Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wel mooi dat er in die moltalk werd getoond dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Janine de mol is :clap:

Het kan natuurlijk altijd dat het ongeluk en de blessure verzonnen zijn om haar minder verdacht te maken. En om dat aan te dikken hebben ze het ook aan de overige media verteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan natuurlijk altijd dat het ongeluk en de blessure verzonnen zijn om haar minder verdacht te maken. En om dat aan te dikken hebben ze het ook aan de overige media verteld.

Volgens mij is toch echt gezegd dat ze vroegtijdig het spel moest verlaten en echt een blessure er aan over gehouden heeft... Ik heb niet echt het idee dat het verzonnen is...

Maar ja, 13, ongeluksnummer. De mol heeft een ongeluk gehad. De perfecte hint naar de mol natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig aansprekende kandidaten in dit seizoen voor mij. Vond er vandaag ook niet zoveel aan. Weet niet meer wie het was, maar er was een persoon die na de 'gratis' envelop meteen de volgende open maakte. Ja hallo, doe überhaupt eens moeite. Wel mooi dat Ewout eruit is. The fuck was hij allemaal aan het doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites