henkyh Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 over 6 weken Guns n roses in Groningen heb er ontiegelijk veel zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Morgenavond naar HVOB in De Melkweg. Paradiso al stuk of wat is het 15-20x gedaan maar wordt mijn 1e keer Melkweg, heb er zin in. Luister HVOB sinds medio 2017/2018 en hun muziek haalt regelmatig mijn top 100 van spotify van een jaargang op plek 1-10 Lekker dansend weekend ing , erna blijf ik mijn broertje slapen in Bos en Lommer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) HVOB (Her Voice over Boys) was echt fantastisch. Ik heb echt onwijs hard genoten. Was alleen maar stuk of 10-12 mensen gesproken en echt super veel gedanst 1,5 uur lang. Was wel echt knetter druk omdat blijkbaar in kleine Zaal van Melkweg was, heb onwijs genoten. Drinken bij bar bij Melkweg is zkr voor Horeca en Amsterdam prima betaalbaar. En kluisjes zijn best groot maar lijken klein. Ga zkr nog keer zowel Melkweg als HVOB wanneer weer kan. 14 mei 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Over ongeveer drie weekjes naar Liam Gallagher in Knebworth... Belooft legendarisch te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2022 Hier sinds lange tijd eindelijk weer concertkaarten gekocht. In september dit jaar naar de Ziggo Dome voor niemand minder dan Arcade Fire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Ik ga naar de vrijdag van Pinkpop, Nightwish en Metallica komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 2 uur geleden zei Satyr: Ik ga naar de vrijdag van Pinkpop, Nightwish en Metallica komen. Twee heerlijke bands inderdaad overweeg je toevallig ook Greta van Fleet en Nothing but Thieves mee te pakken die dag? Helaas geen kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 16 minuten geleden zei Satioz: Twee heerlijke bands inderdaad overweeg je toevallig ook Greta van Fleet en Nothing but Thieves mee te pakken die dag? Helaas geen kaarten. Geen idee, ik ben er de hele dag, dus zal ongetwijfeld wel wat anders meepakken. Maar voor mij zijn Nightwish en Metallica al de ondergrens, dus of ik andere bands echt leuk vind... we gaan het horen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 (bewerkt) Ik ga naar Rock Werchter ook voor Metallica en ook op vrijdag. Greta van Fleet speelt er net voor dus neem ik ook wel mee. Helaas voor de rest wat me het op het eerste zicht niet boeit. Normaal hadden Queens of the Stone Age gespeeld voor Metallica,maar die hebben hun tour geannuleerd. Hier is het programma op die dag https://www.rockwerchter.be/nl/line-up/vrijdag Aanraders bij? Sam Fender ga ik laten passeren,misschien dat ik Inhaler wel meepik,maar voor de rest ....... Stikstof als we op tijd daar zijn dan tenminste. Pukkelpop Hasselt staat ook op't programma,maar dat is half augustus pas. Cypress Hill en Slipknot ok,maar voor de rest ken ik amper iets. Camelphat,Goose,Selah Sue,Tamino en The Haunted Youth wel maar daar loop ik niet warm voor. https://www.pukkelpop.be/nl/line-up/vrijdag/ 15 mei 2022 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2022 IDLES en Miles Kane zijn wel aanraders. IDLES is lekker ruig en Miles vind ik zelf live erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 (bewerkt) Eens. The Chats ken ik van een lekker punknummertje. Turnstile zit ook een beetje in diezelfde hoek. En als je beetje houdt van Elektro/Elektronica dan kan ik je Moderat nog aanraden. Pukkelpop is wel heel erg veel hiphop zie ik. Pendulum live is in ieder geval altijd erg dik. En als je iets van hiphop wilt meepakken zou ik Skepta zeker bekijken. Gisteren bij Foals geweest, buiten dat zondagavond concerten kut zijn was het een heerlijke liveshow weer. 16 mei 2022 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Ik heb dit op de agenda: - 12-6: Emperor in Leeuwarden (Into The Grave festival, maar kom alleen voor Emperor) - 17-6: Nightwish/Metallica/Floor Jansen solo op Pinkpop - 31-7: Stonehenge festival in Steenwijk - 7-10: Cradle of Filth in Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Ik was afgelopen week naar The Kik. Zou het niet snel opzetten doorgaans, maar zo een nieuw kaartje kopen. Maken er echt een geinig show van. Vergat warempel dat ik eigenhandig de gemiddelde leeftijd halveerde in de zaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Vorig weekend naar I love the 90's geweest. Viel me behoorlijk tegen. Iets teveel Hardstyle naar mijn smaak. Bij Rock Werchter plan ik om op zondag te gaan. Een vriend van mij stelde het volgende programma voor: oost - Sum 41 - Keane- Balthazar - Michael kiwa - JIMMY eat World - the killers - peppers, dus lijkt me een prima dagje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Ticket aangekocht voor in november een tweede keer naar yeule te gaan in Brussel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Op 16-5-2022 om 10:37 zei Satyr: Ik heb dit op de agenda: - 12-6: Emperor in Leeuwarden (Into The Grave festival, maar kom alleen voor Emperor) - 17-6: Nightwish/Metallica/Floor Jansen solo op Pinkpop - 31-7: Stonehenge festival in Steenwijk - 7-10: Cradle of Filth in Zwolle Zwaar programma . Emperor zegt me eigenlijk niks,heb ze gezien op Graspop net voor Rammstein. Nightwish en Metallica passen wel in mijn straat. Cradle Of Filth beetje uit het oog verloren,toen ik metal aan het ontdekken was heb ik er wel veel naar geluisterd en heb er zelfs een paar cd's van.Van hun beginperiode toch. From The Cradle To Enslave,Midian,.... Stonehenge,juist ff opgezocht,daar ken ik op het eerste zicht niemand van,maar denk dat het vrij extreem is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Op 9-5-2022 om 18:42 zei henkyh: over 6 weken Guns n roses in Groningen heb er ontiegelijk veel zin in Ik ga een dag eerder naar Green Day (ook op Stadspark Groningen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 Vanavond naar Dua Lipa geweest, was een verjaardagscadeautje voor m’n vriendin. Zij blij, mijn ogen ook Best een tof concert gezien. Eerste sinds tijden in Ziggo. Volgende week Dauwpop o.a Direct, De Staat maar met name voor the Editors 10 juni RHCP dus het begint weer aardig te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Eindelijk gaat Springsteen weer touren. Binnenkort even kijken of we kaarten kunnen scoren voor 2 concerten. Amsterdam en Düsseldorf moeten het gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Op 16-5-2022 om 23:47 zei FlyD: Vorig weekend naar I love the 90's geweest. Viel me behoorlijk tegen. Iets teveel Hardstyle naar mijn smaak. Bij Rock Werchter plan ik om op zondag te gaan. Een vriend van mij stelde het volgende programma voor: oost - Sum 41 - Keane- Balthazar - Michael kiwa - JIMMY eat World - the killers - peppers, dus lijkt me een prima dagje Fijne dag. Veel goede bands. Jimmy Eat World staat nog steeds op mijn lijstje om ooit live te zien. Zelf de 14e naar Kensington geweest en dus de staat en Rondé ook maar meegepakt. Kensington was goed, maar niet geweldig. Heb die gasten echt stukken beter horen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Gisteravond voor het eerst in lange tijd weer ergens heen geweest; Jungle. Was echt genieten Kan het iedereen aanraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2022 5 uur geleden zei Rogier.: Gisteravond voor het eerst in lange tijd weer ergens heen geweest; Jungle. Was echt genieten Kan het iedereen aanraden. Tof bandje, Jungle. Lijkt me live ook geweldig. Staat hier ook nog op het lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 (bewerkt) Op 16-5-2022 om 23:47 zei FlyD: Vorig weekend naar I love the 90's geweest. Viel me behoorlijk tegen. Iets teveel Hardstyle naar mijn smaak. Bij Rock Werchter plan ik om op zondag te gaan. Een vriend van mij stelde het volgende programma voor: oost - Sum 41 - Keane- Balthazar - Michael kiwa - JIMMY eat World - the killers - peppers, dus lijkt me een prima dagje Happy hardcore is geen hardstyle 4 juli Rammstein En benieuwd wanneer de kaarten voor 2023 in de verkoop gaan 27 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 mei 2022 Share Geplaatst 28 mei 2022 15 uur geleden zei Richarð.: Tof bandje, Jungle. Lijkt me live ook geweldig. Staat hier ook nog op het lijstje. Ja hier ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 mei 2022 Share Geplaatst 28 mei 2022 1 uur geleden zei Erwin.: Ja hier ook. Heb ze vroeger al eens gezien op Down the Rabbit Hole volgens mij. Erg goede muziek ja, en live erg energievol en erg goed. Nummers als The Heat die ik nu luister en Busy Eearning oa vind ik echt heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten