Jump to content
Niels

FC Groningen

Recommended Posts

En nu schijnt het dus rond te zijn, Reis gaat naar Barça. Wat een prachtige jongensboektransfer. Ik hoop dat hij er wat moois van kan maken daar.

Hebben blijkbaar een schema voor hem. Voor hem geweldig natuurlijk. Zelf had ik hem liever zien vertrekken naar een kleinere club in Europa waar die basisspeler zou zijn. Maar het is wel een unicum dat er een speler van Groningen rechtstreeks naar Barca gaat. Hoop dat ie een mooie carrière krijgt. 

Twee a drie jaar zich ontwikkelen bij Barcelona B en dan kan hij eventueel naar de selectie geheveld gaan worden.

8 uur geleden zei delichris:

Twee a drie jaar zich ontwikkelen bij Barcelona B en dan kan hij terug naar Nederland, voetballen bij PEC of Willem 2

Ik wist wat je bedoelde, dus even je bericht aangepast 

Tijd zal het leren of hij de juiste keus heeft gemaakt of niet. 

Chabot overigens naar Sampdoria naar alle waarschijnlijkheid. Zonde was een prima verdediger voor ons 

7 uur geleden zei komodo25:

Tijd zal het leren of hij de juiste keus heeft gemaakt of niet. 

Chabot overigens naar Sampdoria naar alle waarschijnlijkheid. Zonde was een prima verdediger voor ons 

Stevige transfersom begreep ik. 4/5 miljoen.

26 minuten geleden zei MetalMichael:

Stevige transfersom begreep ik. 4/5 miljoen.

Die bedragen worden genoemd idd. Mooie winst na 1 seizoen natuurlijk maar zou hem graag nog een seizoen in het groen en wit willen zien 

Op ‎6‎-‎5‎-‎2019 om 18:22 zei komodo25:

Die bedragen worden genoemd idd. Mooie winst na 1 seizoen natuurlijk maar zou hem graag nog een seizoen in het groen en wit willen zien 

Dat is het jammere aan het (Nederlandse) voetbal. Een buitenlandse club hoeft maar met het geld over de brug te komen en ze hebben de speler binnen. 

3 uur geleden zei Vlonkie:

Dat is het jammere aan het (Nederlandse) voetbal. Een buitenlandse club hoeft maar met het geld over de brug te komen en ze hebben de speler binnen. 

Dat is waar maar goed zo is het al wel jaren natuurlijk. Groningen haalt spelers van kleinere clubs in binnen en buitenland en als die het goed doen maken die weer een stap 

Paar weekjes geleden was een 2-1 voorsprong 30 minuten lang vasthouden al lastig, dus hopen dat ze daar van geleerd hebben.

Moet je wel een goede vervanger hebben. Chabot en Reis weg. Matusiwa hebben ze als vervanger voor Reis, ga je er denk ik niet op achteruit. Chabot is ook wel te vervangen denk ik. Geen idee wat er in de KKD qua talent rondloopt, vast wel wat. 

Laat Fledderus maar spelers halen uit Duitsland ipv de KKD. Zoveel geluk hebben we niet met spelers die we daar vandaan toveren. 

Bizar dat Reis zoveel geld oplevert eigenlijk, toch?

Chabot ook voor een paar miljoen?

4 uur geleden zei 007mark:

Bizar dat Reis zoveel geld oplevert eigenlijk, toch?

Chabot ook voor een paar miljoen?

Vind je. Vind 3 miljoen voor het grootste talent en beste speler nog vrij weinig hoor. Chabot is gekocht voor 1,2 dus daar maken ze in een jaar wel een mooie winst op. Als de bedragen kloppen die rond gaan 3,7 miljoen 

Oh had over Reis iets gelezen van 6 of 7 miljoen. Vind ik veel voor een speler van FC Groningen, ja.

Reis is voor 3,25 miljoen verkocht en dat kan door bonussen oplopen naar 7,5 miljoen. Niet slecht voor Groningen.