Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

Ik twijfel nog tussen de Kuip en de Grote Markt, ja ik weet het heel slecht. Moet maandag om 05:00 werken en voordat je uit Rotterdam terug bent is het een uur of 1. Nog even goed over nadenken.

En, wat is het geworden?

Sowieso eerst nog bier halen bij AH Vismarkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gefeliciteerd boys! Maar euh, ik kom net van de stad. Wat een tamme bende daar zeg. Uurtje na t eindsignaal ruim de helft voorbij, geen dj meer op de grote markt en einde van het echte feest. Heel bijzonder ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd jongens :)

Botteghin is echt fenomenaal, hoop dat die blijft.

Nou wat een beest hè. Was echt aan het heersen.

Mahi weer verschrikkelijk ;e , snapte vorige keer ook al niet dat jullie zo lyrisch waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Start ik RTL nieuws op vanochtend: Verschrikkelijke spreekkoren bij FC Groningen door selectie en fans.

Ik denk: shit hé, was volgens mij zo'n mooi feestje, wat kán er gebeurd zijn? Van niemand wat gehoord..

Beelden: 'En wie niet springt die is een jood'.

Sjeeeeeezus RTL, KNVB: kom uit die grot.... als er één afgezaagd liedje is die je overal hoort is het dat regeltje wel. Schokkend m'n hol ;e ;e ;e

Maargoed, OM start dus een onderzoek :cab:

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Start ik RTL nieuws op vanochtend: Verschrikkelijke spreekkoren bij FC Groningen door selectie en fans.

Ik denk: shit hé, was volgens mij zo'n mooi feestje, wat kán er gebeurd zijn? Van niemand wat gehoord..

Beelden: 'En wie niet springt die is een jood'.

Sjeeeeeezus RTL, KNVB: kom uit die grot.... als er één afgezaagd liedje is die je overal hoort is het dat regeltje wel. Schokkend m'n hol ;e ;e ;e

Maargoed, OM start dus een onderzoek :cab:

Waarom wordt dat eigenlijk gezongen? Is er in Groningen ook al afkeer richting Ajax? Of is het gewoon ''iedereen doet t, laten wij t ook maar doen''?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wordt dat eigenlijk gezongen? Is er in Groningen ook al afkeer richting Ajax? Of is het gewoon ''iedereen doet t, laten wij t ook maar doen''?

Ja man, van dat seizoen dat ze alle topspelers wegkochten in de winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol :r zo kleinzerig deden ze een hele tijd terug ook al tegen Twente met hash coke en pillen, iets dat al decennia's wordt gezongen.

Decennia is al meervoud :LO:

Maar goed, dan kunnen ze dus inderdaad overal onderzoeken gaan starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha oke, gezellig :p. Wie dan eigenlijk? Suarez, Silva en dat was t wel toch? Of mis ik er een paar.

Groningen heeft wel Hoessen er voor teruggekregen natuurlijk ;).

Zoals Pino al zei: Lindgren. Maar dat was niet zo erg. Suarez en Silva gingen het werk weigeren en naar de rechtbank. Groningen wilde 10 miljoen voor Suarez omdat ze dachten dat het wereldtop was. Ajax ging maar tot 6 ofzo en zei tegen de speler: span maar een rechtzaak aan. Dat heeft veel kwaad bloed gezet. Inmiddels hebben Bizot, Kappelhof, Hoessen en Burnet wel de omgekeerde weg bewandeld inderdaad. Zivkovic voor 2mjn waren ze ook niet zo blij mee trouwens ;)

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol :r zo kleinzerig deden ze een hele tijd terug ook al tegen Twente met hash coke en pillen, iets dat al decennia's wordt gezongen.

Dat was toch meer vanwege dat enorme spandoek wat toen gemaakt was met die tekst? ;c Kan ik me nog wel wat bij voorstellen dat daar ophef over ontstond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites