Montass Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Alleen stuurtjes van Trustmaster en Fanatec zijn nog maar compatibel met de PS4. Ik weet overigens niet of dit te omzeilen is, maar volgens mij niet. Kun je wel googlen natuurlijk. Mocht je overwegen om een nieuw stuur te kopen, kun je de T80 halen (rond de 80/100,-) of de T300RS en dan betaal je ruim 300 pegels. De T300RS heeft @Michaelinho.; en die rijdt erg goed met zijn stuur en legt zijn lul er ook elke avond op zo geil wordt hij er van. De T80 weet ik niet of die is aan te raden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Alleen stuurtjes van Trustmaster en Fanatec zijn nog maar compatibel met de PS4. Ik weet overigens niet of dit te omzeilen is, maar volgens mij niet. Kun je wel googlen natuurlijk. Mocht je overwegen om een nieuw stuur te kopen, kun je de T80 halen (rond de 80/100,-) of de T300RS en dan betaal je ruim 300 pegels. De T300RS heeft @Michaelinho.; en die rijdt erg goed met zijn stuur en legt zijn lul er ook elke avond op zo geil wordt hij er van. De T80 weet ik niet of die is aan te raden. Het is inderdaad een Thrustmaster, m'n vriendin wist waar we hem hadden opgeborgen. Type weet ik even niet. Op de PC werkt het wel, PS4 moet ik dan nog even testen, maar moet ik even een demo ofzo downloaden, heb daar nog geen racegame op. Thanks anyway, zal eens kijken naar die T80. Vind 300 net teveel van het goede :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 http://fallout.bethsoft.com/ Fallout 4 countdown :banana::banana::banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 http://fallout.bethsoft.com/ Fallout 4 countdown :banana::banana::banana: Wat moet die site mij zeggen? Dat er over 24 uur meer nieuws komt over Fallout 4 of...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Alleen stuurtjes van Trustmaster en Fanatec zijn nog maar compatibel met de PS4. Ik weet overigens niet of dit te omzeilen is, maar volgens mij niet. Kun je wel googlen natuurlijk. Mocht je overwegen om een nieuw stuur te kopen, kun je de T80 halen (rond de 80/100,-) of de T300RS en dan betaal je ruim 300 pegels. De T300RS heeft @Michaelinho.; en die rijdt erg goed met zijn stuur en legt zijn lul er ook elke avond op zo geil wordt hij er van. De T80 weet ik niet of die is aan te raden. :r. Zie nu deze post pas, je weet toch wel hoe je iemand fatsoenlijk moet taggen Tsjileno? Wat een vent ben je ook :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 http://fallout.bethsoft.com/ Fallout 4 countdown :banana::banana::banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Fallout 4 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Leuk Steam nieuwtje trouwens: vanaf heden kan je je geld terug vragen voor games binnen de 14 dagen als je minder dan 2 uur hebt gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Leuk Steam nieuwtje trouwens: vanaf heden kan je je geld terug vragen voor games binnen de 14 dagen als je minder dan 2 uur hebt gespeeld. Geld dat ook voor Steam Summer Sales? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Komt ie mannen, de Fallout 4 stream http://www.twitch.tv/bethesda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Kan natuurlijk wat veranderd zijn, maar dit is 100% legit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Had Darkest Dungeon gekocht op Steam maar die game bleef crashen. Vandaag een refund request verstuurd (had er maar 93 minuten opzitten) en verbaasde me hoe makkelijk ik mijn geld eigenlijk terugkreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Zijn er al mensen hier die The Elder Scrolls Online op de console hebben gespeeld? Is één dezer dagen uitgekomen, en ik ben toch wel benieuwd wat anderen vinden van zo een MMORPG op de console. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 http://saurian.maxmediacorp.com/ Ziet er best cool uit, wordt een dinosaurus sim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 http://saurian.maxmediacorp.com/ Ziet er best cool uit, wordt een dinosaurus sim. Zow, inderdaad. Het idee is heel tof althans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Weet er iemand een leuk spel voor 15 euro op steam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Goat simulator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Heb nu al ruse gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 [video=youtube;7-AO2ZzRTZY] Vannacht live gezien, wat een geweldige H1Z1 BR run haha. Het zijn twee populaire (Counter Strike) streamers die beiden aan het streamen waren, daarom kwam iedereen naar hun toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Nog steeds OOTP aan het spelen? Hier wel een leuke YouTuber die series maakt van OOTP enzo: https://www.youtube.com/user/StraitOuttaBoston/. Had wel leuke serie van OOTP 15 met de Houston Astros en nu is hij met OOTP 16 bezig met de Colorado Rockies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Nog steeds OOTP aan het spelen? Hier wel een leuke YouTuber die series maakt van OOTP enzo: https://www.youtube.com/user/StraitOuttaBoston/. Had wel leuke serie van OOTP 15 met de Houston Astros en nu is hij met OOTP 16 bezig met de Colorado Rockies Nee, ik speel 99,99% op sim, daar is niks aan joh :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Voor de strategy fanaat in mij wordt dit een mooi gamejaar. XCOM 2 in November, Hearts of Iron IV komt hopelijk binnen een jaar wel uit en Paradox heeft ook nog even doodleuk Stellaris aangekondigd, een space Grand Strategy game. Nom nom nom : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Die COD Blackops 3. Daar is nu toche en beta van. Kan je die dan gewoon al spelen of heb je daar een code voor nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Vandaag released: Shadowrun: Hong Kong Must-have voor de crpg fanaat, geweldige writing en storytelling. Dragonfall was mijn op één na favoriete game vorig jaar en deze ziet er nog beter uit (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biertjeeeee Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Even een random vraag ;c Is het het geld nog waard om met xbox360 en ps3 spellen naar de Game mania te gaan? Games als bijv. Beyond zijn die nog 5 euro waard of zelfs dat niet. xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten