Chiemel Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Ik twijfel nog tussen de Kuip en de Grote Markt, ja ik weet het heel slecht. Moet maandag om 05:00 werken en voordat je uit Rotterdam terug bent is het een uur of 1. Nog even goed over nadenken. En, wat is het geworden? Sowieso eerst nog bier halen bij AH Vismarkt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2015 :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Gefeliciteerd mannen. Oververdiende bekerwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Ja gefeliciteerd heren. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 :banana: yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Gefeliciteerd boys! Maar euh, ik kom net van de stad. Wat een tamme bende daar zeg. Uurtje na t eindsignaal ruim de helft voorbij, geen dj meer op de grote markt en einde van het echte feest. Heel bijzonder ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Prima dag gehad, werd vanmorgen om 9 uur door maatjes uit bed getrokken waardoor er geen mogelijkheid was om niet heen te gaan. Hele dag gezopen, dus ben er compleet af nu. Wel een heerlijke dag gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, genoten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Gefeliciteerd heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Gefeliciteerd jongens :) Botteghin is echt fenomenaal, hoop dat die blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Gefeliciteerd! Hopen dat jullie in de EL kunnen verassen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2015 Gefeliciteerd jongens :) Botteghin is echt fenomenaal, hoop dat die blijft. Nou wat een beest hè. Was echt aan het heersen. Mahi weer verschrikkelijk ;e , snapte vorige keer ook al niet dat jullie zo lyrisch waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Gefeli Grun! Genoten van Tibbling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 (bewerkt) [Youtube]GiDOwzffW40 [Youtube]ECFiEvo-igQ Ohja, Antonia is een held trouwens. 6 mei 2015 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2015 (bewerkt) Start ik RTL nieuws op vanochtend: Verschrikkelijke spreekkoren bij FC Groningen door selectie en fans. Ik denk: shit hé, was volgens mij zo'n mooi feestje, wat kán er gebeurd zijn? Van niemand wat gehoord.. Beelden: 'En wie niet springt die is een jood'. Sjeeeeeezus RTL, KNVB: kom uit die grot.... als er één afgezaagd liedje is die je overal hoort is het dat regeltje wel. Schokkend m'n hol ;e ;e ;e Maargoed, OM start dus een onderzoek :cab: 7 mei 2015 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Lol :r zo kleinzerig deden ze een hele tijd terug ook al tegen Twente met hash coke en pillen, iets dat al decennia's wordt gezongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Start ik RTL nieuws op vanochtend: Verschrikkelijke spreekkoren bij FC Groningen door selectie en fans. Ik denk: shit hé, was volgens mij zo'n mooi feestje, wat kán er gebeurd zijn? Van niemand wat gehoord.. Beelden: 'En wie niet springt die is een jood'. Sjeeeeeezus RTL, KNVB: kom uit die grot.... als er één afgezaagd liedje is die je overal hoort is het dat regeltje wel. Schokkend m'n hol ;e ;e ;e Maargoed, OM start dus een onderzoek :cab: Waarom wordt dat eigenlijk gezongen? Is er in Groningen ook al afkeer richting Ajax? Of is het gewoon ''iedereen doet t, laten wij t ook maar doen''? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2015 Waarom wordt dat eigenlijk gezongen? Is er in Groningen ook al afkeer richting Ajax? Of is het gewoon ''iedereen doet t, laten wij t ook maar doen''? Ja man, van dat seizoen dat ze alle topspelers wegkochten in de winter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Werd bij PSV ook gezongen, niets over gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Lol :r zo kleinzerig deden ze een hele tijd terug ook al tegen Twente met hash coke en pillen, iets dat al decennia's wordt gezongen. Decennia is al meervoud :LO: Maar goed, dan kunnen ze dus inderdaad overal onderzoeken gaan starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Ja man, van dat seizoen dat ze alle topspelers wegkochten in de winter. Aha oke, gezellig :p. Wie dan eigenlijk? Suarez, Silva en dat was t wel toch? Of mis ik er een paar. Groningen heeft wel Hoessen er voor teruggekregen natuurlijk ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Lindgren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2015 (bewerkt) Aha oke, gezellig :p. Wie dan eigenlijk? Suarez, Silva en dat was t wel toch? Of mis ik er een paar. Groningen heeft wel Hoessen er voor teruggekregen natuurlijk ;). Zoals Pino al zei: Lindgren. Maar dat was niet zo erg. Suarez en Silva gingen het werk weigeren en naar de rechtbank. Groningen wilde 10 miljoen voor Suarez omdat ze dachten dat het wereldtop was. Ajax ging maar tot 6 ofzo en zei tegen de speler: span maar een rechtzaak aan. Dat heeft veel kwaad bloed gezet. Inmiddels hebben Bizot, Kappelhof, Hoessen en Burnet wel de omgekeerde weg bewandeld inderdaad. Zivkovic voor 2mjn waren ze ook niet zo blij mee trouwens ;) 7 mei 2015 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Lol :r zo kleinzerig deden ze een hele tijd terug ook al tegen Twente met hash coke en pillen, iets dat al decennia's wordt gezongen. Dat was toch meer vanwege dat enorme spandoek wat toen gemaakt was met die tekst? ;c Kan ik me nog wel wat bij voorstellen dat daar ophef over ontstond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten