Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD.

Nee, heb eerder al op Canvas eerste drie afleveringen gekeken. Nu dvd-box geleend om hem af te kijken, maar nog niet aan toegekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD.

Was op Nederland 2. Heb een stukje gezien. Had de aflevering al 2x gezien, aangezien ik de eerste 2 seizoenen op mn laptop heb staan.

(y)

En seizoen twee vind ik zelfs nog een pak beter ;)

Eens, al is het eerste seizoen ook al van heel hoog niveau.

Ik vind Michael Laugesen ook echt een tof personage in Borgen.

Eens, een echte moderne bad guy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenners, verlicht mij met uw kennis.

Ik ben opzoek naar een nieuwe serie om te volgen. Door al die pauzes raak ik een beetje in paniek. Ik zoek een serie met meerdere verhaallijnen, redelijke actie en aparte inzichten. Ik vind daardoor Criminal Minds zo leuk. Eindelijk iets anders dan een standaard politie series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenners, verlicht mij met uw kennis.

Ik ben opzoek naar een nieuwe serie om te volgen. Door al die pauzes raak ik een beetje in paniek. Ik zoek een serie met meerdere verhaallijnen, redelijke actie en aparte inzichten. Ik vind daardoor Criminal Minds zo leuk. Eindelijk iets anders dan een standaard politie series.

American Horror Story

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja, ik merk bijvoorbeeld aan Game of Thrones wel dat ik het een stuk prettiger vind dat er af en toe ook eens iets anders gebeurd en dat we ook andere mensen zien shinen. En aparte inzichten bedoel ik dat ik unieke series wil, dus kom niet CSI aanzetten ofzo:cab: Ik ben een beetje algemeen, maar ik sta open voor suggesties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op aanraden van een vriend nu 1,5 ep van Borgen gekeken, als ik zo de vorige pagina teruglees is dat dus het volgen waard? ;c Vind het nu al een mooie serie iig, interessant thema en goede acteurs. En het is helemaal niet verkeerd om naar die Birgitte Hjort Sørensen te kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op aanraden van een vriend nu 1,5 ep van Borgen gekeken, als ik zo de vorige pagina teruglees is dat dus het volgen waard? ;c Vind het nu al een mooie serie iig, interessant thema en goede acteurs. En het is helemaal niet verkeerd om naar die Birgitte Hjort Sørensen te kijken :)

Dat je kunt stoppen halverwege een ep. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites