Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Ik had het idee dat de zangeres van Ierland nog wat wilde zeggen maar de regie is drukker dan ooit tevoren met het aan- en uitzetten van microfoons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Is de EBU nu zelfs Cornald aan het muten terwijl hij iets over de Griekse act probeert te vertellen? 

(Of had ik daar alleen last van.. )

Was met de halve finales ook vrij regelmatig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Snap echt niet hoe Engeland zo'n slechte zanger kan insturen 

En dat terwijl hij best wel een goede carrière heeft als zanger.

Leuk liedje maar klinkt niet top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fantasy:

Maar zijn jullie nu oprecht enthousiast over Ierland? Of is dat van het zelfde kaliber als de Djuro-adoratie van AS Roma en Israël? 

Oprecht. Goed gezongen, in de verschillende stijlen, zat sterk in elkaar. Visueel ook sterker dan veel andere landen.

Wel jammer dat er zoveel oude presentatrices worden gebruikt. Voor het oog.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

Maar zijn jullie nu oprecht enthousiast over Ierland? Of is dat van het zelfde kaliber als de Djuro-adoratie van AS Roma en Israël? 

De zangeres van Ierland hoort hands down bij de top 3 vocalisten dit festival. De song is uniek, schiet alle kanten op en blijft van begin tot eind interessant. Met de clip zette het zeer hoge verwachtingen neer maar die zijn zeker ingelost. De act past perfect bij de intensiteit van de song. Heerlijk zieke compositie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Tim':

Ik had het idee dat de zangeres van Ierland nog wat wilde zeggen maar de regie is drukker dan ooit tevoren met het aan- en uitzetten van microfoons.

Love will triumph hate zei ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Grote Ree:

De zangeres van Ierland hoort hands down bij de top 3 vocalisten dit festival. De song is uniek, schiet alle kanten op en blijft van begin tot eind interessant. Met de clip zette het zeer hoge verwachtingen neer maar die zijn zeker ingelost. De act past perfect bij de intensiteit van de song. Heerlijk zieke compositie.

Thanks, scheelt mij weer uitleggen dat ik het gewoon een tof nummer vindt.

Edit: ook eens over Noorwegen. Wij kunnen samen oordopjes delen bij het volgende stafoverleg.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Fantasy:

Degenen die Ierland zo geweldig vinden mogen best een plus 1 op mijn inzendingen van smaak het of kraak het zetten. Vind overigens de laatste twee voorbeelden erg slecht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Grote Ree:

In mijn optiek al zeker niet in de top 3 qua vocals. De Italiaanse, de Israëlische, de Fransman en de Zwitser vind ik vocaal sterker. Oh ja, en de Portugese ook

Overigens vind ik dat nummer van Ierland ook echt verschrikkelijk, maar goed dit nummer wint toch niet. Dus dat scheelt weer.

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei aron24:

In mijn optiek al zeker niet in de top 3 qua vocals. De Italiaanse, de Israëlische, de Fransman en de Zwitser vind ik vocaal sterker. Oh ja, en de Portugese ook

Overigens vind ik dat nummer van Ierland ook echt verschrikkelijk, maar goed dit nummer wint toch niet. Dus dat scheelt weer.

Italië gelijkwaardig, Israël had een aantal valse noten, Frankrijk valt over te twisten (vind hem te nasaal), Zwitserland eens. Portugal gelijkwaardig, Armenië ook trouwens. Vooruit, top 5 dan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Armenië ben ik echt fan van. Wat een energie! Heerlijk ook die traditionele Balkan-invloeden, die zijn er te weinig dit jaar.

Kroatië komt nog hè :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vaker ik Zwitserland zie hoe meer het me begint tegen te staan eigenlijk. Histerisch gedoe.

Edit: en ja, dat komt van iemand die Ierland goed vond.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites