Vitesse88 Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; volgens mij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD. Nee, heb eerder al op Canvas eerste drie afleveringen gekeken. Nu dvd-box geleend om hem af te kijken, maar nog niet aan toegekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD. Heb twee seizoenen op dvd, zit nu ongeveer halfweg seizoen 2. Heerlijke serie hoor. Kasper Juul _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Heb twee seizoenen op dvd, zit nu ongeveer halfweg seizoen 2. Heerlijke serie hoor. Kasper Juul _O_ Ik heb gisteravond het eerste seizoen gedownload, tot nu toe zeer nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 (y) En seizoen twee vind ik zelfs nog een pak beter ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Ik vind Michael Laugesen ook echt een tof personage in Borgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Seizoen 3 van The Unit zit er sinds gisteravond ook op. Gaat hard zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 In 4 komt wel Bridget Sullivan :< Of zat die ook al in 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Nee zit niet in drie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD. Was op Nederland 2. Heb een stukje gezien. Had de aflevering al 2x gezien, aangezien ik de eerste 2 seizoenen op mn laptop heb staan. (y) En seizoen twee vind ik zelfs nog een pak beter ;) Eens, al is het eerste seizoen ook al van heel hoog niveau. Ik vind Michael Laugesen ook echt een tof personage in Borgen. Eens, een echte moderne bad guy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Kenners, verlicht mij met uw kennis. Ik ben opzoek naar een nieuwe serie om te volgen. Door al die pauzes raak ik een beetje in paniek. Ik zoek een serie met meerdere verhaallijnen, redelijke actie en aparte inzichten. Ik vind daardoor Criminal Minds zo leuk. Eindelijk iets anders dan een standaard politie series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Kenners, verlicht mij met uw kennis. Ik ben opzoek naar een nieuwe serie om te volgen. Door al die pauzes raak ik een beetje in paniek. Ik zoek een serie met meerdere verhaallijnen, redelijke actie en aparte inzichten. Ik vind daardoor Criminal Minds zo leuk. Eindelijk iets anders dan een standaard politie series. American Horror Story Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Wat bedoel je met meerdere verhaallijnen? En wat bedoel je precies met aparte inzichten? Waarin? Zoals The A-Team? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Nouja, ik merk bijvoorbeeld aan Game of Thrones wel dat ik het een stuk prettiger vind dat er af en toe ook eens iets anders gebeurd en dat we ook andere mensen zien shinen. En aparte inzichten bedoel ik dat ik unieke series wil, dus kom niet CSI aanzetten ofzo:cab: Ik ben een beetje algemeen, maar ik sta open voor suggesties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Luther? Idris Elba _O_ Alleen draait dat ook meer om één man :cab: Boardwalk Empire ofzo dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Gewoon The Wire joh, waarom je tijd verspillen aan matige meuk als je gelijk met het neusje van de zalm kan beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Ja kan ik het alleen maar eens mee zijn natuurlijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Iemand die hier Arrow volgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Ja, al moet ik de laatste twee eps nog kijken. Best een vermakelijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD. Jep. Neem 'm iedere donderdagavond op en kijk 'm dan op een gewenst moment. Net de tweede aflevering gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Iemand die hier Arrow volgt? Jep, loop helemaal bij. Is zeker een vermakelijke serie zoals @Petterson ook zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Op aanraden van een vriend nu 1,5 ep van Borgen gekeken, als ik zo de vorige pagina teruglees is dat dus het volgen waard? ;c Vind het nu al een mooie serie iig, interessant thema en goede acteurs. En het is helemaal niet verkeerd om naar die Birgitte Hjort Sørensen te kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 En gister de laatste 4 afleveringen maar gezien. Ik wilde er minder doen maar ik kon gewoon niet stoppen.... Net ook missing af gezien, wel een beetje een cliché einde, maar verder goede serie idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Op aanraden van een vriend nu 1,5 ep van Borgen gekeken, als ik zo de vorige pagina teruglees is dat dus het volgen waard? ;c Vind het nu al een mooie serie iig, interessant thema en goede acteurs. En het is helemaal niet verkeerd om naar die Birgitte Hjort Sørensen te kijken :) Dat je kunt stoppen halverwege een ep. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten