Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

Mijn zus keek het gisteren terug en Kees viel wat op. Ik vond die olifant al opvallend, stond ook al zo'n man van dat park bij. Kees zei aan het begin van de autorit. 'Show me an elephant!', werd ook vertaald onderin beeld. Bij het WvW-spel leek hij het niet erg te vinden toen hij verdacht werd. Typisch voor een mol, zo kwam er namelijk geen geld in de pot. Daarnaast voorafgaand aan goudklompjes-opdacht, in die beelden was steeds een T te vinden. T van Tol.
T van Tania. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed idee man, ga nu ook beginnen met seizoen 3. Leuk :) M'n ma keek het altijd veel maar had er zelf nooit veel tijd voor ivm school, werk en voetbal.

Sowieso zijn die seizoenen beter, omdat in die seizoenen volgens mij de pot belangrijker was, aangezien het voor de deelnemers echt een prijs was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zus keek het gisteren terug en Kees viel wat op. Ik vond die olifant al opvallend, stond ook al zo'n man van dat park bij. Kees zei aan het begin van de autorit. 'Show me an elephant!', werd ook vertaald onderin beeld. Bij het WvW-spel leek hij het niet erg te vinden toen hij verdacht werd. Typisch voor een mol, zo kwam er namelijk geen geld in de pot. Daarnaast voorafgaand aan goudklompjes-opdacht, in die beelden was steeds een T te vinden. T van Tol.

Als aanvulling op die olifant, bedenk me net dat Carolien bij de Big Five-opdracht in de kooi van olifant stond. Misschien een link?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als aanvulling op die olifant, bedenk me net dat Carolien bij de Big Five-opdracht in de kooi van olifant stond. Misschien een link?

Dan zouden ze toen al geweten moeten hebben dat ze een olifant tegen zouden komen. Vind ik niet logisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was me inderdaad ook al opgevallen. Had eerst nog zo'n vermoeden dat ze daardoor geen geld meer in de pot zouden krijgen. Hoe ze hem er weer op gezet hebben is mij een raadsel; beide auto's reden gewoon door, terwijl dat stuk daar lag...

Blijkbaar was dat niet belangrijk, of juist iets wat de mol deed, wat je dus pas later, na afloop van de editie te weten komt ofzo. Volgens mij heeft trouwens iemand gezegd dat Kees over het stuk een opmerking gemaakt heeft, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dus dat stuk hebben ze er waarschijnlijk toen gewoon weer opgelegd, maar was niet echt boeiend om te filmen ofzo. Weet trouwens niet of het bij de olifant gebeurde, of dat het juist zo gemonteerd was. Volgens mij is dat laatste meer het geval. Het gebeurde gewoon op een ander moment. En ze hebben het stuk er toen gewoon weer opgelegd. Maar dat hebben ze gewoon verder niet laten zien.

Dan zouden ze toen al geweten moeten hebben dat ze een olifant tegen zouden komen. Vind ik niet logisch

Nou ja, het is toeval dat ze de olifant tegen kwamen, maar qua montage kan het natuurlijk wel expres zo in elkaar gezet zijn, omdat het toch mooi uit kwam. Niet alles kan van te voren gepland worden, maar met de camera erbij wordt later wel bepaald welke stukken in de aflevering komen. Men kan ook best een leeuw tegen zijn gekomen, maar dat bijvoorbeeld niet gemonteerd hebben in de aflevering.

Ben trouwens zelf afgelopen zomer in Zuid-Afrika geweest. Ook op Safari geweest en ik kwam voornamelijk olifanten tegen... Was dan wel een ander park, maar toch. Die waren alleen niet zo woest. Al gingen er wel twee bijna op de vuist met elkaar, iets van tien meter voor onze auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

George, seizoen 3 _O_

Nog altijd een baas.

Seizoenen 1 en 2 heb ik nooit gezien.

Haha ja George (aka Sjors) is echt geweldig. Zat zelf fout.. ik dacht Janien. Heb je via die ene site gekeken waarop al die seizoenen staan (weet de precieze site naam nu even niet)? Daar staan idd seizoen 1 en 2 niet op, daarom ben ik ook bij 3 begonnen. Zou je 1 en 2 nog wel ergens kunnen vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de afgelopen dagen nog eens rustig wat terug zitten te kijken, en begin Carolien toch iets minder te verdenken, al blijft ze op mn lijstje. Vond Tania ook al verdacht, maar ze pakte wel enorm veel goudklompjes, het is voor een mol veel makkelijker er dan een paar te laten liggen, om zo meer bij te moeten kopen. Maar goed, kan ook tactiek zijn van de mol. Daarnaast vind ik ook Paulien verdachter worden. Daniel en Zarayda zijn imo sowieso niet de mol. Kees kan, maar kan vind ik voorlopig ook niet de grootste verdachte.

Overigens net dit topic gevonden: http://www.widm.nl/forum/16-seizoen-12/18-handleiding-hoe-herken-je-een-hint.html . Vond het wel interessant om te lezen. Weet niet of het hier al gepost is, maar goed.

Heb ook weer zin in morgen, ben benieuwd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het opvallend dat er dit seizoen veel aandacht ligt bij Tania (tussenstukjes, stem van haar etc). Mollenstreek om de pot kwijt te raken. Overigens opvallend dat de vragen aan de mol mbt geslacht, allen nee waren bij de optie man. Dat donkere meisje is echt een verschrikking, ze durft echt niks.. Haar reactie in de cockpit van het vliegtuig was echt overacting..

Link naar opmerking
Deel via andere websites