Thierryvane Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Begint nu al iemand te huilen in de studio. Ik open alvast een biertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 11 minuten geleden zei PJHoutman: Dat is de vraag. Er wordt gespeculeerd dat het pushen van Joost Klein een bewuste actie was om hem te provoceren na zijn statement. Maar daar zal niemand ooit concreet antwoord (bevestigend danwel ontkennend) op kunnen geven natuurlijk. Wel gezien meerdere artiesten verwijzen naar de Israelische omroep die ondanks de uitdrukkelijke wens van niet toch de kandidaten filmen tegen hun zin om dan uiteindelijk negatieve commentaar te verspreiden via allemaal kanalen, zal dat daar ook wel mee te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Sterk besluit wel van AvroTros en Nikkie om niet live in de uitzending te verschijnen. Wat ze live ook zouden doen, er zou altijd commentaar op zijn. Lekker de eer aan jezelf houden, punten op het scherm en tot ziens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Michaelinho*: Sterk besluit wel van AvroTros en Nikkie om niet live in de uitzending te verschijnen. Wat ze live ook zouden doen, er zou altijd commentaar op zijn. Lekker de eer aan jezelf houden, punten op het scherm en tot ziens Maar waarom aankondigen. Laat de lekker in ongewisse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Nou, ik ga er voor zitten. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Mocht iemand de sappige quotes van Cornald willen delen, gerne. Ik kan niet met Nederlands commentaar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zou Cornald nog maagd zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 19 minuten geleden zei Laki: Wel gezien meerdere artiesten verwijzen naar de Israelische omroep die ondanks de uitdrukkelijke wens van niet toch de kandidaten filmen tegen hun zin om dan uiteindelijk negatieve commentaar te verspreiden via allemaal kanalen, zal dat daar ook wel mee te maken hebben. Diegene van het Israëlische team is ook gewoon naar huis gestuurd. Had je ook even uit kunnen zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 10 minuten geleden zei Thierryvane: Zou Cornald nog maagd zijn? Cornald Maagd Zou de EBU trouwens nog op zoek zijn naar wat extra €’s? Televoting vanaf nu al open Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 7 minuten geleden zei Michaelinho*: Cornald Maagd Gewoon wegwezen dit, niet eerst geel. Gewoon gelijk diskwalificatie, opzouten naar bed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Mooi nummer hoor van Israël. Dat is gelijk het jammere. Ze zal hem nooit on merit kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei neva: Mooi nummer hoor van Israël. Dat is gelijk het jammere. Ze zal hem nooit on merit kunnen winnen. Echt een van mijn favoriete nummers dit jaar. Benieuwd hoe het gescoord had in een normaal jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Al moet ik zeggen dat ik deze van Litouwen ook sterk vind. Versta er geen reet van, maar heerlijk nummer wel. Geen winnaar, maar wel top 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei neva: Al moet ik zeggen dat ik deze van Litouwen ook sterk vind. Versta er geen reet van, maar heerlijk nummer wel. Geen winnaar, maar wel top 10. Sowieso sterk begin van de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Laat de top 3 maar Israel, Oekraine en Letland worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei neva: Al moet ik zeggen dat ik deze van Litouwen ook sterk vind. Versta er geen reet van, maar heerlijk nummer wel. Geen winnaar, maar wel top 10. Hotel, hotel! Samen naar een hotel hotel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Tijd voor de Spaanse Patricia Paay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei Chiemel: Laat de top 3 maar Israel, Oekraine en Letland worden. Kroatië hoort in de top 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 5 minuten geleden zei Chiemel: Tijd voor de Spaanse Patricia Paay Dan had ze ‘Golden Zorra Zorra’ moeten zingen . Best een aanstekelijk plaatje trouwens wel. Eens met de commentaten hierboven over Litouwen en Oekraïne. De Duitse inzending vond ik zelf ook wel prettig om naar te luisteren. 11 mei bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ierland had ik nog niet gezien. Je kan over smaken praten, maar dit is best goed toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ierland wat een show en wat een stem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ierland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ah, Jonjo Shelvey is aan de beurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Is de EBU nu zelfs Cornald aan het muten terwijl hij iets over de Griekse act probeert te vertellen? (Of had ik daar alleen last van.. ) 11 mei bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten