk alleen maar al naar het aantal mensen dat meedoet nog aan de Wielerprono. Ben hier zelf ook wel in geïnteresseerd, laat maar weten als je wat reacties hebt Toevallig is er al een appgroep genaamd 'MU Koers' met redelijk veel mensen die ook deelnemen aan de wielerprono. Mochten jullie erin willen, stuur dan maar je nummer per PM toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 9 uur geleden zei 007mark: Toevallig is er al een appgroep genaamd 'MU Koers' met redelijk veel mensen die ook deelnemen aan de wielerprono. Mochten jullie erin willen, stuur dan maar je nummer per PM toe. Heb een PM gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Ik kijk graag wielrennen, maar er staat vaak iets tegenover wat ik dan net wat liever zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Ik nam voordat ik vader werd altijd mijn 3 weken vakantie precies tijdens de Tour de France Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Rohan Dennis sterkte tijdrit gereden. Ben benieuwd of Jumbo weer 1,2 en 3 kan worden nu Van Aert en Roglic nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 (bewerkt) Wout gaat em wel pakken denk ik. Roglic niet heel goed op tussenstuk. Wel kuddo's voor Pedersen. Zijn conditie zit wel goed met t ook op de klassiekers. Edit: Haha wel sneller 2e stuk voor Roglic 9 maart 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 maart 2022 Share Geplaatst 10 maart 2022 Ik kon vandaag niet kijken, maar is Wout ziek? Want laatste worden is wel heel opmerkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten