Rogier. Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Woon in Noordwijk ;c Speel alleen bij andere plaatselijke club, maargoed :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Haha oke, verklaard een hoop ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Geweldig. Keeper van Hoek pakt zoveel ballen. Echt te awesome om te zien. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Wanneer is de loting? Of wordt er morgen ook nog gespeeld? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Morgen ja. Doe maar NEC - JVC Cuijk (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Morgen ja. Doe maar NEC - JVC Cuijk (d) Tini Ruys heeft al maandagavond met Hans Kraay gebeld en gezegd dat ze tegen elkaar komen :LO: Vanaf komende ronde recettes etc. verdeeld, ik zeg, Roda uit. 25.000 man, kleine 150.000 opharken en we zijn uit de problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 (bewerkt) Die interviews met Ruys :-D Mooie vent hoor als die praat. Oja even opnemen voor Guusje dat is gewoon voor Roda een uitstekende speler vormt ook een goed koppel met Dijkhuizen zal misschien niet de top halen maar Heerenveen etc kan die makkelijk aan als je ziet wat daar rondloopt bij PSV loopt er zelfs een Jozefsoon rond nou dan is Hupperts niet minder ;c 31 oktober 2013 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Hupperts gaat echt niet hoger komen dan Roda, leuk dravertje en voor Roda een prima speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Is niet minder dan bijvoorbeeld een Wildschut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Wildschut heeft techniek en een voorzet, dat heeft Hupperts niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Wel grappig dat gangster Willems altijd moeite heeft met een type als Hupperts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Wildschut heeft techniek en een voorzet, dat heeft Hupperts niet. Wildschut heeft snelheid, heel veel techniek heeft hij niet. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Laatste weken is Willems sowieso weer minder dan daarvoor, had ook beetje last van blessure geloof ik. Het probleem is bij hem dat als hij minder is hij ook gelijk een stuk minder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Tini Ruys heeft al maandagavond met Hans Kraay gebeld en gezegd dat ze tegen elkaar komen :LO: Vanaf komende ronde recettes etc. verdeeld, ik zeg, Roda uit. 25.000 man, kleine 150.000 opharken en we zijn uit de problemen. Dat worden dan Hillsborough-achtige taferelen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Dat worden dan Hillsborough-achtige taferelen.. 20.000 dan. Man man man, wat zou ik me daar op verheugen die wedstrijd :< [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Nee, interviews zijn bepaald niet zijn sterkste punt inderdaad :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Anders ik wel ;) Is al veels te lang geleden, heb er zelf nog geen bewust meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Gvd wat een ambiance:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Anders ik wel ;) Is al veels te lang geleden, heb er zelf nog geen bewust meegemaakt. Precies hetzelfde, was 4 toen hij voor het laatst werd gespeeld. Kan niks meer van die wedstrijd herinneren. 58soozZskRE Huhu, dat is die stem van ''Kijk al die stoeltjes vliegen ouwe...'' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Feyenoord vs Ajax Cambuur vs Heerenveen MVV vs Roda JC NEC vs Vitesse ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Feyenoord thuis please, al verwacht ik iets van Roda uit ofzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 (bewerkt) Feyenoord vs Ajax Cambuur vs Heerenveen MVV vs Roda JC NEC vs Vitesse ;c Meh, liever als finale :D Dat zou me een dag worden dan, pfoe. Daar is ie weer, Heinrich :mrg: 31 oktober 2013 bewerkt door Mvdv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Meh, liever als finale :D Dat zou me een dag worden dan, pfoe. Die winstreeks van 2 wedstrijden is nu al naar je hoofd gestegen merk ik al ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Absoluut, nog drie weken en we staan in het linkerrijtje. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 AZ - sc Heerenveen Heracles Almelo - Feyenoord IJsselmeervogels - Ajax FC Groningen - NEC sc Cambuur - FC Utrecht JVC Cuijk - MVV Excelsior - PEC Zwolle Roda JC - Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Uit naar heracles :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Kut wedstrijd :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten