Justin Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Ik vind zelf Magazine toch nog steeds het beste nummer. Was wel blij dat No Sound But The Wind erop staat, maar de Rock Werchter live versie op Spotify is veel mooier idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Magazine is inderdaad een prima nummer. Doelde met de opmerking over dat alle toffe nummers al bekend waren ook op Cold, Hallelujah en Magazine. Maar had gehoopt op nog wat meer leuk materiaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 maart 2018 Share Geplaatst 13 maart 2018 (bewerkt) Ja eens, las vantevoren dingen als dit album is de perfecte mix tussen dance en rock. Nou ik vind het juist een beetje los zand dit album, paar goede nummers maar ook een paar missers. Overigens kan ik wel echt genieten van het laatste MGMT album 13 maart 2018 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 (bewerkt) Ben aan het kijken voor een gitaartje, het begint weer te kriebelen na een paar jaar. Zit wel een budget aan maar kan er wel wat knaken in kwijt, liefst niet teveel natuurlijk. Speel gewoon thuis een beetje, ga niet heel kritisch lopen doen over het verschil wat je zou horen als je een expert bent, dus wil voor een instapmodel gaan. Zit te denken aan een Squier Stratocaster, maar geen idee of dat wat is en daar zijn ook weer flink wat modellen van. Ben altijd een beetje huiverig voor 'spin offs', om het zo maar ff te noemen, die bedoeld zijn voor de argeloze meute (waar ik wel deel van uitmaak natuurlijk). Vooral bang voor slechte kwaliteit van de bouw en de 'houdbaarheid' van de onderdelen, niet zozeer het geluid. Iemand ervaring mee? 19 maart 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Zou ff een middagje naar de Feedback gaan. Kun je wat info inslaan en op een paar spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Zou ff een middagje naar de Feedback gaan. Kun je wat info inslaan en op een paar spelen. Ah dank, goed plan. Vrijdag maar eens langs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 Waarom kom ik dit tegen en waarom vind ik het nog tof ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 juli 2018 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2018 Richard Swift Dead at 41 The singer-songwriter and producer was a member of the Shins, the Black Keys, and the Arcs Producer, multi-instrumentalist, and singer-songwriter Richard Swift died this morning in Tacoma, Washington, a representative confirmed to Pitchfork. He was 41 years old. A post on Swift's Facebook page read, “And all the angels sing 'Que Sera Sera.'” “Today the world lost one of the most talented musicians I know,” Dan Auerbach, Swift’s bandmate in the Black Keys and the Arcs, wrote in an Instagram post. “I will miss you my friend.” Last month, it was revealed that Swift had been hospitalized due to a “life-threatening condition,” and a fund had been launched to cover his medical bills. In addition to releasing music as a solo artist, Swift was also a member of the Shins from 2011 to 2016, was the touring bassist for the Black Keys in 2014, and played drums for the Arcs. He also played keyboards for Starflyer 59 early in his career. As a producer, he worked with Foxygen, Guster, the Mynabirds, Sharon Van Etten, Damien Jurado, Pure Bathing Culture, and many others. Swift founded and owned National Freedom, a recording studio in Cottage Grove, Oregon. Swift was born in California. He grew up living in Minnesota, Utah, and Oregon before eventually moving back to Southern California to pursue music. While working at a studio called the Green Room in Huntington Beach, Swift made his first records—Walking Without Effort and The Novelist—during his off hours in the early 2000s. (A self-taught musician and producer, he played most instruments and engineered the entire project). He signed to Secretly Canadian and re-released the projects as The Richard Swift Collection Vol. 1 in 2005. Swift’s last solo full-length under his own name was 2009’s The Atlantic Ocean. In 2016, he released a collaborative covers album with Damien Jurado. R.I.P. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 juli 2018 Share Geplaatst 4 juli 2018 Lees dit nu pas, maar toevallig wel vanochtend een album geluisterd van zowel The Arcs als The Black Keys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 juli 2018 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2018 Ik ging gisteren bewust even The Shins luisteren. Heb hem ook ooit live gezien, toen 'ie daar mee meespeelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 november 2018 Auteur Share Geplaatst 22 november 2018 https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/386519-kom-naar-voorprogramma-s-kijken-anders-ben-je-een-eikel Artikel op 3FM over voorprogramma's. Over de Britse band Slaves, die niet de tijden weergeven wanneer ze beginnen of wanneer het voorprogramma begint, omdat ze vinden dat mensen ook gewoon naar het voorprogramma moeten gaan kijken en niet alleen voor, in dit geval, Slaves moeten komen. Zij zijn hier serieus voorstander van, omdat ze zelf ook ooit iemand z'n voorprogramma waren en zonder dat nooit waren gekomen waar ze nu zijn. Vond het zelf wel interessant en vroeg me af wat hier iedereen doet. Zelf ga ik áltijd naar het voorprogramma. Ten eerste maakt het de avond langer en dus leuker. En ten tweede, krijg je een tweede band gratis. Al je kan je het ook zien als, je betaald er toch al voor. Dus, voorprogramma's; gaan jullie eerder weg en pak je het voorprogramma mee of pas op komen dagen 5 minuten voordat de hoofdact begint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 november 2018 Share Geplaatst 22 november 2018 Ik pak het normaal ook wel mee. Maakt de avond inderdaad langer en ik heb al wel eens bij optredens gestaan waar het voorprogramma minstens net zo goed was als de hoofdact Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 november 2018 Auteur Share Geplaatst 22 november 2018 Precies. Ik heb bijvoorbeeld ooit The Maccabees gehad bij The Black Keys, Jagwar Ma bij Foals ( @Erwin. ) en Lola Kite bij The Shins. Waar het voorprogramma minstens net zo goed was als de hoofdact. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 november 2018 Share Geplaatst 22 november 2018 Afgelopen weekend weer bij de platenbeurs in Utrecht geweest, redelijke oogst al zeg ik het zelf. Als ik wist hoe ik tweets embedde hier zou ik dat wel doen. Maar ben makkelijk uitgevallen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 november 2018 Share Geplaatst 22 november 2018 Tweet embedden is heel makkelijk: gewoon de link naar de specifieke tweet plakken in de de reactiebox. Dan komt hij vanzelf tevoorschijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 november 2018 Share Geplaatst 23 november 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei bas2204: Tweet embedden is heel makkelijk: gewoon de link naar de specifieke tweet plakken in de de reactiebox. Dan komt hij vanzelf tevoorschijn Danke! Ik post ze even in de aanwinsten ish! 23 november 2018 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 november 2018 Share Geplaatst 23 november 2018 10 uur geleden zei Richarð.: Precies. Ik heb bijvoorbeeld ooit The Maccabees gehad bij The Black Keys, Jagwar Ma bij Foals ( @Erwin. ) en Lola Kite bij The Shins. Waar het voorprogramma minstens net zo goed was als de hoofdact. Ja dat was fucking vet. Over het algemeen is het voorprogramma wel minder dan de hoofdact maar dan nog vind ik het leuk om te kijken wát het is en of het iets is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 november 2018 Share Geplaatst 23 november 2018 Voorprogramma kan zo enorm verschillen. Gelukkig pak je af en toe een bandje mee dat onverwacht een pareltje blijkt te zijn. Een Stealing Sheep bij Alt-J in Utrecht destijds, memorabel voorprogramma @Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Op 23-11-2018 om 13:25 zei Juca: Voorprogramma kan zo enorm verschillen. Gelukkig pak je af en toe een bandje mee dat onverwacht een pareltje blijkt te zijn. Een Stealing Sheep bij Alt-J in Utrecht destijds, memorabel voorprogramma @Christian. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet een plaatje van Stealing Sheep opzet. Absoluut genieten tot de max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 december 2018 Share Geplaatst 6 december 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 december 2018 Share Geplaatst 6 december 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 december 2018 Share Geplaatst 6 december 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 december 2018 Auteur Share Geplaatst 7 december 2018 Nieuwe single van Broken Bells. Ook weer een heerlijk nummer, hoor. ❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 januari 2019 Share Geplaatst 5 januari 2019 Mijn lijst voor de Female2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Maar echt zo raar... Waarom staat Exit Music (For A Film) in de FM top 1000. Ik vind het één van de minste nummers van OKC. Ik vind dat door dat nummer het tempo wat uit het album wordt gehaald. Natuurlijk is OKC natuurlijk ook enorm goed. Met Radiohead lijk ik de klik wel compleet gemaakt te hebben. En OK Computer is zo goed dat ik Exit Music (For A Film) gewoon één van de minste nummers vind. 1. Climbing Up The Walls 2. Subterranean Homesick Alien 3. Karma Police 4. No Surprises 5. Airbag 6. Paranoid Android 7. The Tourist 8. Let Down 9. Lucky 10. Electioneering 11. Exit Music (For A Film) 12. Fittier Happier Nu ja, toegegeven, het zegt wat meer over de kwaliteit van het album dan over het kwaliteit van het nummer LOL. Maar het is geen nummer dat ik vanzelf zou opleggen, eerder in functie v/h album. En dat doe ik wel bij zeker de eerste vijf / zes. Wel grappig dat bij de FMusic van top 100 het ernaar uitziet dat ik op compleet verschillende Radiohead nummers ga stemmen als wat de rest doe (maar goed, er moet één groep de meeste nummers in de VOLLEDIGE lijst hebben, denk ik dan? ? ). De albums waar ik bij twijfel of voortdurend verander van mening van welk nummer nu het beste is, zijn de absoluut beste voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten