Bogatyr Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Zojuist zei delichris: Eens Van Arsenal is nog lelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Zojuist zei Bogatyr: Van Arsenal is nog lelijker. Die heb ik niet gezien, maar die van United had ik al eerder gezien want deze was gelekt en ze hadden ook al andere merchandise laten zien met deze kleuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 1 minuut geleden zei delichris: Die heb ik niet gezien, maar die van United had ik al eerder gezien want deze was gelekt en ze hadden ook al andere merchandise laten zien met deze kleuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Ook niet mooi inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Het is denk ik even wachten hoe de kleur in het echt is, maar ik vind dit shirt echt grandioos hoor Echt prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Niks mis mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Wel echt een gemiste kans dat ze de foto's gewoon van voren hebben gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Dat witte tenue lijkt net Dinamo Kiev. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Bijzondere sponsor ook, komt wel echt uit een onverwachte hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 13 minuten geleden zei Thierryvane: Dat witte tenue lijkt net Dinamo Kiev. De Graafschap - De Graafschap uittenue 23/24: Niet lullen maor poetsen Verwijzing naar vroeger. En het zijn lichtblauwe shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Voor de liefhebbers van hamburgers op voetbalshirt. De nieuwe shirts van SV Ried zijn dan een must-have Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Hoe vaak gaan ze die combinatie dragen? Aangezien de kousen en broekje gewoon hetzelfde zijn als het thuis shirt? Helemaal wit met rode accenten was dan mooier geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Mooi, maar voelt meer als een inloopshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Wat hier niet zo opvalt maar wat eigenlijk het meest bijzondere detail aan dit shirt is, is het gebruik van het tussen 1975 en 2002 gebruikte clublogo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 5 minuten geleden zei ElMarcos: Mooi, maar voelt meer als een inloopshirt. Dat gevoel kreeg ik er inderdaad ook bij, maar het ziet er in ieder geval wel erg strak uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Tenue van Odense Boldklub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 En Hummel maakt doorgaans nog wel zulke mooie shirtjes.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Op 24-7-2023 om 17:55 zei FlyD: Wat een afschuwelijk logo is dat zeg. De shirts zijn wel gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Is dit het shirt van het dartteam van Odense? Wat een afgrijselijk gedrocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart https://sporza.be/nl/2024/03/12/stiliste-is-fan-van-kuifje-outfit-van-rode-duivels-op-ek-jammer-dat-ze-nog-in-het-rood-moeten-spelen~1710230420806/ Ik vind het wel iets hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 21 minuten geleden zei FlyD: https://sporza.be/nl/2024/03/12/stiliste-is-fan-van-kuifje-outfit-van-rode-duivels-op-ek-jammer-dat-ze-nog-in-het-rood-moeten-spelen~1710230420806/ Ik vind het wel iets hebben Ja zeer mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart @ElPrincipito hoeveel moet ik er bestellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 7 minuten geleden zei La Pulga: @ElPrincipito hoeveel moet ik er bestellen? Prachtig! Geil weer hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten