Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rollercoaster Tycoon / Transport Tycoon

Titan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mensen die de laatste tijd nog iets als OpenTTD gespeeld hebben? Het lijkt me geinig om dat spel weer eens uit de kast te trekken. Kijken wat de huidige staat van ontwikkeling is. Een tijdje geleden hadden ze in ieder geval iets toegevoegd dat iedere persoon/grondstof een bestemming had gekregen ofzo. Daarmee heb ik nooit echt veel geprobeerd. Bevalt dat een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2024 om 11:22 zei La Pulga:

Ikke wel, lekker in het water 

laptopje moet het wel aankunnen, speel het ook op mijn laptop en het is steam deck verified.

Al wat gespeeld (door werk en een volwassenleven niet de tijd gehad om er rustig voor te zitten). Maar het is echt een update ten opzichte van 1 zonder de charme te verliezen. Maar het is wel een game waar je rustig voor moet gaan zitten, maar dat kom straks met de feestdagen wel. Ik ben vooralsnog fan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Ben wel benieuwd hoe jij dat doet dan haha, net even op de PlayStation gespeeld maar paden aanleggen gaat al erg lastig. 

Ik moest vooral wennen tussen verschil qua paden leggen dus deel 1 en deel 2. Ben er nog geen ster in maar begin het wel onder de knie te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei timpy00:

Wie spelen er nu allemaal Planet Coaster 2 dan? Anders wil ik wel eens kijken of we zo'n franchise park kunnen opzetten.

Ik probeer wel mee te doen. Veel tijd heb ik alleen niet. 

Begonnen met tweede scenario en al meteen een probleem met Gumkova achtbaan. Gerepareerd en getest. Alleen bezoekers kunnen de ingang niet in/vinden ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongeacht platform kun je nu onze franchise park bijwonen en samen in een park bouwen.  Wel een speler tegelijk.

Franchise heet: Planet MU en de toegangscode is pizza-chika-fabu

Als je dit zoekt in planet coaster 2 bij franchise kun je je aansluiten en kunnen we samen bouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites