RanDMC Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ook al doet Zwolle het momenteel gewoon heel goed, had toch wel verwacht dat Brama naar een grotere club zou vertrekken. Gaat nu gewoon een stap achteruit, heeft dus verkeerd gegokt. Al zou ie hier bankzitter zijn, maar vind het wel sneu voor die jongen. Hopen dat hij gaat shinen bij Zwolle, al doet Rienstra het dikke prima op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ook al doet Zwolle het momenteel gewoon heel goed, had toch wel verwacht dat Brama naar een grotere club zou vertrekken. Gaat nu gewoon een stap achteruit, heeft dus verkeerd gegokt. Al zou ie hier bankzitter zijn, maar vind het wel sneu voor die jongen. Hopen dat hij gaat shinen bij Zwolle, al doet Rienstra het dikke prima op die positie. Doe je Zwolle nu niet een beetje te kort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Doe je Zwolle nu niet een beetje te kort? Vind je Zwolle op hetzelfde niveau zitten als Twente dan? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) Ik zie je juist de eerste foutjes beginnen te maken van een (voormalig) promovendus die het eventjes (oke; al een tijdje) erg aardig doen. Dat is het besteden van het weinige geld aan dure buitenlandse spelers en oude Nederlandse voetballers.Bullshit. Brama zal geen super salaris krijgen. Verder Ioannidis, Necid en Lukoki gehaald, waarvan de eerste twee op huurbasis. Ze hebben voor 3,25 miljoen euro verkocht de afgelopen 2 seizoenen en maar 500.000 euro uitgegeven vorig seizoen. Dit seizoen alleen transfervrije spelers en huurspelers gehaald Bij die 3,25 miljoen komen overigens ook nog de transfersommen van Achenteh en Boer die ik zo snel niet kan vinden 16 oktober 2014 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Welk punt probeer je nu te maken? Geen mag dat ook nog tegenwoordig :D Is gewoon opvallend toch? Ik vind Brama trouwens een prima aanwinst voor PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Geen mag dat ook nog tegenwoordig :D Is gewoon opvallend toch? Dat mag. Ik dacht alleen dat je er iets mee wilde zeggen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Bullshit. Brama zal geen super salaris krijgen. Verder Ioannidis, Necid en Lukoki gehaald, waarvan de eerste twee op huurbasis. Ze hebben voor 3,25 miljoen euro verkocht de afgelopen 2 seizoenen en maar 500.000 euro uitgegeven vorig seizoen. Dit seizoen alleen transfervrije spelers en huurspelers gehaald Bij die 3,25 miljoen komen overigens ook nog de transfersommen van Achenteh en Boer die ik zo snel niet kan vinden Tegenover staat wel dat Neced, Lukoki en al die rare Grieken niet weinig zullen verdienen verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Tegenover staat wel dat Neced, Lukoki en al die rare Grieken niet weinig zullen verdienen verwacht ik.Mwah, verwacht niet dat PEC hele gekke bedragen qua salaris geregeld zal hebben. Zal zoals voor Necid echt niet meer dan 150.000 per jaar zijn gok ik, als hij dat al haalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Mwah, verwacht niet dat PEC hele gekke bedragen qua salaris geregeld zal hebben. Zal zoals voor Necid echt niet meer dan 150.000 per jaar zijn gok ik, als hij dat al haalt Necid is gehuurd, denk dattie maar deels betaald wordt door Zwolle. Al heeftie in Rusland een contract van een miljoen ofzo dacht ik? Dus die komt vast niet voor 150.000 eu hier voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Necid is gehuurd, denk dattie maar deels betaald wordt door Zwolle. Al heeftie in Rusland een contract van een miljoen ofzo dacht ik? Dus die komt vast niet voor 150.000 eu hier voetballen.Bedoel ook de salarisbijdrage van PEC he, rest zal CSKA Moskou wel aanvullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2014 Pec heeft een salarisplafond van maximaal 200.000 euro waar ze niet overheen gaan. Bij bepaalde spelers worden er constructies gemaakt als ze teveel zouden verdienen. Bijvoorbeeld met Klich vorig jaar, daarvan werd de helft van zijn salaris door Wolfsburg betaald, waar tegenover stond dat Wolfsburg hem goedkoop kon overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) Bullshit De volgende cyclus komt gewoon erg vaak voor. Daar dienen clubs rekening mee te houden bij investeringen. Promoveren -> lijfsbehoud ->middenmoter->subtopper->(eventueel) Europees voetbal->middenmoter->geld problemen->degradatie kandidaat->degradatie->opnieuw beginnen Waarom niet (meer) investeren in de randvoorwaarden en jeugdopleiding om een definitieve plaats in de Eredivisie te bemachtigen? De fout om al je geld gelijk maar opnieuw in spelers te investeren is een risicovolle onderneming, dat probeer ik slechts aan te geven Natuurlijk is het aantrekken van enkele vervangers noodzakelijk, maar het aantrekken van een heel blik buitenlandse spelers lijkt mij niet de juiste aanpak. Nou valt dat nu wel mee bij PEC als ik je post moet geloven. 16 oktober 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 PEC Zwolle is een 'veilige middenmoter' geworden. Dan moet je de vraag stellen: Is Brama een speler die PEC naar een hoger plan tilt? Ik denk van niet. Ze hebben al Rienstra voor zijn positie. Getuigt van weinig ambitie deze aankoop naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Niet mee eens, denk dat het voor PEC een zegen is dat Brama hier komt voetballen, international veel europese ervaring en ook gewoon een prima speler die elk jaar bijna in de basis speelde bij Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 PEC Zwolle is een 'veilige middenmoter' geworden. Dan moet je de vraag stellen: Is Brama een speler die PEC naar een hoger plan tilt? Ik denk van niet. Ze hebben al Rienstra voor zijn positie. Getuigt van weinig ambitie deze aankoop naar mijn mening. Lijkt me dat Riestra en Brama ook prima samen kunnen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 PEC speelt 4-3-3 toch? Kan makkelijk, ja. Saymak op '10'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Speelden de laatste weken vooral veel met Lam dacht ik daar komt dan Brama, Drost op 10 en Saymak rechtsbuiten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 4231 volgens VI :LO: Enige team in de Eredivisie, al heb ik nooit begrepen wat het verschil is tussen 4231 en 433 met de punt naar voren (ja ik weet het wel, maar noem dat ook gwn 433 aub) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik denk dat ze liever met het trio rienstra-drost-saymak op t middenveld spelen dan een van die 3 vervangen door brama eigenlijk. Althans ik zou het niet veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Haal je Brama binnen. Weg leuk voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Saymak op de buitenkant is een verspilling van zijn talent (net zoals bij Schöne). Gewoon gaan voor Saymak - Drost - Rienstra (punt naar voren). Dan heb je absoluut geen Brama nodig, want als back-up heb je namelijk ook Thomas Lam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2014 De tering, snel weer vergeten deze. Heb er iig minder de pest in dan vorig jaar, want zag deze wel aankomen. Al was vorig jaar gae gewoon beter, terwijl we dit jaar het vooral zelf hebben laten liggen door dramatisch te verdedigen en de kansen die we hebben gekregen niet af te maken. Al was het spel ook 2/3de van de wedstrijd gigantisch ruk. Brama trouwens (y) Jammer van die kans alleen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Ja brama viel me positief op haha, zowaar. Hoop t beste voor m uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Brama speelt eerste half jaar gratis en zo heel verkeerd is ie niet eens als speler. Hoop t beste voor m. Een PEC fan die ons een wekelijkse Brama update kan doen? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Ben ik de enige die Brama echt een matige speler vind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten