Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Boer, Van Polen, Van der Werff, Broerse, Achenteh, Mokotjo, Klich, Saymak, Mokhtar, Drost en Benson

Lijkt de opstelling morgen te worden tegen Feyenoord. Lachman, Nijland en Fernandez dus o.a. op de bank.

Is Achenteh een linksback? Ik dacht dat dat een middenvelder was. Verder wel een mooie opstelling. Ten opzichte van vorig seizoen zijn jullie er toch wel iets op vooruit gegaan denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Achenteh een linksback? Ik dacht dat dat een middenvelder was. Verder wel een mooie opstelling. Ten opzichte van vorig seizoen zijn jullie er toch wel iets op vooruit gegaan denk.

Begon vorig jaar op het middenveld, maar kwam na de blessure van van Hintum op linksback te staan en heeft zich toen aardig ontwikkeld. Al zie ik hem zelf liever op het middenveld, want achterin maakt hij net iets teveel onnodige fouten.

En de selectie is er zeker op vooruit gegaan t.o.v. vorig seizoen. Ben benieuwd wat het gaat worden morgen :)

Edit: Oh en Lachman niet op de bank, maar geschorst. Had nog een schorsing voor zijn gele kaarten van vorig seizoen staan, my bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen Lachman ipv Van der Werff en dan is het af. Verder staat Nijland er ook nog niet tussen en die zal ook wel basisspeler gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgende keer als jullie onze hulp willen bij een sfeeractie, zeg dan van te voren dat jullie ons de rest van de wedstrijd zwart gaan maken. Dan zoeken jullie het maar mooi zelf uit met die sfeeracties.

Oh, gefeliciteerd trouwens. Feyenoord heel slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was er aan de hand?

Nouja, er was een Zwolle fan overleden aan kanker. Ze vroegen dus of wij in de 12e minuut YNWA meewilde zingen. Leuzen als Hand in hand tegen kanker stonden op de spandoeken en Feyenoord had er ook een geloof ik. Na een minuut of 60 kwam Zwolle op voorsprong en dan opeens komen leuzen als 'Homo's lopen hand in hand' van de tribune. Dan ben ik helemaal klaar met zulk publiek, zeker aangezien ze dan hun eigen acties gewoon niet begrijpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het seizoen is ook weer begonnen zeg, heerlijk :D Verdiende winst gewoon, heerlijke pot gezien en eindelijk valt hij eens een keer op het eind goed, ipv zoals vorig seizoen dat op het eind er vaak nog werd verloren. Dat Fernandez het doet maakt het wel extra leuk. Mokotjo trouwens, wat een beestenaankoop. Geweldige speler voor Zwolle _O_

Om even te reageren op de Feyenoorders, het gedeelte van homo's lopen hand in hand e.d. heb ik zelf iig niet meegekregen. Wel de standaard dingen als 'helemaal niets in Rotterdam' en 'Sparta is de club van Rotterdam'. Lijkt mij niet heel erg, maar goed. Verder merkte ik dat een aantal fans nogal pissig waren dat jullie fans in de eerste 12 minuten als gekken aan het zingen waren. Ik snap wel dat het gebeurd, maar een aantal Zwolle fans konden dat niet zo waarderen, misschien dat ze daardoor dat soort liedjes gingen zingen. Maar nogmaals, heb dat zelf niet echt meegekregen eerlijk gezegd. Kwam het van achter de goal? Bedankt trouwens voor de felicitaties (y)

Maar goed, wat een heerlijke start van het seizoen. Jammer dat Boer er wel weer een tijdje uit zal liggen met een liesblessure, al maakte Begois vandaag een prima indruk op mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nijland heeft met Ron Jans misschien wel de trainer die hem zo kan raken dat hij zijn niveau weer op gaat pakken.

Boer

van Polen Lachman Broerse Achenteh

Mokotjo Nijland Klich

Drost Fernandez Mokhtar

Als je die opstelling zo bekijkt en dan ziet dat er nog een aantal goede gasten op de bank zit, heeft Zwolle een alleraardigst elftal. Zie ze dit seizoen misschien wel een gooi doen naar de play-offs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites