Socrates Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Ik moet zeggen dat Justin Bieber mij met zijn optreden bij de Grammy's toch voor het eerst meer dan één minuut heeft weten vast te houden. Om nu te zeggen dat het echt goed was, dat gaat allicht wat ver, maar slecht vond ik het zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Beste Metal nummer, niet echt Metal, maar wel heerlijke band, live gezien in Antwerpen, topshowtje hoor. Leuk ook dat ze zo'n podium krijgen, want zo erg bekend zijn ze niet eens: -0Ao4t_fe0I deze dus Tja buiten dat Carly Rae Jepsen natuurlijk altijd Popplaat van het jaar moet winnen, maar niet heeft gewonnen omdat ze wat star power tekort komt tov de rest, vind ik het wel terecht hoor. 1989 vond ik als plaat zelf niet heel bijzonder, maar Blank Space en Shake it Off zijn gewoon dijken van nummers. Mja vind Red over het algemeen wel veel beter, maar ik zou m ook gewoon aan TayTay geven hoor, beter dan die Kendrick Lamar. Oh dacht Ghostface ;c;c;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 [YOUTUBE]XRC_E6N-jq0[/YOUTUBE] potentieel zomerhit of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 FM'en met deze muziek op, lekker zeg. Begin deze muziek steeds meer te waarderen moet ik zeggen. http://www.npo.nl/de-avond-van-de-filmmuziek/06-03-2016/BNN_101378801 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 [YOUTUBE]XRC_E6N-jq0[/YOUTUBE] potentieel zomerhit of niet? Verre van zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Kan iemand mij helpen met een nummer zoeken? Zoek namelijk een nummer uit de zomer van 2013 (volgens mij). Is een soort housenummer en in de videoclip gaat een opa kek dansen. Heb echter geen idee hoe ik dit kan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Op basis van je clip beschrijving zou ik zeggen Lonely Boy van The Black Keys, dat is alleen totaal geen house nummer en die komt al uit 2011 Of misschien deze: [YOUTUBE]5ItKS8bUUTA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 FM'en met deze muziek op, lekker zeg. Begin deze muziek steeds meer te waarderen moet ik zeggen. http://www.npo.nl/de-avond-van-de-filmmuziek/06-03-2016/BNN_101378801 Had hem opgenomen, straks even terug kijken. Kijken of het leuk is. Hier ook een paar afleveringen van Maestro gezien, vond ik ook best aardig om te horen en te zien. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Nee, beiden niet. Het is trouwens een zwarte man die in de club gaat dansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Kan iemand mij helpen met een nummer zoeken? Zoek namelijk een nummer uit de zomer van 2013 (volgens mij). Is een soort housenummer en in de videoclip gaat een opa kek dansen. Heb echter geen idee hoe ik dit kan vinden. Deze? [YOUTUBE]MNGnWr_WHms[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Deze? [YOUTUBE]MNGnWr_WHms[/YOUTUBE] Nope, ook niet helaas. Het vindt bovendien plaats in een nachtclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 5BPZnRYS3bM Hier ben ik afgelopen zaterdag geweest, was een leuke avond. Ze speelden goed en gingen net als The Boss zelf 3,5 uur door zonder pauze. Een mooi voorproefje voor 14 juni als hij zelf naar Nederland komt. Dit is wel een aanrader en het koste maar 10 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Gevonden! Toch bedankt [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=4685]Mouko[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Bijzonder mooi nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Bijzonder mooi nummer Idd: Staat op mijn uitvaartshortlist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 [Youtube]9uEJi0x-49E Krijg hier ook een partij kippenvel van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 (bewerkt) Een puur talent uit The Voice UK. Vooroordelen over de show, oké, maar écht, dit is een geboren artiest. Momenteel ook erg geliefd in Engeland en de favoriet om de finale te winnen. Slechts 17 jaar. Zet de vreselijkste nummers om in haar eigen stijltje. Genieten. [YOUTUBE]18ViAP9rf_Y[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Hb56OiHJfcM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Vc3t268KiRc[/YOUTUBE] 7 april 2016 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Ze zal vast en zeker goed kunnen zingen, maar ik vind het echt drie keer niks. En die kop/dat kapsel :-D Alsjeblieft zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Jouw platte en kortzichtige 'mening' is dan ook niet zoveel waard. Het enige waar jij over beschikt is een pakket aan opgekropte frustraties. Muziek kan helpen, verdiep je er eens in, zou ik zeggen. Overigens is zij artistiek verantwoord, hoor. Geen wannabe punker of iets dergelijks. Ziet er ook helemaal niet zo vreselijk uit. Het is anders. Maar goed, dit soort reacties kan je verwachten op een forum met Hollandse, taaie voetbalsupporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Blijkbaar genoeg waard voor jou om erop te reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Ik breng mijn medemens graag wat wijsheid mee. Geen dank, lieverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
whateverls12 Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 http://www.youtube-mp3.org/nl Youtube-link daar invullen en je mp3 ergens opslaan. Vervolgens ga je naar Windows verkenner en sleep je de mp3 in Spotify. (y) youtube-mp3 is no use any more you can replace it with http://linktomp3.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Blijkbaar genoeg waard voor jou om erop te reageren. De almachtige muziekkenner Zeus houdt van gemaakte artiesten met een edgy randje, gezien zijn Marilyn Manson avatar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Marilyn Manson :D Die heb ik nog live gezien, dat was niet best. Wist bijna 50.000 man binnen 20 min van een plein te jagen. Vond dat bijna zielig. Mja veel image, maar qua muziek is het gewoon de magnetrionmaaltijdversie van Nine Inch Nails. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 april 2016 Auteur Share Geplaatst 21 april 2016 [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Nieuwe naam van Viet Cong gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten