Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Beste Metal nummer, niet echt Metal, maar wel heerlijke band, live gezien in Antwerpen, topshowtje hoor. Leuk ook dat ze zo'n podium krijgen, want zo erg bekend zijn ze niet eens:

-0Ao4t_fe0I

deze dus

Tja buiten dat Carly Rae Jepsen natuurlijk altijd Popplaat van het jaar moet winnen, maar niet heeft gewonnen omdat ze wat star power tekort komt tov de rest, vind ik het wel terecht hoor. 1989 vond ik als plaat zelf niet heel bijzonder, maar Blank Space en Shake it Off zijn gewoon dijken van nummers. Mja vind Red over het algemeen wel veel beter, maar ik zou m ook gewoon aan TayTay geven hoor, beter dan die Kendrick Lamar.

Oh dacht Ghostface ;c;c;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FM'en met deze muziek op, lekker zeg. Begin deze muziek steeds meer te waarderen moet ik zeggen.

http://www.npo.nl/de-avond-van-de-filmmuziek/06-03-2016/BNN_101378801

Had hem opgenomen, straks even terug kijken. Kijken of het leuk is. Hier ook een paar afleveringen van Maestro gezien, vond ik ook best aardig om te horen en te zien. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij helpen met een nummer zoeken? Zoek namelijk een nummer uit de zomer van 2013 (volgens mij). Is een soort housenummer en in de videoclip gaat een opa kek dansen. Heb echter geen idee hoe ik dit kan vinden.

Deze?

[YOUTUBE]MNGnWr_WHms[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5BPZnRYS3bM

Hier ben ik afgelopen zaterdag geweest, was een leuke avond. Ze speelden goed en gingen net als The Boss zelf 3,5 uur door zonder pauze. Een mooi voorproefje voor 14 juni als hij zelf naar Nederland komt. Dit is wel een aanrader en het koste maar 10 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een puur talent uit The Voice UK. Vooroordelen over de show, oké, maar écht, dit is een geboren artiest. Momenteel ook erg geliefd in Engeland en de favoriet om de finale te winnen. Slechts 17 jaar. Zet de vreselijkste nummers om in haar eigen stijltje. Genieten.

[YOUTUBE]18ViAP9rf_Y[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Hb56OiHJfcM[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Vc3t268KiRc[/YOUTUBE]

bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw platte en kortzichtige 'mening' is dan ook niet zoveel waard. Het enige waar jij over beschikt is een pakket aan opgekropte frustraties. Muziek kan helpen, verdiep je er eens in, zou ik zeggen.

Overigens is zij artistiek verantwoord, hoor. Geen wannabe punker of iets dergelijks. Ziet er ook helemaal niet zo vreselijk uit. Het is anders. Maar goed, dit soort reacties kan je verwachten op een forum met Hollandse, taaie voetbalsupporters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites