Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Ik vind die Achenteh zo matig he, verder een goede overwinning natuurlijk.

Had Schaken 60 minuten lang in zijn zak en toen verhuisde diezelfde Schaken naar de linkerkant. Is echt wel goed, maar heeft soms wat schoonheidsfoutjes. Maar als hij die niet had, zou hij niet bij Zwolle hebben gespeeld maar hogerop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opstelling PEC Zwolle: Begois; Van Polen, Lachman, Van der Werff, Achenteh; Mokotjo, Klich; Saymak, Drost, Mokhtar; Benson. #neczwo

Broerse is weer fit maar begint dus op de bank, zelfde verhaal voor Fernandez.

Dit kwam van de officiële Twitter account? Zou wel mooi zijn, dan heb ik de opstelling alvast. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer terug uit Nijmegen, wat een feest zeg _O_

Na 10 seconden kneep ik hem best, maar gelukkig telde die goal niet. Daarna Zwolle gewoon prima, al stonden ze achterin bij NEC wel heel erg te kloten en vielen de goals vrij makkelijk. In de tweede helft natuurlijk een droomstart, maar daarna viel Zwolle echt heel ver terug. Laatste half uur was niet om aan te zien, maar bij zo'n stand sluipt het er ook in. Maar dik verdiende winst al met al en wat speelde Mokotjo weer een beestenpot zeg, gruwelijk.

Nu maar eens goed nagenieten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites