Vitesse88 Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 Jammer van de afvaller maar wel verstandig om eruit te gaan. Shelly en Carlos hebben de touwtjes in handen qua stemmen op het huidige eiland. Hopen op de 3 van finalisteneiland die er nu steeds zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Kijk het dit seizoen voor het eerst, erg leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 december 2017 Share Geplaatst 16 december 2017 Wel een gare 2e ronde in de halve finale zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) Kandidaten zijn bekend voor het nieuwe seizoen dat zondag weer begint. 20 deelnemers maarliefst: Akwasi Anita Heilker Berdien Stenberg Dionne Slagter Eva Cleven Eva Koreman Fien Vermeulen Frank van der Lende Hugo Kennis Jaap van Deurzen Kelvin Boerma Kim Kotter Mariana Verkerk Rijk Hofman Rob Geus Roy Donders Shary-An Nivillac Thomas Berge Tim Coronel Yvette Broch 29 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Yvette verder veel mensen waar ik nog nooit van gehoord heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Rob Geus dames en heren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Roy Donders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2019 Share Geplaatst 9 september 2019 Ik heb hier toch wel een aantal favorieten hoor. Yvette, Thomas, Tim mogen van mij wel winnen. Die Mariana mag ook wel snel naar huis toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Op 8-9-2019 om 20:57 zei 007mark: Rob Geus dames en heren Wat een gast hè. Hilarisch. Hoe kun je nou zo omgaan met je rantsoen? :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Bijna niks gezien dit seizoen, maar de finale wel even gister. Vond het best een slechte finale. Was helemaal niet zo intens, finalespel met een beperkt aantal kogels en dat die ene opeens niet meer mocht meedoen omdat er een shootout begon vond ik heel vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Sloeg inderdaad helemaal nergens over. Robinson winnen,comdat iemand anders de kogels mist. Dan heb je toch eigenlijk beide gewoon verloren. Sowieso was mijn interesse al weggevloeid toen Tim eruit ging. Seizoen met matige deelnemers verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Eens. Schijtfinale. Het eindspel was gewoon te moeilijk en daardoor lijkt het alsof ze moesten improviseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 8 minuten geleden zei nasje92: Eens. Schijtfinale. Het eindspel was gewoon te moeilijk en daardoor lijkt het alsof ze moesten improviseren. Eindspel is wel vaker moeilijk, wat het dan soms leuk maakt dat iedereen weer kan winnen. Maar dat leuke hebben ze dus juist weggenomen. Nu hebben ze een hele slechte middenweg gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 (bewerkt) Slechtste ontknoping ooit. De balletjes zijn op, dus we doen een shootout. Oh ja SA, jij valt meteen daarom af. Al staat het kind nog 3 dagen te puzzelen, ze ontnemen haar wel de kans. Echt heel slecht. En ze mogen ook echt stoppen met dat gedoe met publiek, idem aan widm. Geen toegevoegde waarde. 16 december 2019 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Wie kijkt het nieuwe seizoen? Aflevering gisteren Spoiler Wel erg jammer dat Ruth eruit is, was wel de extreme Robinson in mijn ogen. Zo zie je maar, zolang afgesloten van de groep doet geen goed, alle complotjes en banden zijn dan weg. Knap van Jorik dat hij weer won, vind Elroy gigantisch tegenvallen in de proeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Is dat met die onbekende mensen? @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 6 minuten geleden zei delichris: Is dat met die onbekende mensen? @ElPrincipito Yes klopt! Nederlands vs België is het mom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 11 minuten geleden zei ElPrincipito: Yes klopt! Nederlands vs België is het mom. Dat trekt mij niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Nog een kleine anderhalve week dan begint het weer. Op 29 augustus de eerste aflevering en dan is het ook op donderdag te zien dus twee keer per week. Er zitten wel hele bijzondere mensen in tot op heden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 4 uur geleden zei delichris: Nog een kleine anderhalve week dan begint het weer. Op 29 augustus de eerste aflevering en dan is het ook op donderdag te zien dus twee keer per week. Er zitten wel hele bijzondere mensen in tot op heden. Jan van Halst, daar zit je op te wachten. Ik ga wel weer kijken hoor. Alleen al voor de proeven die weer bedacht zijn. Leuk programma altijd hoor. En met de meeste van deze BN'ers is het voor mij alsof het onbekende zijn haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Sowieso kijken voor Stefano Keizers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 21 uur geleden zei 007mark: Sowieso kijken voor Stefano Keizers. Haha ook een mooi persoon, bij het perfecte plaatje vond ik hem ook geniaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Ik hoop wel dat die Sieneke er als eerst uit vliegt. Zal het programma alleen maar ten goed komen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Op 20-8-2021 om 20:55 zei MNie: Haha ook een mooi persoon, bij het perfecte plaatje vond ik hem ook geniaal! Hahhahaa die youtube sketch dat zijn huis vol met afval is en dat vriend komt helpen en er met zijn ''vriendin'' van door gaat. Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Interessante 1e aflevering, die John de bever Stokdoof die gek haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten