Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei The Saint:

10-12 uurtjes in The Last of Us 2 zitten nu. Wat een game _O_ 

Snap de kritieken overigens wel. Het verhaal tot nu toe is absoluut goed, maar het pakt niet zo als in deel 1. 

Echt een heerlijke game idd, met name de sfeer die echt briljant is neergezet. Kritiek in mijn optiek totaal onterecht, van wat ik had gelezen waren mensen vooral teleurgesteld over een bepaald aspect in het verhaal (mja goed, dat is smaak) en was het verder veel bekrompen gezanik van mensen die niet konden accepteren dat er een keer gespeeld moest worden met een lesbisch hoofdpersonage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Nice, ook laatst gehaald maar nog geen tijd voor gehad.

Hopelijk heb je er niet de volle prijs voor betaald toch? Ik had em voor 5 euries.

Geloof 30 bij bol.com had er ineens zin in dus ook niet echt gekeken of hij ergens goedkoper was. Wel fijn spel vandaag ff tijdje gespeeld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei ElPrincipito:

Momenteel bezig met Lord Of The Rings - Shadow Of War 

Shadow of Mordor was tof, deze is ook vermakelijk! Sowieso ben ik een gigantische LOTR fan, dit is dan wel een fijne bezigheid op de PS4. 

Ben ik ook mee bezig, erg goed spel tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-3-2021 om 20:25 zei Sophomore:

Iemand nog een leuk spelletje waar je niet te veel over hoeft na te denken? Ga TrackMania weer eens proberen, na een jaar of tien. Andere suggesties zijn welkom :-) 

Misschien is Wreckfest iets voor Je? Ook een racegame alleen dan waarbij 'zo snel mogelijk' wordt ingewisseld voor 'zo lomp mogelijk'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-3-2021 om 07:59 zei Grote Ree:

Misschien is Wreckfest iets voor Je? Ook een racegame alleen dan waarbij 'zo snel mogelijk' wordt ingewisseld voor 'zo lomp mogelijk'

Zo deze is vermakelijk zeg. Lekker verstand op nul en rammen. Kinderen genieten er ook van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei The Saint:

Wat zijn de verwachtingen? Game is helemaal langs me heen gegaan. 

Het is een open world game waarin je solo missies etc moet doen .. de eerste filmpjes die ik gezien heb qua craften etc zien er zeer goed uit. Ben ook echt benieuwd hoe het speelt. Helaas is die vandaag niet geleverd. Hopelijk morgen. De wereld op zich ziet er ook gewoon heel mooi uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-5-2021 om 16:49 zei r4vje:

Het is een open world game waarin je solo missies etc moet doen .. de eerste filmpjes die ik gezien heb qua craften etc zien er zeer goed uit. Ben ook echt benieuwd hoe het speelt. Helaas is die vandaag niet geleverd. Hopelijk morgen. De wereld op zich ziet er ook gewoon heel mooi uit.

Nu ongeveer 4 uurtjes de game gespeeld en het bevalt echt heel goed. Leuke missies, mooie wereld en vooral het craften en het zoeken naar items om te kunnen craften blijft zeer uitdagend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites