Keko Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 1 uur geleden zei The Saint: 10-12 uurtjes in The Last of Us 2 zitten nu. Wat een game Snap de kritieken overigens wel. Het verhaal tot nu toe is absoluut goed, maar het pakt niet zo als in deel 1. Echt een heerlijke game idd, met name de sfeer die echt briljant is neergezet. Kritiek in mijn optiek totaal onterecht, van wat ik had gelezen waren mensen vooral teleurgesteld over een bepaald aspect in het verhaal (mja goed, dat is smaak) en was het verder veel bekrompen gezanik van mensen die niet konden accepteren dat er een keer gespeeld moest worden met een lesbisch hoofdpersonage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Mortal kombat 11 maar gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 33 minuten geleden zei komodo25: Mortal kombat 11 maar gekocht Nice, ook laatst gehaald maar nog geen tijd voor gehad. Hopelijk heb je er niet de volle prijs voor betaald toch? Ik had em voor 5 euries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 3 uur geleden zei La Pulga: Nice, ook laatst gehaald maar nog geen tijd voor gehad. Hopelijk heb je er niet de volle prijs voor betaald toch? Ik had em voor 5 euries. Geloof 30 bij bol.com had er ineens zin in dus ook niet echt gekeken of hij ergens goedkoper was. Wel fijn spel vandaag ff tijdje gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 1 uur geleden zei komodo25: Geloof 30 bij bol.com had er ineens zin in dus ook niet echt gekeken of hij ergens goedkoper was. Wel fijn spel vandaag ff tijdje gespeeld Nice. Ga je ook extra DLC's halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 7 uur geleden zei La Pulga: Nice. Ga je ook extra DLC's halen? Geen idee nog. Ligt er een beetje aan hoe snel ik door heen ben. Zal wel ff duren niet gek veel tijd om te gamen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Momenteel bezig met Lord Of The Rings - Shadow Of War Shadow of Mordor was tof, deze is ook vermakelijk! Sowieso ben ik een gigantische LOTR fan, dit is dan wel een fijne bezigheid op de PS4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 17 minuten geleden zei ElPrincipito: Momenteel bezig met Lord Of The Rings - Shadow Of War Shadow of Mordor was tof, deze is ook vermakelijk! Sowieso ben ik een gigantische LOTR fan, dit is dan wel een fijne bezigheid op de PS4. Ben ik ook mee bezig, erg goed spel tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Iemand nog een leuk spelletje waar je niet te veel over hoeft na te denken? Ga TrackMania weer eens proberen, na een jaar of tien. Andere suggesties zijn welkom :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Football Manager schijnt wel aardig te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Nou FIFA zit vol hersenloze mensen Maar serieus, dat is wat vaag, Ik heb wel mijn plezier in Anno 1800 op normale difficulty. gewoon lekker bouwen en plots is het 5u verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 (bewerkt) Op 23-3-2021 om 20:50 zei PJHoutman: Football Manager schijnt wel aardig te zijn. Moet ik te veel voor nadenken. FM21 nog niet gekocht btw... Hm ziet er wel lachen uit, thanks zal eens kijken @AntiChrist7 26 maart 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Op 23-3-2021 om 20:25 zei Sophomore: Iemand nog een leuk spelletje waar je niet te veel over hoeft na te denken? Ga TrackMania weer eens proberen, na een jaar of tien. Andere suggesties zijn welkom :-) Misschien is Wreckfest iets voor Je? Ook een racegame alleen dan waarbij 'zo snel mogelijk' wordt ingewisseld voor 'zo lomp mogelijk' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Een klassieker in een nieuw jasje . Doordat ik het origineel al op Steam had kon ik de Total War: Rome Remastered voor €14.99 aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Op 26-3-2021 om 07:59 zei Grote Ree: Misschien is Wreckfest iets voor Je? Ook een racegame alleen dan waarbij 'zo snel mogelijk' wordt ingewisseld voor 'zo lomp mogelijk' Zo deze is vermakelijk zeg. Lekker verstand op nul en rammen. Kinderen genieten er ook van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Op 5-5-2021 om 19:57 zei The Saint: Zo deze is vermakelijk zeg. Lekker verstand op nul en rammen. Kinderen genieten er ook van Ook gister gespeeld, erg leuk Kapot gelachen met de race dat op een bank aan het rijden bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Vandaag komt Biomutant binnen, gaan er vanavond eens lekker voor zitten. Ben echt heel benieuwd of het de verwachtingen een beetje waar kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Wat zijn de verwachtingen? Game is helemaal langs me heen gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 4 uur geleden zei The Saint: Wat zijn de verwachtingen? Game is helemaal langs me heen gegaan. Het is een open world game waarin je solo missies etc moet doen .. de eerste filmpjes die ik gezien heb qua craften etc zien er zeer goed uit. Ben ook echt benieuwd hoe het speelt. Helaas is die vandaag niet geleverd. Hopelijk morgen. De wereld op zich ziet er ook gewoon heel mooi uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Gvd de Mass Effect trilogie blijven toch wel een van de beste RPGs ooit, Legendary edition is een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Op 26-5-2021 om 16:49 zei r4vje: Het is een open world game waarin je solo missies etc moet doen .. de eerste filmpjes die ik gezien heb qua craften etc zien er zeer goed uit. Ben ook echt benieuwd hoe het speelt. Helaas is die vandaag niet geleverd. Hopelijk morgen. De wereld op zich ziet er ook gewoon heel mooi uit. Nu ongeveer 4 uurtjes de game gespeeld en het bevalt echt heel goed. Leuke missies, mooie wereld en vooral het craften en het zoeken naar items om te kunnen craften blijft zeer uitdagend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 De nieuwe Football Manager is ook uit jongens! https://store.steampowered.com/app/1196470/WE_ARE_FOOTBALL/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 Is het wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 11 minuten geleden zei MisterX: Is het wat? Geen idee, ik plaatste het hier alleen omdat ik had gehoopt dat iemand anders het zou kopen en dan ons een review kon geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Forza Horizon 5 alvast gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten