Whitewolf345 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november (bewerkt) Goedenavond, wereld! Welkom bij het 53e Worldvision Song Contest, live vanuit het prachtige Zweden! Na een sensationele overwinning door @Djurovski met hun adembenemende inzending "Follow the Cipher - Titan's Call", is het eindelijk zover: Zweden mag de magie van muziek en verbinding met de wereld delen. Vanavond wordt dit iconische podium een ontmoetingsplaats voor cultuur, passie en creativiteit. In het land van de eindeloze bossen, kristalheldere meren en een rijke muzikale traditie, vieren we de kracht van muziek om grenzen te overstijgen. Onder de lichten van onze schitterende arena, zullen artiesten uit alle hoeken van de wereld strijden om die ene felbegeerde titel. Haal adem, voel de spanning en bereid je voor op een onvergetelijke avond! Als scouts kunnen jullie onbekende bands, zangers en zangeressen met buitengewoon talent inzenden om deel te nemen aan dit wereldwijde evenement! Dit is het perfecte moment om verborgen parels en nieuwe stemmen een podium te geven. Dus ken jij een artiest die klaar is om de wereld te veroveren? Laat hen schitteren op het grootste podium dat er is! Hou er rekening mee de deadline ligt op 6 december 23:59 uur. Inzenden kan door onderstaande (volledig ingevuld, dus geen kale landenclaim) per PM naar ondergetekende te sturen: Citaat Land: Artiest: Nummer: YouTube-link: In de post hieronder kun je zien welke landen al gekozen zijn. Regels De regels zijn inmiddels vrij bekend, maar het gaat nog steeds af en toe mis. Let hier dus écht even goed op, daar het de verantwoordelijkheid van de deelnemer betreft om aan de simpele voorwaarden te voldoen: Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn. Het gekozen nummer mag maximaal 25 miljoen views hebben of respectievelijk Spotify en YouTube. De gekozen artiest mag niet meer dan 3 miljoen maandelijkse luisteraars hebben op Spotify. Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het MU Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen. Het is niet toegestaan om een artiest en/of nummer die al eerder deelgenomen heeft, opnieuw in te zenden. In het Excel-bestand onderaan deze post kun je bekijken welke artiesten en nummers al eerder hebben meegedaan. Let er op dat er een directe relatie is tussen de artiest en het land waaraan de artiest gekoppeld is. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop. En daarmee zeggen we: tack så mycket – hartelijk dank – voor het delen van dit moment aan het begin van het Worldvision Song Contest #53! Zweden is vereerd om jullie te verwelkomen in een feest van muziek, passie en nieuwe ontdekkingen. Samen gaan we op zoek naar stemmen en verhalen die de wereld zullen raken. En heel veel succes allemaal. Om alvast in de muzikale stemming te komen het volgende nummer om lekker mee door Stockholm te struinen. Lijst met mentions: Mentions: @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito Bijgevoegd ook de lijst met gekozen nummers. MU Worldvisionsongfestival Database.xlsx 26 november bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 25 november Auteur Share Geplaatst 25 november (bewerkt) Gekozen landen: Verenigde staten Australië Finland Ierland Engeland. Japan IJsland Brazilië Duitsland Zweden Noorwegen Nederland België Frankrijk Canada Israël Schotland Bolivia Egypte Denemarken Indonesië Wales 30 november bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Had een hele hoop mogelijke nummers in gedachten. Uiteindelijk eentje gekozen die qua thema goed bij mijn reis de komende weken past. Als afsluiter. Kan ik daarna met de rest wat ik in mijn hoofd heb aan de slag. Nu is Japan sowieso al weggekaapt, rus een Japans nummer was het sws niet geworden. Al zou het ook wel saai zijn als ik altijd met Japan mee zou doen, ondanks dat ik meer dan genoeg nummers ken om vele edities mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Doe weer mee, nummer komt later Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Sommige landen zijn zo snel weg. Dan blijft er al gauw weinig over. Al acht ik dit nummer wel kansrijker dan de vorige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Ik ga voor de overwinning, deze keer. Denk dat ik kans maak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 2 uur geleden zei aron24: Sommige landen zijn zo snel weg. Dan blijft er al gauw weinig over. Al acht ik dit nummer wel kansrijker dan de vorige. Nog maar iets van 180 landen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) 16 uur geleden zei Djurovski: Nog maar iets van 180 landen..... Ja, en vast veel artiesten die erg kansrijk zijn in dit deelnemersveld, voldoen aan alle eisen en ook nog eens passen bij mijn muzieksmaak. Ik kan hier wel leuk een random Roemeense zangeres of een EDM-nummer uit Oostenrijk insturen, maar dan eindig ik dus sowieso ergens onderaan. 26 november bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Zo, ik ben er ook weer bij. Ik ben wel benieuwd hoe mijn ietwat eigenzinnige inzending het gaat doen waarbij ik denk dat het verfrissend is in een gemiddeld deelnemersveld. . Daardoor verwacht ik dat hij of héél goed gaat landen of dat het echt bikkelen in het rechterrijtje wordt, maar ach, ik vind het in ieder geval een zeer goed nummer De inzendingen stromen zo te zien weer vlug binnen dus het zou leuk zijn als we weer snel van start kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 9 uur geleden zei aron24: Ja, en vast veel artiesten die erg kansrijk zijn in dit deelnemersveld, voldoen aan alle eisen en ook nog eens passen bij mijn muzieksmaak. Ik kan hier wel leuk een random Roemeense zangeres of een EDM-nummer uit Oostenrijk insturen, maar dan eindig ik dus sowieso ergens onderaan. Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Jersey ook veel kwaliteitsartiesten kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 november Auteur Share Geplaatst 27 november Er zijn al aardig wat deelnemers. Hebben jullie er een probleem mee als ik de deadline naar voren schuif? De deadline zal dan komen te liggen op zaterdag 30 november 23.59 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 59 minuten geleden zei Whitewolf345: Er zijn al aardig wat deelnemers. Hebben jullie er een probleem mee als ik de deadline naar voren schuif? De deadline zal dan komen te liggen op zaterdag 30 november 23.59 Ik wil nog meedoen, maar met de beschikbare landen is dat wel heel kortbij plots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 november Auteur Share Geplaatst 27 november Mocht het niet haalbaar zijn blijft de oude deadline gewoon van kracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Zojuist zei Whitewolf345: Mocht het niet haalbaar zijn blijft de oude deadline gewoon van kracht Ik zie nu 21 landen. Zou wel op zijn minst streven naar evenveel landen als de vorige keer. Je moet het ook niet voor mij doen hoor. Misschien zoek ik vanavond wel al een liedje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Zijn er nog mensen die mee willen doen? Anders sluit ik vanavond de mogelijkheid. Hebben nu 23 deelnemers. Mentions: @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Ik sla deze editie over. Heb het te druk de komende maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Deadline verleng ik weer iets. Anders starten we met 22 leden. Weet niet if dat een probleem is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 29 minuten geleden zei Whitewolf345: Deadline verleng ik weer iets. Anders starten we met 22 leden. Weet niet if dat een probleem is? Dat is toch helemaal geen probleem. Er volgen nog heel veel edities hierna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 5 uur geleden zei Whitewolf345: Deadline verleng ik weer iets. Anders starten we met 22 leden. Weet niet if dat een probleem is? Indien we genoeg tijd hebben om te stemmen. Zit 5 tm 8 december zonder internet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Ik denk dat het prima is om met 22 van start te gaan. Als je veel langer wacht zul je zien dat mensen naarmate kerst dichterbij komt ook geen tijd meer hebben om rustig te stemmen. De laatste edities hadden we ook gewoon vrij veel deelnemers, maar met 22 heb je ook een prima deelnemersveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Geef op z'n minst de zondag nog. Als ik dan niks ingestuurd heb, kan je beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 1 december Auteur Share Geplaatst 1 december 10 minuten geleden zei Aaron21: Geef op z'n minst de zondag nog. Als ik dan niks ingestuurd heb, kan je beginnen. Is goed. wacht ik vandaag nog even af. Maak de opzet al wel vast dan kan ik hem er gelijk uitsturen als ik die van jou binnen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 1 december Auteur Share Geplaatst 1 december (bewerkt) Na bijna een week de mogelijkheid te hebben gehad om je talenten in te sturen, is er een mooie verzameling van 23 artiesten uit gekomen. Deze artiesten gaan hun nummer ten gehore brengen in The Royal Swedish Opera. Het gaat weer letterlijk alle kanten op. Trek je lekker terug in Castle Inn in stockholm en luister naar de inzendingen. Mocht dit lukken dan graag het lijstje met de punten graag uiterlijk 15 december 23:59 in dezelfde PM als waar de inzending in gestuurd werd. Lycka till och vi ses snart Spoiler 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: R1: R2: Deelnemers: Australië België Bolivia Brazilië Canada Denemarken Duitsland Egypte Engeland Finland Frankrijk Ierland IJsland Indonesië Israël Japan Nederland Noorwegen Oeganda(Uganda) Schotland Verenigde Staten Wales Zweden Spotify Spoiler Mentions: @Roprop @Urbeto @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @007mark @Bogatyr 1 december bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Het filmpje van Engeland is geblokkeerd. Ik heb vanaf de 10e veel bus uren, dus dan ga ik alles eens aandachtig beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december werkt gewoon hoor hier Even snel doorheen gelopen. Aardige editie wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten