Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei PJHoutman:

Dat is de vraag. Er wordt gespeculeerd dat het pushen van Joost Klein een bewuste actie was om hem te provoceren na zijn statement. Maar daar zal niemand ooit concreet antwoord (bevestigend danwel ontkennend) op kunnen geven natuurlijk. 

Wel gezien meerdere artiesten verwijzen naar de Israelische omroep die ondanks de uitdrukkelijke wens van niet toch de kandidaten filmen tegen hun zin om dan uiteindelijk negatieve commentaar te verspreiden via allemaal kanalen, zal dat daar ook wel mee te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Michaelinho*:

Sterk besluit wel van AvroTros en Nikkie om niet live in de uitzending te verschijnen. Wat ze live ook zouden doen, er zou altijd commentaar op zijn. Lekker de eer aan jezelf houden, punten op het scherm en tot ziens 

Maar waarom aankondigen. Laat de lekker in ongewisse. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Laki:

Wel gezien meerdere artiesten verwijzen naar de Israelische omroep die ondanks de uitdrukkelijke wens van niet toch de kandidaten filmen tegen hun zin om dan uiteindelijk negatieve commentaar te verspreiden via allemaal kanalen, zal dat daar ook wel mee te maken hebben.

Diegene van het Israëlische team is ook gewoon naar huis gestuurd. Had je ook even uit kunnen zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Mooi nummer hoor van Israël. Dat is gelijk het jammere. Ze zal hem nooit on merit kunnen winnen.

Echt een van mijn favoriete nummers dit jaar. Benieuwd hoe het gescoord had in een normaal jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Al moet ik zeggen dat ik deze van Litouwen ook sterk vind. Versta er geen reet van, maar heerlijk nummer wel. Geen winnaar, maar wel top 10.

Sowieso sterk begin van de finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei neva:

Al moet ik zeggen dat ik deze van Litouwen ook sterk vind. Versta er geen reet van, maar heerlijk nummer wel. Geen winnaar, maar wel top 10.

Hotel, hotel! Samen naar een hotel hotel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

Tijd voor de Spaanse Patricia Paay

Dan had ze ‘Golden Zorra Zorra’ moeten zingen ;)

Best een aanstekelijk plaatje trouwens wel. Eens met de commentaten hierboven over Litouwen en Oekraïne. De Duitse inzending vond ik zelf ook wel prettig om naar te luisteren.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites