Djurovski Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Same here, kon daar wel van genieten Gelukkig hebben meerdere mensen wel smaak zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Ik begrijp echt totaal niet dat Slovenië niet door is, een van de betere nummers imo. Heb hem hier ook nog niet gehoord; was het live heel slecht ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 12 minuten geleden zei Rogier.: Ik begrijp echt totaal niet dat Slovenië niet door is, een van de betere nummers imo. Heb hem hier ook nog niet gehoord; was het live heel slecht ofzo? Totaal geen nummer die blijft hangen, moest het weer opzoeken. Matig en zonder emotie gezongen en langharige schooljongens bij een grote zilveren bal werkte ook niet echt goed visueel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Mooi dat Portugal, IJsland en ook Litouwen nog door zijn. Muzikaliteit loont toch nog. Van de typische Eurovisie-meuk is enkel Moldavië door. Ja, Noorwegen, maar dat was al bekend. Zin in donderdag. Tijd voor een icoon, met een geweldige, maatschappijkritische lyrics en een unieke, cynische en intrigerende live-performance. Heerlijk ook dat ze zelfs nog grote invloed heeft op haar staging-concept. Levert gewoon wat tekeningen aan en zo gaat het gebeuren. Zo'n complete artiest heeft Eurovisie nog niet vaak gezien. Ben al wel voorbereid op het gegeven dat dom en cultureel oppervlakkig volk - zeker in Nederland genoeg van - er geen reetje van gaat begrijpen. Maar ach, heb wel vertrouwen in Oost-Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Over wie hebben we het dan? Ben ook wel benieuwd naar donderdag en de andere optredens. Vind het wel een verademing inderdaad dat er wat rustige en kwalitatief best goede nummers de finale behalen i.p.v. de vele hysterische optredens van de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Zojuist de nummers geluisterd en bekeken die doorgaan. Leuk gezelschap bij elkaar. Jammer van Oekraïne (puur door omdat het nu beladen is), Noorwegen (ga lekker TikTokken) en Griekenland (overgewaardeerd, ook een zeer matige uitvoering, sorry fans). Worden de punten eigenlijk openbaar gemaakt? Ben wel benieuwd of Nederland op het randje zat, aangezien er naar mijn idee best veel ingetogen nummers voorbij kwamen gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 24 minuten geleden zei Titan: Worden de punten eigenlijk openbaar gemaakt? Ben wel benieuwd of Nederland op het randje zat, aangezien er naar mijn idee best veel ingetogen nummers voorbij kwamen gisteren. Pas na de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 6 uur geleden zei Titan: (ga lekker tiktokken) Zijn best wel wat nummers groot geworden door tiktok niet zo haten he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Ik las ergens dat Oekraïne sowieso toch zal winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 15 minuten geleden zei Bogatyr: Ik las ergens dat Oekraïne sowieso toch zal winnen? 50% kans volgens de bookmakers ja. En gezien de situatie nu daar is het denk ik te verwachten dat Oekraïne afgemeten zal winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 33 minuten geleden zei Michaelinho*: 50% kans volgens de bookmakers ja. En gezien de situatie nu daar is het denk ik te verwachten dat Oekraïne afgemeten zal winnen. Al zetten ze daar een kat die enkel miauwt. Dan nog winnen ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Dat is niet waar. En dit nummer had het sowieso ook wel goed gedaan. Maar ja, het oorlogssentiment geeft nu wel het laatste zetje. Maakt het optreden en het gevoel om hen heen ook wat emotioneler natuurlijk. Maar goed, lekker boeiend. Soms spelen er ook belangrijkere zaken als een liedjesfestival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Als Oekraïne wint, dan moeten ze volgend jaar deze onzin gaan organiseren? Ik mag hopen dat ze daar toch iets beters aan hun hoofd hebben. Ik hoop dat de oorlog dan natuurlijk voorbij is en dat alle focus gaat op de wederopbouw. Ik hoorde ook dat Rotterdam lekker 20 mln. verkwanseld heeft vorige keer. Daar tegenover staan echter zo'n beetje geen baten. Lekker business model van het belastinggeld. Ze hopen via toerisme dat weer terug te verdienen, maar er is blijkbaar geen enkel bewijs dat dat ook echt gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 50 minuten geleden zei Socrates: Dat is niet waar. En dit nummer had het sowieso ook wel goed gedaan. Maar ja, het oorlogssentiment geeft nu wel het laatste zetje. Maakt het optreden en het gevoel om hen heen ook wat emotioneler natuurlijk. Maar goed, lekker boeiend. Soms spelen er ook belangrijkere zaken als een liedjesfestival. Zeker, het heeft zijn charme al lang verloren. Trekt op niets meer de laatste vijf jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Zeker, het heeft zijn charme al lang verloren. Trekt op niets meer de laatste vijf jaar. Vreemde conclusie uit het geciteerde. En waarom trouwens? Zie niet echt een grote verandering sinds 'de laatste vijf jaar'. Ik vind het kwalitatief wel vooruit gegaan zo'n beetje sinds de 10's. Nog altijd 70-80% pure poep, maar elk jaar ook wel één/twee/drie/vier oké'tjes. Komen inmiddels ook wel iets meer echte artiesten met eigen werk op af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Bij het songfestival zijn er altijd wel heel veel mensen die jaarlijks kijken om vervolgens te vertellen hoe kut ze het jaarlijks vinden om het jaar erop toch weer te kijken. Vind dat altijd wel vreemd. Ben sowieso benieuwd wat mensen dan als de charme van het songfestival zien. Ik kom zo nu en dan een keer een artiest tegen waar ik dan meer van ga luisteren en helemaal prima vind. Dan ben ik allang weer tevreden. Vond vorig jaar overigens vrij sterke inzendingen in de top van het festival. Zijn gelukkig steeds meer landen die het (wat meer) serieus nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 6 minuten geleden zei timpy00: Bij het songfestival zijn er altijd wel heel veel mensen die jaarlijks kijken om vervolgens te vertellen hoe kut ze het jaarlijks vinden om het jaar erop toch weer te kijken. Vind dat altijd wel vreemd. Zie het als aapjes kijken. Zaterdag zit ik waarschijnlijk ook met vrienden op de bank met een biertje erbij te lachen om wat rare inzendingen. De muziek is grotendeels niet mijn ding, maar kan altijd wel lachen om alles eromheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 36 minuten geleden zei Tim': Zie het als aapjes kijken. Zaterdag zit ik waarschijnlijk ook met vrienden op de bank met een biertje erbij te lachen om wat rare inzendingen. De muziek is grotendeels niet mijn ding, maar kan altijd wel lachen om alles eromheen. Maar als het dat voor jou is dan is dat toch prima? Ik snap nooit zo goed waarom er in het algemeen (niet alleen hier) mensen zijn die zo moeten verkondingen wat voor onzin het allemaal is enzo. Dan kijk je niet denk ik dan altijd, ik bedoel het is heel makkelijk om het langs je af te laten gaan. Maar goed, dat vind ik bij meerdere kwesties altijd heel opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 1 uur geleden zei timpy00: Maar als het dat voor jou is dan is dat toch prima? Ik snap nooit zo goed waarom er in het algemeen (niet alleen hier) mensen zijn die zo moeten verkondingen wat voor onzin het allemaal is enzo. Dan kijk je niet denk ik dan altijd, ik bedoel het is heel makkelijk om het langs je af te laten gaan. Maar goed, dat vind ik bij meerdere kwesties altijd heel opvallend. Ah, op die manier. Dan had ik je post verkeerd begrepen, ik dacht dat je het over het niveau had en niet zozeer over het Songfestival zelf. Ben het helemaal met je eens namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 (bewerkt) Mensen met de songfestival app (van AVROTros)? Niets bijzonders, maar kan je een beetje cijfertjes geven en vergelijken, wel lachen. Kan wel een MU poultje aanmaken als er minimaal 3 lieden zijn oid. @de markjes en grote reetjes van deze wereld EDIT: Hiero. Je bent uitgenodigd voor de vriendengroep: MU. Doe je mee? Klik op onderstaande link om de uitnodiging te bekijken. https://songfestivalapp.page.link/mBZVYLCFXAvLjfYy6 Als je de app nog niet hebt geïnstalleerd, word je eerst naar de App/Play Store geleid om de app te downloaden. 12 mei 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Mensen met de songfestival app (van AVROTros)? Niets bijzonders, maar kan je een beetje cijfertjes geven en vergelijken, wel lachen. Kan wel een MU poultje aanmaken als er minimaal 3 lieden zijn oid. @de markjes en grote reetjes van deze wereld Jup. Heb hem er al op staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Mooi, heb een uitnodigingslink erbij staan. Let wel op hè jongens, Servië een onvoldoende = verbanning naar de The Passion-app Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 https://stem.nporadio2.nl/songfestival-top-50-2022/share/c5ef2ac8e8767e3e37de6885d8237cc6a1f37b0d Je hebt a.s. zaterdag een songfestival top 50 op Radio 2. Wel geinig, heb voor de vorm maar eens even gestemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Welkom in de appgroep @marcel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Welkom in de appgroep @marcel Hoi, eindelijk vrienden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten