Ragazzo Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Mentale weerbaarheid van een pannenkoek joh Dit inderdaad. Best opmerkelijk om te zien, natuurlijk valt ook bij Zwolle alles goed, maar ze dwingen het ook af, met nog een paar mogelijkheden wordt dit maar zo 7-1. Dan zit er gewoon echt iets niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Voelt zich ongemakkelijk in de Maasstad :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Oh Poulsen wel voor een verdediger, jammer. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Voelt zich ongemakkelijk in de Maasstad :LO: Knap, ik geef je 7/10 :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ik zou in het geval van Frank de Boer even bellen met Felix Magath voor wat informatie over hoe je een straftraining kan organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Kuipvrees treed op bij Ajax.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Kuipvrees treed op bij Ajax.. :D Jup daarom wonnen ze er paar weken geleden...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Jup daarom wonnen ze er paar weken geleden...... :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Jup daarom wonnen ze er paar weken geleden...... Toen werden ze niet met vuurwerk bekogeld, kan me voorstellen dat de angst nu groter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 :r Ik ben indd ook stom ook dat ik er op reageer :mrgy: Veel plezier er mee allemaal en de Zwolle supporters, serieus, van harte gefeliciteerd volledig terecht zege. Geniet er van!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Wat een kans zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Wat staat die Fernandez allemaal te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Hoop alleen wel dat er niet dadelijk nog een paar van die randdebielen in dat Ajax vak iets gaan doen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Klinkt gek bij een 5-1 stand, maar Ajax mag blij zijn dat PEC Zwolle niet efficiënt bezig is:cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Het is gewoon knap om zon grote kans te verkloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Mag hopen dat Van Rhijn na vandaag officieel die plek in de WK-selectie uit zijn hoofd kan zetten. Wat speelt die slecht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 MU kennende krijgen we nu posts dat Ajax de titel nog wel eens zou kunnen gaan verspelen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Je bent al te laat baasje:-D. Wie denk je dat die gepost hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Jup daarom wonnen ze er paar weken geleden...... Feit blijft dat Ajax er NU last van heeft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 De tattoeerder in Zwolle kan na morgen met pensioen trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Hier kan ik zo ontzettend van genieten he. Dan kun je wel zeggen van waar is PSV, maar toch. Kan net wachten om die zure F. De (met of zonder hoofdletter?) Boer na afloop te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Feit blijft dat Ajax er NU last van heeft.. Feyenoord heeft thuis verloren van Heracles. Die hebben dus last gehad van Kuipvrees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 hier kan ik zo ontzettend van genieten he. Dan kun je wel zeggen van waar is psv, maar toch. Kan net wachten om die zure f. De (met of zonder hoofdletter?) boer na afloop te horen. jaaaaaaaaaaaaaa dit is een incident, je begint geweldig en dan die supporters en daarna kwamen we niet meer in onze ritme, zwolle was veel feller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Incident:-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Wat ik dan weer niet begrijp over dat vuurwerk, hoe krijg je dat mee??? Als ik een flesje water in mijn jaszak heb dan wordt het er al uitgehaald bij het fouilleren.. Laatst zelfs een pakje wicky voor mijn kleine neefje wat niet mee mocht. HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR OM DAN ZOVEEL BENGAALSE FAKKELS MEE TE SMOKKELEN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten