rich ruzzian Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 4 minuten geleden zei Aaron21: dat vind ik niet, want het was door Kragh dat de boel nog bijna terug kwam. ze keken eerst allemaal naar elkaar. Whut. Die reed zonder omkijken juist naar de finish ipv ook maar even de benen stil te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 11 minuten geleden zei rich ruzzian: Whut. Die reed zonder omkijken juist naar de finish ipv ook maar even de benen stil te houden nee, ik bedoel dat toen Kragh nog niet wegreed uit het grotere groepje de benen van iedereen stil hingen en Stuyven aan het uitlopen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Team Ineos was wel goed, ze wisten alleen niet wie het moest gaan afmaken denk ik. Hun Catalunya ploeg is ook supersterk trouwens, benieuwd hoe dominant ze daar zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Veel kopmannen mee idd. Is wel de eerste koers van Carapaz en Porte (dan tel ik die valrit PN maar even niet mee). Benieuwd wat het niveau van Carapaz zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Ik verwacht daar niks van, persoonlijk. Die korte rondjes met te weinig echte bergen liggen hem niet zo en dan zal de tijdrit ook niet geheel Carapaz' ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Ja gaf zelf ook aan dat hij zich in vorm zal gaan fietsen. Gaan het wel zien. Volgens mij heb ik em wel met de MU prono Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Bahbah, denk je lekker wielrennen te gaan kijken, is er een tijdrit op. Da's echt het vrouwenvoetbal van het wielrennen, het zal allemaal wel moeten en kunnen, maar er is geen fuck aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Tijdritje bergop in een grote ronde vind ik vaak wel aardig om te zien, hier ga ik niet voor zitten. Zeker zo vroeg in de ronde nog niet. Carapaz kan overigens ook prima aankomen, hè. Steil heuveltje als finish bijvoorbeeld. Was eerst zijn grootste kwaliteit, daarna ook beter gaan klimmen. Met een beetje vorm zie ik hem zo eens bij de eerste vijf eindigen in de Waalse Pijl bijvoorbeeld. Weet overigens niet of er zulke aankomsten zijn hier, dacht het niet. Maar inderdaad pas zijn eerste wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Mooie etappe vandaag in Catalonië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 6 uur geleden zei rich ruzzian: Mooie etappe vandaag in Catalonië Vond ik ook. Leuk ook om Valverde weer van voren te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Had de laatste tien km opgenomen om terug te kijken na de Panne en geen spijt van gehad. Af en toeniets beter in beeld gebracht kunnen worden, maar blijft lastig als er zoveel verschillende groepjes zijn (Chaves kwam opeens uit het niets op vanuit achteren. Was vergeten dat 'ie was weggereden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 Bouhanni maakt vrienden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 Zo kennen we hem weer... Maar misschien een vraag die te erg door een oranje bril gesteld wordt. Is dit nu daadwerkelijk zoveel anders als dat Groenewegen doet? Zo niet, wordt hij dan ook 9 maanden geschorst? Ik vind niet dat de ernst van een blessure te maken moet hebben met de straf. Fout is fout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 44 minuten geleden zei 19CH98: Maar misschien een vraag die te erg door een oranje bril gesteld wordt. Is dit nu daadwerkelijk zoveel anders als dat Groenewegen doet? Zo niet, wordt hij dan ook 9 maanden geschorst? Ik vind niet dat de ernst van een blessure te maken moet hebben met de straf. Fout is fout Mag hopen van wel. Hij doet letterlijk hetzelfde inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 Die man heeft echt mentaal een probleem (Bouhanni). Mag aannemen dat hij hier ook gewoon maanden geschorst voor zal worden. Verstandig voor veiligheid voor zichzelf en anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 4 uur geleden zei 19CH98: Zo kennen we hem weer... Maar misschien een vraag die te erg door een oranje bril gesteld wordt. Is dit nu daadwerkelijk zoveel anders als dat Groenewegen doet? Zo niet, wordt hij dan ook 9 maanden geschorst? Ik vind niet dat de ernst van een blessure te maken moet hebben met de straf. Fout is fout Als de UCI consequent zou zijn, dan wel, ja. Zeker gezien zijn voorgeschiedenis. Al mag dan ook wel aangetekend worden dat een Groenewegen-schorsing voor een goeddeel buiten het seizoen was, een eventuele Bouhanni-versie niet. (Als Bouhanni korter gestraft wordt dan Groenewegen is dat trouwens louter een te korte schorsing, geen indicatie dat Groenewegen te lang is geschorst.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 3 minuten geleden zei Viktor: Als de UCI consequent zou zijn, dan wel, ja. Zeker gezien zijn voorgeschiedenis. Al mag dan ook wel aangetekend worden dat een Groenewegen-schorsing voor een goeddeel buiten het seizoen was, een eventuele Bouhanni-versie niet. (Als Bouhanni korter gestraft wordt dan Groenewegen is dat trouwens louter een te korte schorsing, geen indicatie dat Groenewegen te lang is geschorst.) Daar ben ik dus zeer benieuwd naar, zeker met dingen als stayeren vind ik ze vaak niet consequent. Mee eens dat dit dan het hele seizoen zou zijn bij Bouhanni terwijl het dus bij Dylan een groot gedeelte buiten het seizoen zou zijn. Misschien in de toekomst schorsingen dan maar uitspreken aan de hand van het aantal te missen WT wedstrijden of iets dergelijks? Ik ben het alleen niet eens met de opmerking tussen haakjes. Als je ziet hoe vaak er in het verleden in een sprint idiote toeren zijn uitgehaald (o.a. Sagan op Cavendish, Cavendish op Veelers) kan ik niet zeggen dat dit wel opeens 9 maanden is. Elk van de genoemde voorbeelden laat iemand bewust (over Sagan twijfel ik maar de "experts" zullen het wel weten) vallen dus dezelfde actie verdient dezelfde straf vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 50 minuten geleden zei 19CH98: Daar ben ik dus zeer benieuwd naar, zeker met dingen als stayeren vind ik ze vaak niet consequent. Mee eens dat dit dan het hele seizoen zou zijn bij Bouhanni terwijl het dus bij Dylan een groot gedeelte buiten het seizoen zou zijn. Misschien in de toekomst schorsingen dan maar uitspreken aan de hand van het aantal te missen WT wedstrijden of iets dergelijks? Ik ben het alleen niet eens met de opmerking tussen haakjes. Als je ziet hoe vaak er in het verleden in een sprint idiote toeren zijn uitgehaald (o.a. Sagan op Cavendish, Cavendish op Veelers) kan ik niet zeggen dat dit wel opeens 9 maanden is. Elk van de genoemde voorbeelden laat iemand bewust (over Sagan twijfel ik maar de "experts" zullen het wel weten) vallen dus dezelfde actie verdient dezelfde straf vind ik. Tijden veranderen, dus straffen ook. Omdat men in het verleden fouten maakte met bepaalde zaken, betekent niet dat we daarmee moeten doorgaan. Anders komt er nooit verbetering in. 30+ jaar geleden kreeg je een tijdstraf van 10 of 15 minuten voor dopingovertredingen, maar werd je niet eens een koers uitgezet. Het had niet eens effect als je al uitgevallen was als Tourdeelnemer als de testresultaten binnenkwamen. Als we dat zouden vergelijken met de huidige schorsingen, zouden we daar ook van raar opkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Belachelijk dat Schär uit koers is gehaald. Hij gooit een drinkbus weg waar publiek is. Die wordt daar gewoon opgepakt. Dat men een renner uit koers haalt terwijl hij zijn drinkbus weggooit waar niemand in de buurt is snap ik het. Maar hier stonden zeker 30 mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Ik vermoed dat Eekhoff even geen sex heeft de komende dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Pfoe mvdp verliest dat sprintje gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Wat de neuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Van der Poel is dus tóch een mens. Mooie laatste 30 km gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Mooi toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Prachtige koers en mooie winnaar (hoewel ik graag VdP had zien winnen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten