Gert Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Bizar hoelang je blessure al duurt Gert. Niet fraai... Hoop dat ze met goed nieuws komen. Zit er momenteel echt heerlijk in. Ren de laatste weken vooral korte afstanden (5-10 max). Langere afstanden bewaar ik voor de racefiets of wedstrijden. Zit nu op minimaal 5 runs per week. Waar ik voorheen snel blessures kreeg na 2/3 keer lopen, voelt nu alles mega lekker aan. 1 oktober weer met werk de Singelloop Utrecht rennen. Kijken of we richting de 4:15-4:20 kunnen gaan per kilometer. Ben zelf nog wel huiverig. Maar heb vanochtend voor het eerst weer wat hardgelopen op de loopband. 5x1 min joggen en 5x1 min wandelen. Mag nu komende weken proberen zelf dat ook te gaan doen en dan steeds wat uitbouwen. Wel met een lage hardslag en ook met daar tussen nog kracht training. Hoop dat het goed blijft gaan met de hamstring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Vervelende blessures zijn dat.. kunt soms beter iets breken dan iets met de lies/hamstring krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 16,1km Dam tot Damloop. Zieke tijd wel met 5.01 per km. Onverwachts goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 5 uur geleden zei 007mark: 16,1km Dam tot Damloop. Zieke tijd wel met 5.01 per km. Onverwachts goed. Niet eens onder de 5. Matig hoor. Nee, netjes Mark! Altijd have trust in the process Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 6 uur geleden zei 007mark: 16,1km Dam tot Damloop. Zieke tijd wel met 5.01 per km. Onverwachts goed. Geweldige tijd! Netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 11 uur geleden zei Rogier.: Niet eens onder de 5. Matig hoor. Nee, netjes Mark! Altijd have trust in the process Bedankt Erik ten Hag 10 uur geleden zei himan: Geweldige tijd! Netjes. Thanks man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 20 uur geleden zei 007mark: 16,1km Dam tot Damloop. Zieke tijd wel met 5.01 per km. Onverwachts goed. Klasse man! Baal stiekem een beetje dat ik hem niet kon lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Ik vraag me elk jaar weer af hoe dat nou werkt met die Dam tot Damloop. Dat is dus van Amsterdam naar Zaandam. Je moet ook weer terug toch? Waar laat je je spullen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 2 uur geleden zei Beppu: Ik vraag me elk jaar weer af hoe dat nou werkt met die Dam tot Damloop. Dat is dus van Amsterdam naar Zaandam. Je moet ook weer terug toch? Waar laat je je spullen? Kleding afgifte punt vlak voor Centraal Station. Laat je een tasje achter die je vervolgens in Zaandam gewoon weer kan oppikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Suuuuuu even 7 minuten van mijn PR af tijdens de Halve van Haarlem. Ging echt ziek lekker, niet normaal. Oprecht ook nog wel lange tijd redelijk 'fris' gelopen. Zeker conditioneel, al komt verzuring altijd een keer om de hoek kijken. Duinen maakte het redelijk zwaar wel. Langzaamste kilometer was de 6e in 5:38, daarna niet meer onder de 5.18 gekomen. Laatste zelfs in 4.58 lol. Mooie progressie gemaakt deze maand en denk dat ik wel ermee door ga. Is nu eigenlijk mijn laatste evenement geweest, maar het stoppen met alcohol en fitter worden heb ik als heel prettig ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 PR 10 kilometer (Singelloop) = check! Helaas - nog klagen ook - was het vrij warm. Begon zoals altijd te snel vanwege de adrenaline, brak me later op. Eerste kilometer liep ik 3:35, niet goed hoor. Al met al tevreden. Volgend jaar richting de 4:00 p/km. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Zag het via strava. Echt een knappe tijd Thier. Echt indrukwekkend hoe je de afgelopen (2 jaar?) het lopen hebt opgepakt. Zelf nu rustig aan het lopen geslagen. Kleine stukjes met wandelen er tussen. Voelt eigenlijk nog niet zoals ik zou willen maargoed deze week weer afspraak met fysio en daar mijn gevoel erover maar bespreken. Donderdag iig 4x3 min gedaan met 2 min ertussen. En ondanks dat t nog niet zorgenvrij voelt was dat toch een mooie stukkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Zo de knetter, lekkere tijd Thierry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 5 minuten geleden zei Gert: Zag het via strava. Echt een knappe tijd Thier. Echt indrukwekkend hoe je de afgelopen (2 jaar?) het lopen hebt opgepakt. Zelf nu rustig aan het lopen geslagen. Kleine stukjes met wandelen er tussen. Voelt eigenlijk nog niet zoals ik zou willen maargoed deze week weer afspraak met fysio en daar mijn gevoel erover maar bespreken. Donderdag iig 4x3 min gedaan met 2 min ertussen. En ondanks dat t nog niet zorgenvrij voelt was dat toch een mooie stukkie. Dank amigo! Kleine 2 jaar inderdaad. Marathon staat nog steeds op de bucketlist, dus eerdaags maar weer de wat langere afstanden oppakken (geen fan van). Mooi die progressie. Langzaam weer opbouwen en summer '24 weer vlammen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Na alle lange afstanden eens gekeke wat dat met de prestaties op mijn 5km zou doen. Zeker beter dan laatste paar keer, maar net 10 seconden boven mijn PR. Ging alsnog wel lekker natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Lekker bezig hier hoor. Heb me net ingeschreven voor een run door de duinen van 17km, scheelt dat je dan niet op een PR hoeft te letten, want dat gaat toch niet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Ik heb zelf de Utrecht Campus Run gelopen vandaag, maar sooooo, wat is er allemaal in Chicago gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Ik heb een TomTom sport horloge. Maar die lui zijn dus sinds 1 oktober helemaal gestopt met support. De app werkt niet meer en je kunt ook niet online je activiteiten op je telefoon synchroniseren en dan bijvoorbeeld naar Strava sturen. Krijgt eigenlijk op geen enkele manier meer de info op die telefoon richting pc, om het daar uit te lezen. Best een schande imo. Maargoed een vraag. Welk horloge gebruiken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 (bewerkt) 13 uur geleden zei himan: Ik heb zelf de Utrecht Campus Run gelopen vandaag, maar sooooo, wat is er allemaal in Chicago gebeurd. Geweldige tijden in Chicago inderdaad. 8 minuten geleden zei Gert: Ik heb een TomTom sport horloge. Maar die lui zijn dus sinds 1 oktober helemaal gestopt met support. De app werkt niet meer en je kunt ook niet online je activiteiten op je telefoon synchroniseren en dan bijvoorbeeld naar Strava sturen. Krijgt eigenlijk op geen enkele manier meer de info op die telefoon richting pc, om het daar uit te lezen. Best een schande imo. Maargoed een vraag. Welk horloge gebruiken jullie? Ik heb lang de Garmin 735xt gehad. Dat was in een periode dat ik ook veel ging zwemmen. Zeer tevreden over. De 235 was in die periode het goedkopere alternatief zonder de opties voor zwemmers. Mijn moeder liep een tijdje met een Polar, maar daar had ze veel problemen mee. 9 oktober 2023 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Iemand enig idee voor een goed interval schema voor een 5KM? Op dit moment doe ik de 5 in 27 á 28 minuten maar iwl aan snelheid winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 uur geleden zei Gert: Ik heb een TomTom sport horloge. Maar die lui zijn dus sinds 1 oktober helemaal gestopt met support. De app werkt niet meer en je kunt ook niet online je activiteiten op je telefoon synchroniseren en dan bijvoorbeeld naar Strava sturen. Krijgt eigenlijk op geen enkele manier meer de info op die telefoon richting pc, om het daar uit te lezen. Best een schande imo. Maargoed een vraag. Welk horloge gebruiken jullie? Heb een Polar Vantage M2. Werkt perfect eigenlijk, merk dus totaal niets van de problemen waar @FlyD het over heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 uur geleden zei Gert: Ik heb een TomTom sport horloge. Maar die lui zijn dus sinds 1 oktober helemaal gestopt met support. De app werkt niet meer en je kunt ook niet online je activiteiten op je telefoon synchroniseren en dan bijvoorbeeld naar Strava sturen. Krijgt eigenlijk op geen enkele manier meer de info op die telefoon richting pc, om het daar uit te lezen. Best een schande imo. Maargoed een vraag. Welk horloge gebruiken jullie? Ik heb nu een jaar of 3-4 de Garmin Vivoactive 4. Ben erg tevreden met dat ding. De belangrijkste functies die ik veel gebruik zijn: - Muziek luisteren tijdens het hollen - Zet er mijn fitness workouts in - Pinnen, neem haast nooit meer mijn porto mee met boodschappen doen - Calorieën en stappen tracker - Whatsapp berichtjes en andere notificaties van de telefoon lezen. Heeft uiteraard nog meer functies, maar bovenstaande zijn voor mij de interessantste. Ik heb hem toentertijd voor zo'n 250-300 euro gekocht volgens mij, maar heeft meer dan zijn geld opgebracht. Weet alleen niet of hij nog te verkrijgen is, ik zie op google dat de Vivoactive 5 uit is namelijk. Zou alles van Garmin eigenlijk wel aanraden. Ook erg goede support in de app. Daarnaast heb je nog een aparte app om andere 'watch faces' etc. te downloaden en aan te passen naar hoe jij het graag wil zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Nice tnx heren, ja dat pinnen, whatsappen, etc heb ik niet nodig. Wil mijn activiteit tracken, eventuele intevral training instellen en hardslag meten. Maar dan ga ik eens loeren naar Polar en Garmin wat die in de markt hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Net m'n grootste rondje ooit gelopen, 18 kilometertjes. Laatste twee kilometer zat er zelfs nog een versnelling in, heb wel het gevoel dat ik nog een stuk verder kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Heerlijke week achter de rug met 40+ kilometers in de benen. Zondagochtend afgesloten met een 20K samen met een goede maat van me. Hij als pacer, ik volgen. 1 uur 30 onderweg (4:31 /km). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten