Vitesse88 Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Makkie dit, we hoeven de halve finale sowieso niet te kijken. Wat een plaat, zo on-Nederlands dat het goed en tof is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Had eigenlijk nog meer verwacht van Joost. Zit te weinig energie in voor zijn doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Het zit hem allemaal in de staging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Ik heb Malmö vast laten weten dat Nederland gaat winnen. Joost krijgen ze niet Klein, enkel groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 3 uur geleden zei Badmuts: Mijn eerlijke mening: veel te veilig en voor dit genre vrij normaaltjes en saai. Alleen de laatste 30 seconden (het New Kids Paul Elstak stuk) was echt goed. Als het hele nummer zo was dan zou het naar mijn mening beter aansluiten. Maar goed, de staging zal wel goed zijn want ik hoor dat hij daar echt de koning in is. Laten we hopen Mee eens. De rest is echt te gezapig voor dit genre. Ik had echt een grimmig, guur hitje verwacht met een smerig brute bas en knerpende synths, maar dit is echt ontzettend zielloos geproduceerd. Dat pianootje is ook echt heel hol. Ik zat steeds te wachten op meer extra lagen en instrumenten, maar die kwamen maar niet. Ook vocaal had het echt een stuk grimmiger en feller gemogen. Dikke anticlimax dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Hopelijk wordt het nummer ondersteund met een flammend optreden met sterke visuals. Ode aan de gabbertijd is leuk. Verder mee eens dat het een beetje gezapig is. Zielloos zou ik het niet noemen als het een ode aan zijn vader is, maar had daar juist nog wel meer uit kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Het is een beetje gissen hoor, maar ik ben eigenlijk totaal geen fan van dit soort muziek en vind dit wél echt een toffe plaat. Misschien is het dus net braaf genoeg om veel mensen aan boord te krijgen terwijl, ik weet niet of het al gezegd is, zijn staging de rest gaat doen. Ik heb er eerlijk gezegd alle vertrouwen in en dat is al enkele jaren geleden qua Nederlandse inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 8 uur geleden zei Chiemel: Hopelijk wordt het nummer ondersteund met een flammend optreden met sterke visuals. Ode aan de gabbertijd is leuk. Verder mee eens dat het een beetje gezapig is. Zielloos zou ik het niet noemen als het een ode aan zijn vader is, maar had daar juist nog wel meer uit kunnen halen. Ik zeg ook niet dat het zielloos is, maar zielloos geproduceerd. Dat zijn twee verschillende dingen. Je kan een ontzettend goed geschreven liedje hebben met een catchy hook, maar als het ruk geproduceerd is, komt het totaal niet uit de verf. Een voorbeeld: Dit had een banger kunnen worden; een couplet in majeur, refrein in mineur, dat werkt vrijwel altijd al. Goede zanglijn ook, catchy melodie in het refrein. Alleen het is zo ontzettend matig ingezongen en het instrumentarium is om te huilen, zo middle of the road. Dat bedoel ik met zielloos geproduceerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) 13 uur geleden zei Chiemel: Hopelijk wordt het nummer ondersteund met een flammend optreden met sterke visuals. Dat zal wel gebeuren. Mijn hoop is dat we S10, René Froger, Paul Elstak, Donnie en Tim Haars (alle 5 te zien in de video) als dansers zien... 1 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Oostenrijk Verenigd Koninkrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) Ook doet Konstrakta (Servië 2022) weer mee in de Servische NF. Met exact dezelfde staging xD 1 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 56 minuten geleden zei Badmuts: Dat zal wel gebeuren. Mijn hoop is dat we S10, René Froger, Paul Elstak, Donnie en Tim Haars (alle 5 te zien in de video) als dansers zien... Zou ik vollop inzetten op Tim Haars, zijn kop is wel redelijk internationaal bekend van memes en gifjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ik weet niet wie Tim Haars is. Ken alleen Gerrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 2 uur geleden zei Chiemel: Zou ik vollop inzetten op Tim Haars, zijn kop is wel redelijk internationaal bekend van memes en gifjes. Ben al bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) Nederland nu al meest bekeken nummer van de 2024 nummers. Dit wordt nog wat hoor! Wij gaan de televote winnen 1 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Volgend jaar organisatie in Rotterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 uur geleden zei Bogatyr: Volgend jaar organisatie in Rotterdam Nee man. Gewoon Thialf in Heerenveen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Oh, ik kwam echt even uithuilen dat ik het een grafnummer vind. Verkeerde topic denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 6 minuten geleden zei neva: Oh, ik kwam echt even uithuilen dat ik het een grafnummer vind. Verkeerde topic denk ik. Mooi, zo voel ik me nu in The Voice MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart https://www.ad.nl/songfestival/europapa-van-joost-klein-verpulvert-in-zowel-nederland-als-belgie-records-op-spotify~ad37e693/ Ladies and Gentlemen, we got 'em! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ook stijgende bij de bookies. Voor-tijdens bekendmaking op plek 22, inmiddels op plek 13. Stijgende lijn is in ieder geval ingezet, mogelijk ook door succes bij de streamingsdiensten. Kan ook zomaar dat dan meer gaat ´leven´ en in andere landen gezien wordt als favoriet en populairder wordt. Finale gaat wel gehaald worden lijkt mij. Gok zelf op plek 5 dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Lekkere Volt propaganda nummer hopelijk laatste plaatst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Uit welk gesticht is onze inzending ontsnapt? Dat is wel een beetje het niveau wat vaak scoort tegenwoordig bij dit event. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 3-3-2024 om 01:39 zei 007mark: Ook stijgende bij de bookies. Voor-tijdens bekendmaking op plek 22, inmiddels op plek 13. Stijgende lijn is in ieder geval ingezet, mogelijk ook door succes bij de streamingsdiensten. Kan ook zomaar dat dan meer gaat ´leven´ en in andere landen gezien wordt als favoriet en populairder wordt. Finale gaat wel gehaald worden lijkt mij. Gok zelf op plek 5 dit jaar. En inmiddels op de 7e plek. Gaat rap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten