Kyrill Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Nu bedenk ik me net, ze hadden toch ook kunnen antwoorden? ''Wij zijn Spakenburg!!, finale dat is Madness, zo ver gaan we niet op de zaken vooruit lopen! Eerst de halve finale nog'' Bijvoorbeeld toch @Tim' ze hadden zich ook kunnen onthouden van commentaar over wel of niet op zaterdag of zondag spelen, en eerst maar uberhaupt halve finale nog spelen zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Op de meest schitterende manier twee kaarten kunnen bemachtigen voor de wedstrijd van vanavond. Mijn vader en zijn beste vriend hebben een seizoenkaart van De Graafschap. Meestal ga ik ook wel mee, omdat er uit hun groep altijd iemand niet kan of wil. Enfin, voor vanavond hadden ze allebei braaf een ticket gekocht, belt m'n vader net: 'Ja, het komt ook op tv en omdat het koud is en toch niks wordt, kijken we het fijn warm vanaf de bank met een fles jenever erbij' Snel zoeken waar mijn shirtje van Smeets gebleven is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 12 minuten geleden zei Arezo: Vind je geloofsovertuiging (ik ga eerlijk zijn, ik ga daar niet lekker op) dan WEL een argument om de boel te verplaatsen? Laat duidelijk zijn hè: iedereen mag geloven wat hij wil en geloven in wie hij wil maar om daar nou een voetbalwedstrijd voor te verplaatsen? Verder wat @PJHoutman, ik ben het helemaal met hem eens vandaag. Nee, geloofsovertuiging is geen goede reden. Dat is dan ook het enige argument wat ik hoor, dus wacht ik op een goede reden. Want misschien heeft de hypothetische tegenstander in de finale wel een klaverjasavondje gepland die avond erbij. Ook een hobby, dus de zaterdag kan dan ook niet. 9 minuten geleden zei Kyrill: Nu bedenk ik me net, ze hadden toch ook kunnen antwoorden? ''Wij zijn Spakenburg!!, finale dat is Madness, zo ver gaan we niet op de zaken vooruit lopen! Eerst de halve finale nog'' Bijvoorbeeld toch @Tim' ze hadden zich ook kunnen onthouden van commentaar over wel of niet op zaterdag of zondag spelen, en eerst maar uberhaupt halve finale nog spelen zeggen? Dat hadden ze kunnen doen inderdaad, maar ik ben als journalist alleen maar blij dat die voorzitter niet om de hete brij heen gaat draaien en gewoon inhoudelijk antwoord geeft. Het voordeel wat zijn reactie oplevert is ook dat de trainer juist wel die reactie kan geven waarop jij doelt. Die richt zich alleen maar op de halve finale, maar kan verwijzen naar de voorzitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Beter op woensdagavond 20:45. Denken ze in Rotterdam eens CL te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Wat een pegel zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 12 uur geleden zei joostmakaay: Wat een pegel zeg Niet normaal, wat een kanon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Schandalig dat Heerenveen geen pingel kreeg in de 68e minuut tegen Feyenoord... Hoe duidelijk wil je het hebben Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Schandalig dat Heerenveen geen pingel kreeg in de 68e minuut tegen Feyenoord... Hoe duidelijk wil je het hebben Wtf Kasanwirjo maakt een (domme) overtreding door vast te houden, maar tot een seconde daarvoor houden ze elkaar vast, dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 14 minuten geleden zei Lenstra: Kasanwirjo maakt een (domme) overtreding door vast te houden, maar tot een seconde daarvoor houden ze elkaar vast, dusja. Zoals ik uur geleden zag op ESPN highlights van de beker, hield de Feyenoorder de Heerenveen speler, in de 16 van Feyenoord echt heellang en uitvoerig vast....En trok de Heerenveen speler ook naar beneden. Ik denk zeker wel 4/10 scheidsrechters of meer, hier wel voor gefloten zouden hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Topscheidsrechters echter niet, en terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Topscheidsrechters echter niet, en terecht. Ik weet wel zeker, als dit in de Kuijp bij een Feyenoord aanvaller, zou gebeuren, kans vele malen groter is, je wel penalty krijgt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 47 minuten geleden zei Kyrill: Zoals ik uur geleden zag op ESPN highlights van de beker, hield de Feyenoorder de Heerenveen speler, in de 16 van Feyenoord echt heellang en uitvoerig vast....En trok de Heerenveen speler ook naar beneden. Ik denk zeker wel 4/10 scheidsrechters of meer, hier wel voor gefloten zouden hebben. Dit stukje doet mij denken aan Jan Joost van Gangelen die ging tellen hoe lang een speler van ons die van GAE aan zij shirt vast hield de vorige ronde. Wel 3 tellen volgens Jan Joost! Jan Joost telde overigens toen de actie in slowmotion werd herhaald en niet tijdens normaal spel. Doet er trouwens niets aan af dat GAE een pingel had moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Allard Fucking Lindhout die de Klassieker krijgt in de halve finale van de KNVB-beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 3 minuten geleden zei 007mark: Allard Fucking Lindhout die de Klassieker krijgt in de halve finale van de KNVB-beker Wat een keuze joh..... Mijn hemel. Is de rest ziek geworden met acute buikgriep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Denk dat ze de kok toch weer kip-kerrie hebben laten maken inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Zeg zeg, iets respectvoller mag er wel gesproken worden over de man in het zwart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 (bewerkt) Tenenkrommend die Aletha van ESPN hé Edit; "Middenvelder van Spakenburg is technisch onderlegd en heeft veel diepte" kom op zeg 4 april 2023 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 (bewerkt) Prachtig feest gaat dit worden hopelijk. Vrees wel voor wat snelle doelpunten van PSV natuurlijk. De trekker moet nog ff van het veld. 4 april 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Hoop dat Spakenburg niet van hetzelfde niveau is als van hun huis-DJ vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Kan iemand de Hermes House band van de kar trappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Straks die trekker in de kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Er zijn gewoon betere camera’s in Spakenburg dan bij Go Ahead Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Sta je dan als vader en zoon "Xavi Simons is homo" te roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 5 minuten geleden zei joostmakaay: Sta je dan als vader en zoon "Xavi Simons is homo" te roepen. En dan zondag weer lekker naar de kerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Dat snap ik ook niet hoor. Spreekkoren horen niet bij zo'n halve finale. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten