Mansveld Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 7 minuten geleden zei delichris: Wat een lelijk shirt. Lelijke club, lelijk shirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 (bewerkt) En als je denkt dat het nog niet erg genoeg is, komen ze bij Juventus op dit shirt uit... de Ajax supporters zullen al bibberen 25 mei 2020 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 Fatsoenlijke shirtdesigners mogen blijkbaar tijdens de coronatijd ook niet meer werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 Net of er een kinderfietsje remsporen heb gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 2 juni 2020 Share Geplaatst 2 juni 2020 Nieuwe uitshirt van Manchester City. De 'tekening' is de brug bij Castlefield. Vrees dat deze wel in m'n kast terecht gaat komen. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juni 2020 Share Geplaatst 2 juni 2020 Zou 'm inderdaad niet buiten aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Motherwell Away 2019/2020. Wat een absoluut plaatje van Macron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Die is inderdaad wel zeg, pfoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Macron doet het sowieso niet onaardig... Alle teams uit de Canadese competitie zijn van het merk Macron. https://www.footyheadlines.com/2020/02/macron-canadian-premier-league-2020.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Dat zijn inderdaad stuk voor stuk geen slechte shirtjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Op 25-5-2020 om 18:59 zei Izsco: En als je denkt dat het nog niet erg genoeg is, komen ze bij Juventus op dit shirt uit... de Ajax supporters zullen al bibberen Ben er ergens wel tevreden mee. Al beter dan het huidige thuisshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 9 minuten geleden zei Zeus: Ben er ergens wel tevreden mee. Al beter dan het huidige thuisshirt. Stel je voor dat ze de baan van het Ajax shirt in deze streep maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Er zit daar wel een verschil in dat het shirt van Juventus van oorsprong uit heel veel strepen heeft en daarin wordt afgewisseld, maar goed punt. De gouden details maken het in ieder geval nog wel wat hebben, vind het niet intens lelijk ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Dat Juve shirt is wel gaaf hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Toch een paar mooie shirts die Macron heeft ontworpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Op 4-6-2020 om 12:05 zei Urbeto: Motherwell Away 2019/2020. Wat een absoluut plaatje van Macron En nu blijkt het nieuwe thuisshirt ook niet kinderachtig te zijn. Macron heeft uitstekend werk geleverd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Ik denk dat een 'River Plate' streep nog gaver was geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 50 minuten geleden zei Satyr: Ik denk dat een 'River Plate' streep nog gaver was geweest Inderdaad een optie, al vind ik het hier wel gaaf dat de streep doorloopt tot op de arm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Ik zeg ?? Voor het uitshirt van PSV dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 15 minuten geleden zei Lazy: Ik zeg ?? Voor het uitshirt van PSV dit jaar. Spoiler Spuug lelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 Lijkt een klein beetje op de goedkope versie van het uitshirt van Ajax zo op deze foto Ben benieuwd hoe het promomateriaal er uit zal zien, kan toch wel het verschil maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 Wat is er nou in godsnaam mooi aan dat shirt? Sowieso een belachelijk lelijk kleur blauw, sponsor is te klein en die hexagons lopen niet over het hele shirt zo te zien. Een aanfluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 21 juni 2020 Share Geplaatst 21 juni 2020 Op 20-6-2020 om 00:00 zei Lazy: Ik zeg ?? Voor het uitshirt van PSV dit jaar. Wat een godsgruwelijk shirt met alle respect. Vind de line-up voor dit jaar bijzonder teleurstellend. Vooral met die Puma logo's op beide schouders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 juni 2020 Share Geplaatst 21 juni 2020 Ik lees trouwens overal dat dit het keepersshirt wordt, en niet het uitshirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 21 juni 2020 Share Geplaatst 21 juni 2020 4 uur geleden zei Rogier.: Ik lees trouwens overal dat dit het keepersshirt wordt, en niet het uitshirt Ah godzijdank Toch vraag ik me af sinds wanneer die kledingmerken alleen maar tenues van een vaste collectie gebruiken i.p.v. unieke shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten