Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Nu bedenk ik me net, ze hadden toch ook kunnen antwoorden?

''Wij zijn Spakenburg!!, finale dat is Madness, zo ver gaan we niet op de zaken vooruit lopen! Eerst de halve finale nog'':cheer:;c

Bijvoorbeeld toch @Tim' ze hadden zich ook kunnen onthouden van commentaar over wel of niet op zaterdag of zondag spelen, en eerst maar uberhaupt halve finale nog spelen zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de meest schitterende manier twee kaarten kunnen bemachtigen voor de wedstrijd van vanavond. Mijn vader en zijn beste vriend hebben een seizoenkaart van De Graafschap. Meestal ga ik ook wel mee, omdat er uit hun groep altijd iemand niet kan of wil. Enfin, voor vanavond hadden ze allebei braaf een ticket gekocht, belt m'n vader net: 'Ja, het komt ook op tv en omdat het koud is en toch niks wordt, kijken we het fijn warm vanaf de bank met een fles jenever erbij' :D

Snel zoeken waar mijn shirtje van Smeets gebleven is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Arezo:

Vind je geloofsovertuiging (ik ga eerlijk zijn, ik ga daar niet lekker op) dan WEL een argument om de boel te verplaatsen? Laat duidelijk zijn hè: iedereen mag geloven wat hij wil en geloven in wie hij wil maar om daar nou een voetbalwedstrijd voor te verplaatsen? Verder wat @PJHoutman, ik ben het helemaal met hem eens vandaag.

Nee, geloofsovertuiging is geen goede reden. Dat is dan ook het enige argument wat ik hoor, dus wacht ik op een goede reden. Want misschien heeft de hypothetische tegenstander in de finale wel een klaverjasavondje gepland die avond erbij. Ook een hobby, dus de zaterdag kan dan ook niet.

9 minuten geleden zei Kyrill:

Nu bedenk ik me net, ze hadden toch ook kunnen antwoorden?

''Wij zijn Spakenburg!!, finale dat is Madness, zo ver gaan we niet op de zaken vooruit lopen! Eerst de halve finale nog'':cheer:;c

Bijvoorbeeld toch @Tim' ze hadden zich ook kunnen onthouden van commentaar over wel of niet op zaterdag of zondag spelen, en eerst maar uberhaupt halve finale nog spelen zeggen?

Dat hadden ze kunnen doen inderdaad, maar ik ben als journalist alleen maar blij dat die voorzitter niet om de hete brij heen gaat draaien en gewoon inhoudelijk antwoord geeft. Het voordeel wat zijn reactie oplevert is ook dat de trainer juist wel die reactie kan geven waarop jij doelt. Die richt zich alleen maar op de halve finale, maar kan verwijzen naar de voorzitter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Schandalig dat Heerenveen geen pingel kreeg in de 68e minuut tegen Feyenoord... Hoe duidelijk wil je het hebben Wtf 

Kasanwirjo maakt een (domme) overtreding door vast te houden, maar tot een seconde daarvoor houden ze elkaar vast, dusja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Lenstra:

Kasanwirjo maakt een (domme) overtreding door vast te houden, maar tot een seconde daarvoor houden ze elkaar vast, dusja. 

Zoals ik  uur geleden zag op ESPN highlights van de beker, hield de Feyenoorder de Heerenveen speler, in de 16 van Feyenoord echt heellang en uitvoerig vast....En trok de Heerenveen speler ook naar beneden.

Ik denk zeker wel 4/10 scheidsrechters of meer, hier wel voor gefloten zouden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Kyrill:

Zoals ik  uur geleden zag op ESPN highlights van de beker, hield de Feyenoorder de Heerenveen speler, in de 16 van Feyenoord echt heellang en uitvoerig vast....En trok de Heerenveen speler ook naar beneden.

Ik denk zeker wel 4/10 scheidsrechters of meer, hier wel voor gefloten zouden hebben.

Dit stukje doet mij denken aan Jan Joost van Gangelen die ging tellen hoe lang een speler van ons die van GAE aan zij shirt vast hield de vorige ronde. Wel 3 tellen volgens Jan Joost!

Jan Joost telde overigens toen de actie in slowmotion werd herhaald en niet tijdens normaal spel. Doet er trouwens

niets aan af dat GAE een pingel had moeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites