Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Nieuwe spelers passen zich niet altijd zo snel aan, plus het zijn behoorlijke gokken... Dat dus, en ik heb geen hoge pet op van Pardew
Ik had ook liever een andere trainer maar hij krijgt het voordeel van de twijfel. Hopelijk durft hij hier en daar in te grijpen.

Groenendijk kon niet langer aanblijven. Was het overwicht kwijt en liet een select groepje spelers de dienst uit maken. Zij mochten fout op fout blijven maken, ze mochten andere (jonge) spelers ongestoord maandenlang treiteren, een werd zelfs ook compleet genegeerd door Fons. Het ergste was Van As wist alles en liet het lekker zijn gang gaan. Allemaal zaken waardoor je op de huidige positie staat.

Kwalitatief is de selectie, zonder de nieuwe aanwinsten, goed genoeg om er "makkelijk" in te blijven.

Ik geef al aan dat de nieuwe spelers misschien niet beter zijn dan de huidige, maar het zorgt iig voor concurrentie. Thomas vind ik alleen een rare transfer. De Bock zie ik Meijers er snel uit spelen en Van Buren is een verbeterde versie dan Van Duinen dus erg welkom. Die Stubbs mag de strijd aan gaan met Tommie, als hij Tommie er niet uit kan spelen kan de beste man beter stoppen met voetbal.

Al met al denk ik dat het vers bloed erg welkom is, het geeft geen zekerheden meer aan het "haagse kliekje".
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rossi:

Ik had ook liever een andere trainer maar hij krijgt het voordeel van de twijfel. Hopelijk durft hij hier en daar in te grijpen.

Groenendijk kon niet langer aanblijven. Was het overwicht kwijt en liet een select groepje spelers de dienst uit maken. Zij mochten fout op fout blijven maken, ze mochten andere (jonge) spelers ongestoord maandenlang treiteren, een werd zelfs ook compleet genegeerd door Fons. Het ergste was Van As wist alles en liet het lekker zijn gang gaan. Allemaal zaken waardoor je op de huidige positie staat.

Kwalitatief is de selectie, zonder de nieuwe aanwinsten, goed genoeg om er "makkelijk" in te blijven.

Ik geef al aan dat de nieuwe spelers misschien niet beter zijn dan de huidige, maar het zorgt iig voor concurrentie. Thomas vind ik alleen een rare transfer. De Bock zie ik Meijers er snel uit spelen en Van Buren is een verbeterde versie dan Van Duinen dus erg welkom. Die Stubbs mag de strijd aan gaan met Tommie, als hij Tommie er niet uit kan spelen kan de beste man beter stoppen met voetbal.

Al met al denk ik dat het vers bloed erg welkom is, het geeft geen zekerheden meer aan het "haagse kliekje".

Met name het vetgedrukte heb ik zo mijn twijfels bij, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar. ADO is niet gebaat bij de spelers die er nu zijn gekomen volgens mij, dat zijn gewoon 1 op 1 vervangingen en je hebt gewoon een goede spielmacher nodig. Had het er nog met @Nom de Guerre over een keer. Het verlies van El Khayati is misschien onderschat... Een goede 10 die er ook 15 inschiet vervang je niet zomaar... Ik denk dat de selectie overal zeer matig is. Verder zijn voor Becker en Kanon ook niet echt vervangers gehaald. Summerville kun je moeilijk wonderen van verwachten, komt pas net kijken en is ontegenzeggelijk een groot talent... Maar ik denk niet dat hij bij ADO past en zeker niet bij het spel dat er wordt (werd?) gespeeld... Maar we zullen zien. Van mij mag ADO erin, eruit vind ik ook niet erg. Ik kijk met name alleen naar mijn eigen club, de strijd om de titel en de teloorgang van PSV natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de selectie van ADO is echt niks mis hoor, ondermaatse prestatie als je met dit team degradeert. Daarnaast is Pardew misschien geen geweldenaar, maar hij is ook absoluut geen pannenkoek. Ik vrees persoonlijk het ergste voor VVV en PEC of Emmen. Zie RKC het misschien ook nog wel redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wist dat je Becker en Khayati kwijt zou raken. Dan zoek je een ander, werkend, systeem. Alleen slapjanus Fons kon maar één systeem en dat was alle ballen op Nasser en Sheraldo en dan zien we het wel. Door hun vertrek moest hij ineens een ander plan bedenken en dat kan de beste man niet. En dan nog het gedoe onderling in de selectie waar hij niet durfde in te grijpen.

Fons is de reden dat we bijna onderaan staan, samen met Van As.

Een degelijke coach had met deze selectie gewoon veilig gestaan (11-14).

En Pardew is helemaal niet zo slecht, alleen zag ik zelf liever een Nederlander. Met de nieuwe spelers zijn er concurrenten bij gekomen voor het Haagse kliekje en dat is alleen maar goed icm een trainer van buitenaf. Hopen dat hij een ondermaats presterende Immers, Bakker, Meijers of Beugelsdijk wél eruit durft te halen, dan zet je hen op scherp en hebben ze geen vrijbrief meer. Kwalitatief is het elftal veel te goed om te degraderen.

Gelukkig is er op veel plekken een grote schoonmaak geweest al zijn er nog wat personen die van mij weg mogen. Te beginnen met de keeperstrainer en ook de stadionmanager mag weg. Op gebied van de jeugdopleiding moet ook het een en ander gaan veranderen, maar eerst handhaven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let's all agree to disagree. Supermatige selectie... ik weet niet waar die kwaliteit zit hoor... Een huurling en n gast die net vd amateurs afkomt zijn de beste spelers in de zeer kwaliteitsarme selectie. Vvv en ADO zullen degraderen gok ik...
We gaan het zien aan het einde van het seizoen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎17‎-‎1‎-‎2020 om 09:26 zei Rossi:

Je wist dat je Becker en Khayati kwijt zou raken. Dan zoek je een ander, werkend, systeem. Alleen slapjanus Fons kon maar één systeem en dat was alle ballen op Nasser en Sheraldo en dan zien we het wel. Door hun vertrek moest hij ineens een ander plan bedenken en dat kan de beste man niet. En dan nog het gedoe onderling in de selectie waar hij niet durfde in te grijpen.

Fons is de reden dat we bijna onderaan staan, samen met Van As.

Een degelijke coach had met deze selectie gewoon veilig gestaan (11-14).

En Pardew is helemaal niet zo slecht, alleen zag ik zelf liever een Nederlander. Met de nieuwe spelers zijn er concurrenten bij gekomen voor het Haagse kliekje en dat is alleen maar goed icm een trainer van buitenaf. Hopen dat hij een ondermaats presterende Immers, Bakker, Meijers of Beugelsdijk wél eruit durft te halen, dan zet je hen op scherp en hebben ze geen vrijbrief meer. Kwalitatief is het elftal veel te goed om te degraderen.

Gelukkig is er op veel plekken een grote schoonmaak geweest al zijn er nog wat personen die van mij weg mogen. Te beginnen met de keeperstrainer en ook de stadionmanager mag weg. Op gebied van de jeugdopleiding moet ook het een en ander gaan veranderen, maar eerst handhaven.

Hoezo de stadionmanager en de keeperstrainer dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo de stadionmanager en de keeperstrainer dan?
Keeperstrainer verneukt al het keeperstalent. Jonge keepers met toch redelijk wat potentie ziet hij liever niet, nee liever oude opa's op goal of zo'n zoutzak als Koopmans.

Stadionmanager voegt geen zak toe en kost alleen maar geld.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-1-2020 om 22:23 zei Rogier.:

Met de selectie van ADO is echt niks mis hoor, ondermaatse prestatie als je met dit team degradeert. Daarnaast is Pardew misschien geen geweldenaar, maar hij is ook absoluut geen pannenkoek. Ik vrees persoonlijk het ergste voor VVV en PEC of Emmen. Zie RKC het misschien ook nog wel redden.

Dan zou ik eens wat meer voetbal kijken buitenom Ajax. Niet alleen staat Emmen er prima voor, ze spelen ook nog

eens verreweg het mooiste voetbal van de ploegen die jij noemt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zou ik eens wat meer voetbal kijken buitenom Ajax. Niet alleen staat Emmen er prima voor, ze spelen ook nog
eens verreweg het mooiste voetbal van de ploegen die jij noemt. 
Emmen doet het idd goed. Rkc, pec en vv eindigen in willekeurige volgorde op de onderste drie plaatsen.

Hoop vanavond op minimaal een puntje tegen Utrecht. Helaas staat Immers in de spits..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Laten we het hopen, een club als ADO mag toch niet afzakken naar een lagere klasse. Hoe heeft het zover kunnen komen? Teveel goede spelers vertrokken? 

Manders, Van As en Groenendijk.

Verlengen met oude, uitgebluste spelers waar Fons uiteindelijk geen grip meer op had. Met uitgeblust bedoel ik vooral mentaal want puur naar de kwaliteiten kijken, zijn het gewoon spelers voor rond plek 11. Maar goed Fons wilde deze oudere spelers graag en ze hebben hem keihard laten vallen... Evenals dat ze zich kansloos gedragen hebben tegenover wat jongere/talenten uit de selectie. Droevig kliekje.

Daarnaast is het vertrek van Khayati en Becker niet bepaald goed opgevangen. Al ben ik van mening dat een club als ADO dit niet kan opvangen, onvoldoende budget voor... Maar Fons wist er ook totaal geen systeem en idee in te krijgen. De tijd met Khayati en Becker was het gewoon de ballen bij een van hen inleveren en we zien het wel. Als een of beide een offday had of niet mee deed, zag je al de tactische onkunde van Fons. Slechte wissels, geen beleid, geen automatismen, helemaal niks gewoon een kut trainer zonder enig visie. Je had lekker afgelopen zomer al afscheid moeten nemen van Van As en Fons, toen Manders ook vertrok.

Maar goed we moeten het nu doen met League One spelers en een tactisch even slechte coach als Fons. Pure paniek keuzes wat ik ergens ook wel snap. Had zelf alleen liever 3/4 gerichte aanwinsten gezien dan een heel dozijn geflopte spelers. Verwacht wel dat we er in blijven want we krijgen nog wel bijna alle laag geklasseerden. En degraderen we is dat ook prima, moet je beter spelen en tot over 10 jaar dan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe het even hier @Zeus omdat anders een novelle topic voor iets anders wordt gebruikt. Klopt dat de eigenaren niet direct invloed hebben op de clubstructuur maar ADO liep toch ook gewoon weg met spelers als Bulykin? Heb namelijk niet het idee dat het daar veel uit maakt waar de spelers vandaan komen zolang ze maar inzet tonen. Is het niet meer een onderbuik gevoel omdat er deels rechts wordt gestemd daar? 

Misschien dat een @Rossi of misschien @Lazy hier duidelijk over kan geven maar ik heb niet het idee dat ADO echt een nationalistische club is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe het even hier @Zeus omdat anders een novelle topic voor iets anders wordt gebruikt. Klopt dat de eigenaren niet direct invloed hebben op de clubstructuur maar ADO liep toch ook gewoon weg met spelers als Bulykin? Heb namelijk niet het idee dat het daar veel uit maakt waar de spelers vandaan komen zolang ze maar inzet tonen. Is het niet meer een onderbuik gevoel omdat er deels rechts wordt gestemd daar? 

Misschien dat een @Rossi of misschien @Lazy hier duidelijk over kan geven maar ik heb niet het idee dat ADO echt een nationalistische club is 
Waar gaat dit precies over?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn natuurlijk sowieso niet echt nationalische clubs. Maar als je ze zou moeten aanwijzen, denk je toch wel aan steden als Den Haag, Rotterdam en ook Volendam. Zeker de onder- en middenklasse, die je vaak in de stadions ziet, hebben vaak wel een zekere lokale trots. Nationalisme zou over het geheel van Nederland gaan en dat zal je niet snel zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je bedoelt wat voor spelers geliefd zijn. Bij ons met name harde werkers die er niks van kunnen en met name uit eigen regio. Maar ook culthelden als Kanon en Bulykin om twee recente te noemen waren geliefd. Over het algemeen zien we wel liever Nederlanders. Tropische verrassingen pakken bijna altijd slecht uit.

Maar we zien het liefst een team waarin we onszelf en de stad herkennen. En dat is toch met een aantal jongens uit de regio erin. Het publiek is ook echt trots op de stad en club en je ziet weinig dagjesmensen zoals bij de grote clubs. Ondanks we de derde stad zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Zeus:

Er zijn natuurlijk sowieso niet echt nationalische clubs. Maar als je ze zou moeten aanwijzen, denk je toch wel aan steden als Den Haag, Rotterdam en ook Volendam. Zeker de onder- en middenklasse, die je vaak in de stadions ziet, hebben vaak wel een zekere lokale trots. Nationalisme zou over het geheel van Nederland gaan en dat zal je niet snel zien. 

Wilde hier ook nog wel op reageren ja. In Rotterdam is de onderklasse over het algemeen niet 'wit-Nederlands' en veel Feyenoorders hebben historisch gezien ook helemaal niets met het Nederlands elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites