Michiel RAFC Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 (bewerkt) Vindt ik? :oops: [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Knap wat ze hier doet hoor. Ben benieuwd of ze dit kan bevestigen op latere tornooien en grand slams. 3 juni 2016 bewerkt door Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Serena _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Williams heeft deze set nu een 1e service percentage van boven de 90%.... Das dan weer zeer goed XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Muguruza gaat 'm pakken morgen _O_ Eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Sterk van Kiki om de game nog te pakken. Hopelijk kan ze gelijk breaken. Maar damn, Williams serveert als een beest maar ook echt al 31 unforced errors :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Goed gespeeld Kiki, gelukkig niet met 2x 6-1 er af gegaan. Ze mag trots zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Bleh :( Zonde zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Gaat ze gewoon winnen hoor. Ik zeg 7-6 6-4. Heb ik toch weer even heel goed gezien hoor. Zonde dit. Heeft kansjes gehad, maar helaas niet gepakt. Kon wel merken dat ze last had van haar kuit ook, maar desalniettemin een topprestatie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Heel goed partij gegeven. Prima wedstrijd, alleen is Williams gewoon echt beter dan de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Heb ik toch weer even heel goed gezien hoor. Zonde dit. Heeft kansjes gehad, maar helaas niet gepakt. Kon wel merken dat ze last had van haar kuit ook, maar desalniettemin een topprestatie dit. Zonde dat je alleen zei dat Bertens zou winnen, anders had ik je zo in het rijtje samen met Jomanda en Tom Coronel kunnen plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Zonde dat je alleen zei dat Bertens zou winnen, anders had ik je zo in het rijtje samen met Jomanda en Tom Coronel kunnen plaatsen. Je kan niet alles hebben in het leven hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Zonde voor Bertens, maar ze hoeft zich nergens voor te schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Muguruza gaat 'm pakken morgen _O_ Eindelijk. Eindelijk? Ze is 22 en het is haar 4e deelname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Met eindelijk bedoel ik dat er nog eens een Grand Slam wordt gewonnen door iemand waar ik echt fan van ben. Moet al geleden zijn van de tijden met Clijsters en Henin ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 A, zo. Er zijn wel wat toffe zeges geweest (Pennetta, Li Na), maar een favoriet is inderdaad al lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Wawrinka-Murray begint lekker... Zou niet erg vinden als Mur wint maar hoop op Stan The Man (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Heb ik toch weer even heel goed gezien hoor. Zonde dit. Heeft kansjes gehad, maar helaas niet gepakt. Kon wel merken dat ze last had van haar kuit ook, maar desalniettemin een topprestatie dit. Ik las "kut" :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Ik las "kut" :LO: Ik ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Zondag meer dan ooit supporteren voor Murray. Mag er niet aan denken dat Djokovic Roland Garros wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Muguruza gaat 'm pakken morgen _O_ Eindelijk. Hoppa _O_ Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Muguruza mooie winnares. Die hegemonie van Serena mag wel eens eindigen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Zondag meer dan ooit supporteren voor Murray. Mag er niet aan denken dat Djokovic Roland Garros wint. Whut? :cab: Dus je mag er niet aan denken dat de beste tennisser van het moment het tornooi ook wint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 (bewerkt) Omdat ik geen fan ben van Djokovic, logisch toch? Ik ben er gewoon niet zo voor dat één iemand alle toernooien wint, tenzij ik er echt fan van ben. Bij de vrouwen wil ik bijvoorbeeld ook dat de hegemonie van Williams stopt, hoewel dat min of meer al aan het gebeuren is. Djokovic zal echter nog lang de nummer 1 in het mannentennis blijven. 5 juni 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 De speler die nooit moe wordt.. Nee, flauw ;) Maar ben ook niet voor die Djoko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Lukt niet heel veel bij Murray Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten