Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Ook al doet Zwolle het momenteel gewoon heel goed, had toch wel verwacht dat Brama naar een grotere club zou vertrekken. Gaat nu gewoon een stap achteruit, heeft dus verkeerd gegokt. Al zou ie hier bankzitter zijn, maar vind het wel sneu voor die jongen. Hopen dat hij gaat shinen bij Zwolle, al doet Rienstra het dikke prima op die positie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al doet Zwolle het momenteel gewoon heel goed, had toch wel verwacht dat Brama naar een grotere club zou vertrekken. Gaat nu gewoon een stap achteruit, heeft dus verkeerd gegokt. Al zou ie hier bankzitter zijn, maar vind het wel sneu voor die jongen. Hopen dat hij gaat shinen bij Zwolle, al doet Rienstra het dikke prima op die positie.

Doe je Zwolle nu niet een beetje te kort?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie je juist de eerste foutjes beginnen te maken van een (voormalig) promovendus die het eventjes (oke; al een tijdje) erg aardig doen. Dat is het besteden van het weinige geld aan dure buitenlandse spelers en oude Nederlandse voetballers.
Bullshit. Brama zal geen super salaris krijgen. Verder Ioannidis, Necid en Lukoki gehaald, waarvan de eerste twee op huurbasis. Ze hebben voor 3,25 miljoen euro verkocht de afgelopen 2 seizoenen en maar 500.000 euro uitgegeven vorig seizoen. Dit seizoen alleen transfervrije spelers en huurspelers gehaald Bij die 3,25 miljoen komen overigens ook nog de transfersommen van Achenteh en Boer die ik zo snel niet kan vinden bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bullshit. Brama zal geen super salaris krijgen. Verder Ioannidis, Necid en Lukoki gehaald, waarvan de eerste twee op huurbasis. Ze hebben voor 3,25 miljoen euro verkocht de afgelopen 2 seizoenen en maar 500.000 euro uitgegeven vorig seizoen. Dit seizoen alleen transfervrije spelers en huurspelers gehaald Bij die 3,25 miljoen komen overigens ook nog de transfersommen van Achenteh en Boer die ik zo snel niet kan vinden

Tegenover staat wel dat Neced, Lukoki en al die rare Grieken niet weinig zullen verdienen verwacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, verwacht niet dat PEC hele gekke bedragen qua salaris geregeld zal hebben. Zal zoals voor Necid echt niet meer dan 150.000 per jaar zijn gok ik, als hij dat al haalt

Necid is gehuurd, denk dattie maar deels betaald wordt door Zwolle. Al heeftie in Rusland een contract van een miljoen ofzo dacht ik? Dus die komt vast niet voor 150.000 eu hier voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pec heeft een salarisplafond van maximaal 200.000 euro waar ze niet overheen gaan. Bij bepaalde spelers worden er constructies gemaakt als ze teveel zouden verdienen. Bijvoorbeeld met Klich vorig jaar, daarvan werd de helft van zijn salaris door Wolfsburg betaald, waar tegenover stond dat Wolfsburg hem goedkoop kon overnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bullshit

De volgende cyclus komt gewoon erg vaak voor. Daar dienen clubs rekening mee te houden bij investeringen.

Promoveren -> lijfsbehoud ->middenmoter->subtopper->(eventueel) Europees voetbal->middenmoter->geld problemen->degradatie kandidaat->degradatie->opnieuw beginnen

Waarom niet (meer) investeren in de randvoorwaarden en jeugdopleiding om een definitieve plaats in de Eredivisie te bemachtigen? De fout om al je geld gelijk maar opnieuw in spelers te investeren is een risicovolle onderneming, dat probeer ik slechts aan te geven Natuurlijk is het aantrekken van enkele vervangers noodzakelijk, maar het aantrekken van een heel blik buitenlandse spelers lijkt mij niet de juiste aanpak.

Nou valt dat nu wel mee bij PEC als ik je post moet geloven.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEC Zwolle is een 'veilige middenmoter' geworden. Dan moet je de vraag stellen: Is Brama een speler die PEC naar een hoger plan tilt? Ik denk van niet. Ze hebben al Rienstra voor zijn positie. Getuigt van weinig ambitie deze aankoop naar mijn mening.

Lijkt me dat Riestra en Brama ook prima samen kunnen voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tering, snel weer vergeten deze. Heb er iig minder de pest in dan vorig jaar, want zag deze wel aankomen. Al was vorig jaar gae gewoon beter, terwijl we dit jaar het vooral zelf hebben laten liggen door dramatisch te verdedigen en de kansen die we hebben gekregen niet af te maken. Al was het spel ook 2/3de van de wedstrijd gigantisch ruk.

Brama trouwens (y) Jammer van die kans alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites