Urbeto Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Hier komen er weer wat pareltjes deze kant op. Zal ze even delen als ik ze binnen heb. Onder andere Zwolle uit, Italië uit, Kaiser Chiefs uit en België uit. En dan nog 6 shirts van Mystery United. Ben benieuwd wat daar tussen zit Klinkt goed. Had je ergens een goede sale te pakken? Zoja, waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Iemand hier die toevallig nog een verdwaald RBC shirt o.i.d. heeft liggen? Of als je er een ergens tegenkomt, laat het me gerust weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 2 uur geleden zei Urbeto: Klinkt goed. Had je ergens een goede sale te pakken? Zoja, waar? Adidas had een leuke sale. En vakantiegeld korting hij Mystery shirt. En daar is een shirt sowieso ‘maar’ 45 euro. Alleen weet je dan niet wat je krijgt, maar dat is de charme voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 49 minuten geleden zei Michaelinho*: Adidas had een leuke sale. En vakantiegeld korting hij Mystery shirt. En daar is een shirt sowieso ‘maar’ 45 euro. Alleen weet je dan niet wat je krijgt, maar dat is de charme voor mij. Bij deze? Ik zat er ook wel voor te kijken om een keer zo'n box te bestellen, maar weiger het om zoveel neer te leggen voor een box waar ook 'slechts' een trainingsshirtje in kan zitten. Enfin, Mystery United ziet er beter uit dus wellicht haal ik er daar eentje wanneer m'n vakantiegeld morgen binnendruppelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 1 uur geleden zei Urbeto: Bij deze? Ik zat er ook wel voor te kijken om een keer zo'n box te bestellen, maar weiger het om zoveel neer te leggen voor een box waar ook 'slechts' een trainingsshirtje in kan zitten. Enfin, Mystery United ziet er beter uit dus wellicht haal ik er daar eentje wanneer m'n vakantiegeld morgen binnendruppelt. Nee niet die. Echt Mystery United. Krijg je echte wedstrijdshirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 Mijn nieuwste aanwinsten. Ben er wel content mee, vind de combi van het blauwe shirt met het oranje logo heel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 Ondanks ik geen verzamelaar ben heb ik een wedstrijd gedragen keepershirt van Simon Mignolet van Sunderland en Stijn Stijnen bij Club Brugge, Een trainingsbroek gedragen door Bern Thijs van België WK 2002. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 Op 19-5-2023 om 09:04 zei Thom: Is inderdaad jammer dat het voor sommige clubs zo moeilijk is om 'oude' shirts te vinden. Hoe gaan jullie om met een stedentrip kopen jullie dan altijd een shirt ongeacht de prijs? In maart in Sevilla geweest, maar toch lang getwijfeld over het kopen van een shirt van Betis. Anyway mochten er nog nieuwe clubs opruiming houden dan hoor ik het graag! Ik deed het altijd wel, maar God wat een dure bezigheid. Echt Barcelona shirtje gekocht toen we daar een dag heen gingen in onze 12 dagen Lloret in 2007. Maar dat kostte een godsvermogen, toen al. Als ik het me goed herinner 135 euro. En heb ook een echte batistuta van Fiorentina liggen. Mooiste shirt wat ik heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Ik heb inmiddels het nieuwe thuisshirt van Vitesse gekocht. Dit jaar uitzondering gemaakt met bedrukking: 24 Propper. Was tenslotte en deal vanuit de club. Vriend van mij was gisteren bij Carlisle, gevraagd of hij eventueel daar nog een shirt van kon meenemen. Maar deze waren al volledig uitverkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Na een flinke opruiming (shirts weggegeven, niet weggegooid) heb ik deze zomer maar weer eens een start gemaakt. Eerste shirt is het 22/23 shirt van Hoffenheim dat ik bij een event kreeg. Heb ook twee FMFC shirts hangen, van 22 en 23, maar die tellen niet echt mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Feyenoord thuis 2012 - 2013 Katwijk thuis 2012 - 2013 Katwijk uit 2013 - 2014 #29 Mengerink Manchester city thuis 2013 - 2014 Manchester city thuis 2012 - 2013 met balotelli #45 Bulgaarse replica Nederlands elftal 2012 #11 robben turkse replica Nederlands elftal 2010 uit en thuis Dortmund 2014 - 2015 #9 immobile Feyenoord Thuis 2014-2015 #10 Immers Feyenoord uit 2014-2015 #17 Manutelli Manchester City Thuis 2014-2015 Dortmund trainingshirt 2014-2015 Feyenoord thuis 2015-2016 met #17 Manu Feyenoord uit 15-16 Feyenoord thuis 16-17 Feyenoord uit 16-17 Bolton Wanderers thuis 16-17 Manchester City thuis 16-17 De Bruyne #17 Feyenoord uit 17-18 Bolton Wanderers Thuis 17-18 Katwijk thuis 18-19 Feyenoord thuis 18-19 Feyenoord keepersshirt 18-19 Celtic thuis 19-20 Atletico National Medellín 19-20 Bolton Wanderers thuis en uit 19-20 Feyenoord retro 94-95 Feyenoord uit 20-21 Feyenoord thuis 20-21 #4 Senesi Feyenoord 21-22 Full support Feyenoord thuis 21-22 #7 Sinisterra Feyenoord uit 21-22 #33 Dessers Bolton Wanderers uit 21-22 #9 Bodvarsson Bohemian Dublin thuis 2022 Feyenoord thuis 22-23 #10 Kokcu Feyenoord uit 22-23 #29 Gimenez Katwijk uit 22-23 Bolton Wanderers thuis 22-23 Fc Kopenhagen 21-22 #10 Zeca (gekregen in de kroeg van een Deen) Feyenoord thuis 00-01 Feyenoord Retro grijs 99-00 Everton thuis en uit 22-23 Chelsea thuis 22-23 #8 Enzo Feyenoord thuis 23-24 #29 Gimenez Feyenoord uit 23-24 #33 Hancko Fc Koln thuis 23-24 Bolton uit 23-24 Young africans uit 22-23 (via mystery united) Fc Kopenhagen thuis 23-24 #40 Roony Atletico National Medellín uit 2023 Feyenoord 4e #18 Trauner Update, mijn moeder claimt dat ik teveel shirts heb ondertussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Dit zijn er wel echt moeilijk veel inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Je moeder is een wijs vrouw. Zijn het allemaal echte shirts of ook wat nepperts? Wel een fortuin aan shirts anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 2 uur geleden zei Beppu: Je moeder is een wijs vrouw. Zijn het allemaal echte shirts of ook wat nepperts? Wel een fortuin aan shirts anders Echt maar sommige ook gehaald in de aanbieding (Die Everton shirts waren 40 pond samen) en de Atletico nacional shirts van mn oom gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Het uitshirt van Zamalek. Vind ik mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Helemaal vergeten de posten. 4 januari jarig geweest en dus weer van vrienden een mystery box gekregen. Het thuishisrt van SV Wehen Wiesbaden zat er dit keer in. FM-game komt d'r aan! Daarnaast ook met 50% korting het derde tenue van Ajax gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Feyenoord shirt en Brazilië 1994 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Zoon ook weer blij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Afgelopen donderdag het huidige shirt van Manchester United binnen gekregen voor nog geen €48. Stuk goedkoper dan in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 3e FMFC shirt binnengekregen afgelopen week. Heb nu FM22, 23 en 24 op rij hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Vakantie gehad, dus weer een nieuw shirtje aan de collectie kunnen toevoegen. Dit is het nieuwe thuisshirt van Levski Sofia. Zie de spoiler voor het klassieke shirt waar het op gebaseerd is Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Klassieke shirts altijd +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Zijn er nog MU’ers hier die bekend zijn met Mystery United? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 6 minuten geleden zei Fantasy: Zijn er nog MU’ers hier die bekend zijn met Mystery United? Jazeker. Voor @Fabian. een keer bestel. Die kreeg er een shirt van Bangkok FC uit. En zelf een keer gekregen, toen zat er een thuisshirt van Wolves (21/22) in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten