Tim' Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ik had het idee dat de zangeres van Ierland nog wat wilde zeggen maar de regie is drukker dan ooit tevoren met het aan- en uitzetten van microfoons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ierland Moest er aan wennen, maar vind echt heel erg vet optreden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Is de EBU nu zelfs Cornald aan het muten terwijl hij iets over de Griekse act probeert te vertellen? (Of had ik daar alleen last van.. ) Was met de halve finales ook vrij regelmatig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Snap echt niet hoe Engeland zo'n slechte zanger kan insturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Maar zijn jullie nu oprecht enthousiast over Ierland? Of is dat van het zelfde kaliber als de Djuro-adoratie van AS Roma en Israël? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Chiemel: Snap echt niet hoe Engeland zo'n slechte zanger kan insturen En dat terwijl hij best wel een goede carrière heeft als zanger. Leuk liedje maar klinkt niet top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 3 minuten geleden zei Fantasy: Maar zijn jullie nu oprecht enthousiast over Ierland? Of is dat van het zelfde kaliber als de Djuro-adoratie van AS Roma en Israël? Oprecht. Goed gezongen, in de verschillende stijlen, zat sterk in elkaar. Visueel ook sterker dan veel andere landen. Wel jammer dat er zoveel oude presentatrices worden gebruikt. Voor het oog. 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Fantasy: Maar zijn jullie nu oprecht enthousiast over Ierland? Of is dat van het zelfde kaliber als de Djuro-adoratie van AS Roma en Israël? De zangeres van Ierland hoort hands down bij de top 3 vocalisten dit festival. De song is uniek, schiet alle kanten op en blijft van begin tot eind interessant. Met de clip zette het zeer hoge verwachtingen neer maar die zijn zeker ingelost. De act past perfect bij de intensiteit van de song. Heerlijk zieke compositie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei Chiemel: Snap echt niet hoe Engeland zo'n slechte zanger kan insturen Heb hem eens live gezien op lowlands (years and years) en hij was toen ook al slecht live Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 11 minuten geleden zei Tim': Ik had het idee dat de zangeres van Ierland nog wat wilde zeggen maar de regie is drukker dan ooit tevoren met het aan- en uitzetten van microfoons. Love will triumph hate zei ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Al die populistische politici die nu stemmen willen winnen door te laten weten dat ze op Israël stemmen is wel oprecht een verdrietig fenomeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Noorwegen blijf ik ook een fijne inzending vinden hebben. Heerlijk om zo'n rocksong in de gelederen te hebben. Lekker duister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 7 minuten geleden zei Grote Ree: De zangeres van Ierland hoort hands down bij de top 3 vocalisten dit festival. De song is uniek, schiet alle kanten op en blijft van begin tot eind interessant. Met de clip zette het zeer hoge verwachtingen neer maar die zijn zeker ingelost. De act past perfect bij de intensiteit van de song. Heerlijk zieke compositie. Thanks, scheelt mij weer uitleggen dat ik het gewoon een tof nummer vindt. Edit: ook eens over Noorwegen. Wij kunnen samen oordopjes delen bij het volgende stafoverleg. 11 mei bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Nummer van Servië heeft eigenlijk wel iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 14 minuten geleden zei Fantasy: Maar zijn jullie nu oprecht enthousiast over Ierland? Of is dat van het zelfde kaliber als de Djuro-adoratie van AS Roma en Israël? Degenen die Ierland zo geweldig vinden mogen best een plus 1 op mijn inzendingen van smaak het of kraak het zetten. Vind overigens de laatste twee voorbeelden erg slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 18 minuten geleden zei Grote Ree: De zangeres van Ierland hoort hands down bij de top 3 vocalisten dit festival. De song is uniek, schiet alle kanten op en blijft van begin tot eind interessant. Met de clip zette het zeer hoge verwachtingen neer maar die zijn zeker ingelost. De act past perfect bij de intensiteit van de song. Heerlijk zieke compositie. In mijn optiek al zeker niet in de top 3 qua vocals. De Italiaanse, de Israëlische, de Fransman en de Zwitser vind ik vocaal sterker. Oh ja, en de Portugese ook Overigens vind ik dat nummer van Ierland ook echt verschrikkelijk, maar goed dit nummer wint toch niet. Dus dat scheelt weer. 11 mei bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei timpy00: Nummer van Servië heeft eigenlijk wel iets. Beetje saai, maar ze zingt wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 14 minuten geleden zei Erwin.: Heb hem eens live gezien op lowlands (years and years) en hij was toen ook al slecht live Oja, hij was daarvan. Nou, beter bij Spotify houden dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Servie vond ik redelijk matig. Camera wegdrukken mag niet, op het podium met je blote piemelsmans wel. Tja 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Armenië hier gebeurd zoveel. Wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 12 minuten geleden zei aron24: In mijn optiek al zeker niet in de top 3 qua vocals. De Italiaanse, de Israëlische, de Fransman en de Zwitser vind ik vocaal sterker. Oh ja, en de Portugese ook Overigens vind ik dat nummer van Ierland ook echt verschrikkelijk, maar goed dit nummer wint toch niet. Dus dat scheelt weer. Italië gelijkwaardig, Israël had een aantal valse noten, Frankrijk valt over te twisten (vind hem te nasaal), Zwitserland eens. Portugal gelijkwaardig, Armenië ook trouwens. Vooruit, top 5 dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Armenië ben ik echt fan van. Wat een energie! Heerlijk ook die traditionele Balkan-invloeden, die zijn er te weinig dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Grote Ree: Armenië ben ik echt fan van. Wat een energie! Heerlijk ook die traditionele Balkan-invloeden, die zijn er te weinig dit jaar. Kroatië komt nog hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Laat Armenië maar winnen. Heerlijk optreden wederom. Hele toffe zangeres ook, fijne energie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Hoe vaker ik Zwitserland zie hoe meer het me begint tegen te staan eigenlijk. Histerisch gedoe. Edit: en ja, dat komt van iemand die Ierland goed vond. 11 mei bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten