Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Tennis Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Haase, sukkeltje zeg ;e

Weer wat gedaan? Zag wel dat bericht over het nadoen van het kreunen. Groot gelijk. En dan die belachelijke ref die dan het punt aan de ander geeft :D Gaat er zo een pias even bepalen wie er wel en niet mag kreunen. Het lijkt me irritant, al is het iets waar je je van af moet kunnen sluiten. Toch kan ik me ook voorstellen dat je een vrij harde bal verwacht, maar die dwaas deed het bij elk pisballetje. Dan neigt het naar spelbederf hoor. Bewust misleiden van je tegenstander, heel vies.

Die Rogers oh oh. Geeft het zomaar ff aan de eind van de set helemaal weg. Zonde.

Edited by Magikarp

Weer wat gedaan? Zag wel dat bericht over het nadoen van het kreunen. Groot gelijk. En dan die belachelijke ref die dan het punt aan de ander geeft :D Gaat er zo een pias even bepalen wie er wel en niet mag kreunen. Het lijkt me irritant, al is het iets waar je je van af moet kunnen sluiten. Toch kan ik me ook voorstellen dat je een vrij harde bal verwacht, maar die dwaas deed het bij elk pisballetje. Dan neigt het naar spelbederf hoor. Bewust misleiden van je tegenstander, heel vies.

Die Rogers oh oh. Geeft het zomaar ff aan de eind van de set helemaal weg. Zonde.

Snap ook niet waarom je dan punten verliest :cab: Haase niet maar zijn tegenstander wel...

Man man, die bal op de laatste deuce bij het net. Ram die bal gewoon dwars door dat mokkel heen ipv een hoek te kiezen.. Nu zie ik haar deze set niet meer pakken.

De vorige game brak ze gewoon met love, dus het kan echt nog wel hoor.

Maar die bal moest inderdaad wel beter :(

EDIT: Hoppa, 5-5

Edited by sirkeith