Juca Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Alleen al worth it door de extra verkoop van alle (seizoens-)kaarten. Zou dan extra mooi zijn mocht ie fit zijn en daadwerkelijk een bijdrage leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Anders gewoon lekker counteren met twee voorop. Een fitte spits die een bal vast kan houden en ook niet te sloom is en dan Robben die er omheen kan dartelen en op zoek naar een schot of steekpass gaat. Neem alleen wel aan dat hij niet de snelste meer is met zijn 36 jaar, dus die andere spits mag wel aardig compleet zijn. Sterk aan de bal én een beetje snel. Misschien kunnen ze iemand van Ajax huren (Traoré)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 12 minuten geleden zei Zeus: Laatste halfuurtje Robben erin en alle ballen op zijn linkerbeen. Soort Gronings halfuurtje dan. Nu moet je minimaal 3x meer scoren om te winnen. Steekt, indien fit, met kop en schouders er bovenuit in NL. Erg tof voor groningen en ook Nl voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Leuk dat hij terug is inderdaad. Fitheid gaat een vraagteken zijn, maar heeft hij wel hard aan gewerkt in Duitsland volgens mij. Heel benieuwd wat dit gaat worden. Denk dat veel ploegen toch met een beetje angst tegen Groningen gaan voetballen komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Volgens mij is Robben nog topfit joh, die man is van allerlei dingen gaan doen qua sport na het voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Hoorde via via dat hij de fitheidstest makkelijk heeft gehaald bij Groningen. De beste in jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 54 minuten geleden zei ForzaUtreg: Volgens mij is Robben nog topfit joh, die man is van allerlei dingen gaan doen qua sport na het voetbal Dit. Krijg je dadelijk 'Robben mikt op EK2021'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Super nieuws dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Dat kan nog eens leuk worden volgend jaar. Robben topscorer van de Eredivisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 (bewerkt) Als ie net als Van Persie gaat spelen, zn techniek dan en misschien niet 100 procent fit dan wordt het genieten. 27 juni 2020 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 4 uur geleden zei Zeus: Anders gewoon lekker counteren met twee voorop. Een fitte spits die een bal vast kan houden en ook niet te sloom is en dan Robben die er omheen kan dartelen en op zoek naar een schot of steekpass gaat. Neem alleen wel aan dat hij niet de snelste meer is met zijn 36 jaar, dus die andere spits mag wel aardig compleet zijn. Sterk aan de bal én een beetje snel. Misschien kunnen ze iemand van Ajax huren (Traoré)? Ze willen 352 gaan spelen. Dus zo raar zal dat nog niet zijn. Want met alleen Postema er naast een je het niet een heel seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Zou Diemers nu al direct spijt hebben van z'n keuze? Want FCG gaat nu natuurlijk gewoon boven Feyenoord eindigen. Of nja, ik neem aan dat hij sowieso liever met Robben samenspeelt dan met Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Robben durfde pas terug te keren naar Groningen nadat Diemers voor Feyenoord had gekozen. Laten we de zaken niet omdraaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 15 minuten geleden zei Chiemel: Zou Diemers nu al direct spijt hebben van z'n keuze? Want FCG gaat nu natuurlijk gewoon boven Feyenoord eindigen. Of nja, ik neem aan dat hij sowieso liever met Robben samenspeelt dan met Berghuis. Gaat een beetje ver natuurlijk. Hij zal zeker niet altijd spelen en als hij speelt niet altijd negentig minuten. Ook snelheid in moeten leveren. Vind wel beetje overdreven om nu net te doen alsof Robben even topscorer gaat worden en Groningen de Champions League in gaat schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Hij zal misschien even balen tot hij zijn toekomstige loonstrook ziet. Hopelijk betekend dit wel dat eventuele aanwinsten nu wat makkelijker ja zeggen want is nog een flinke verlanglijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Ik vind Robben nu wel nog meer een held dan hij al was. Die gaat echt niet alleen naar Groningen om zijn loonstrookje, die gaat er vooral heen als liefhebber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) Wat een boost geeft dit joh. Zowel aan de club Groningen als aan de hele regio. Kreeg al allemaal appjes van vrienden die met kippenvel zaten te kijken naar de aankondiging en heb zelf, na jaren afwezigheid, direct ook maar weer een seizoenskaart aangeschaft. Successupporter ben je niet voor even, dat ben je voor het leven. Al moet ik straks wel 100+ km rijden iedere 2 week, ik wil hem sowieso nog zien spelen. Hopelijk wordt hij fit en gaat dat lukken. En ook al lukt het niet, dan is Groningen nu in ieder geval veel aantrekkelijker voor een speler dan een Heerenveen, Vitesse, Willem II, Utrecht etc. EDIT: Kreeg zaterdag een appje om kwart voor 5 dat dit ging gebeuren, maar dat ik het tot 17:00 uur stil moest houden. Diegene keihard uitgelachen, want geloofde er natuurlijk helemaal niks van. En om 17:00 uur iedereen in rep en roer 29 juni 2020 bewerkt door FCGPeter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Hier ook getwijfeld voor seizoenskaart maar elke 2 weken 650 km rijden gaat mij toch te ver. Zeker omdat ik in het weekend ook zelf met voetbal bezig ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Lens en Metz bieden tegen elkaar op voor Matusiwa, teller staat momenteel op € 4mln. Volgens Manu Lonjon van Eurosport in ieder geval. Ajax zal hier ook nog wel een aardig percentage van krijgen, denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Benieuwd waar mijn oud-klasgenoot naar verkast. Vind hem wel onderschat. Zo'n type als hij kan nog weleens grote stappen gaan maken. Franse competitie natuurlijk ook heel logisch. Die clubs zien in hem een nieuwe Kanté. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Strik erom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 https://www.rtvnoord.nl/nieuws/777691/FC-Groningen-wil-zich-versterken-met-Radinio-Balker https://www.dvhn.nl/sport/FC-Groningen-haalt-Zweedse-middenvelder-Daleho-Irandust-22-26341371.html?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Nu nog publiek in het stadion en krijg er weer zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383783 Mooi hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Die Beuvink gaat lekker bij Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Wel tof om te zien. Volgende hem al op twitter toen die nog bij SciSports zat, vervolgens in korte tijd gewoon tot hoofd scouting opgewerkt. Respect daarvoor. Groningen sowieso wel leuk met de relatief jongen mensen daar als beleidsbepalers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten