Djurovski Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Veel spelers laten gaan en goede spelers terug gehaald. In eigen land zal je al snel de nieuwe topploeg worden. Benieuwd of je Europees verder kunt komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november Seizoen 2025 - 2026 De rookwolken van de transfers zijn opgetrokken en nu is het tijd voor de wedstrijden. Ik speel zoals gewoonlijk een leuke voorbereiding. Ik wil wel vanaf volgend seizoen een tour doen in Amerika of Azië. Kijken of we wat aan onze naamsbekendheid kunnen gaan doen. In de voorbereiding spelen wij vooral in het begin tegen wat kleine ploegen. Ook zijn we uitgenodigd voor een bekertoernooi in Barnsley. We spelen eerst tegen Barnsley en daarna in de finale tegen Club Brugge. Ook spelen wij nog oefenwedstrijden tegen Eupen en Sint-Truiden. In de competitie gaan we spelen tegen Randers FC en Brondby IF. Twee zware tegenstanders, maar om kampioen te gaan worden zullen wij ze moeten verslaan. En ik wil weer kampioen worden. Voorbereiding Randers FC - Silkeborg IF Superliga Juli Stand Superliga Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Mordurette Financieel zijn we gezond en nu kan ik ook bouwen aan de club. @Marius We hebben op een aantal transfers mooi winst gemaakt en nu zien wat ik van deze selectie kan maken. In de CL liggen kansen, maar we gaan niemand onderschatten. @Djurovski Ik moest wel doorselecteren. Ik merkte dat sommigen niet meer zo goed zijn en dan kan ik beter ze laten gaan. @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Zoals we wel vaker bij jou zien een intense voorbereiding! Maar je plukt er ook meteen de vruchten van want op de openingsspeeldag was je helemaal klaar voor een doelpuntenkermis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Heerlijk gestart in de competitie. En kijk aan Eupen kan die machine op 0-0 houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Seizoen 2025 - 2026 We zijn goed gestart in de competitie. Dat stemt mij meer dan tevreden. In de maand augustus gaat alles in het teken staan van het dubbele programma tegen Legia. Want als wij een kans hebben om het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken is het nu wel. Twee keer winnen en het is binnen en ook een overwinning en een gelijkspel. Met een overwinning en een kleine nederlaag zouden wij ook nog kans hebben. Maar twee keer winnen geeft veel meer voldoening en dan komen de miljoenen ook meteen naar de bankrekening. In de competitie gaan we ook spelen. Daarin zijn Odense, Nordsjaelland, AaB, FC Kopenhagen en Hobro onze tegenstanders. Legia - Silkeborg IF Champions League Silkeborg - Legia Champions League Augustus Stand Superliga Loting Champions League Loting DBU Pokalen Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik ben van een grote voorbereiding. Ik ben er heilig van overtuigd dat mijn team dat al fit en in vorm aan de start van het seizoen staat en dat je ook dit het hele seizoen merkt. @Djurovski Eupen deed het goed tegen ons. @Mordurette @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Legia behoorlijk eenvoudig aan de kant gezet. Verder ook het puntenverlies kunnen beperken in een zware maand. Meer zelfs, ten opzichte van Kopenhagen heb je al een mooie bonus. Over de CL loting kan je ook niet klagen. Zowel in de eerste twee als laatste twee potten liggen er misschien wel kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 december Auteur Share Geplaatst 1 december Seizoen 2025 - 2026 Voor het eerst in de geschiedenis van de club heeft Silkbeborg zich geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Champions League. We kregen meteen al 15 miljoen en stiekem hopen de fans dat er zo af en toe gejuichd kan gaan worden. Er zitten namelijk tegenstanders bij die wij best kunnen pakken. Play-offs halen zou dus een stunt kunnen zijn. De eerste wedstrijd in de poulefase van de Champions League is tegen Omonoia. Het klinkt ook wel als een enge ziekte. In de competitie gaan we spelen tegen AGF, Lyngby en FC Midtylland. In de beker komen wij weer Naesby tegen. In de beker laat ik vooral mijn reserves spelen zodat zij ook wat wedstrijdritme krijgen en uiteraard speelminuten. Omonoia - Silkeborg Champions League September Stand Superliga Stand Champions League Loting DBU Pokalen Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius We hebben het hoofdtoernooi bereikt en ik ben zelf ook benieuwd wat wij hierin kunnen klaar spelen. In de competitie hebben wij meteen goede stappen gezet. @Djurovski @Mordurette @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december De eerste drie punten in de Champions League zijn ook binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Goed gestart in zowel de competitie als de CL. Waar zeker nog kansen liggen op meer punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Lekker om meteen te kunnen starten met een overwinning in de CL. In de competitie hou ik persoonlijk vooral de voorsprong op Kopenhagen in 't oog. En die ziet er goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Aalborg wordt je tegenstander dit seizoen lijkt het. Omonia zal in theorie we de makkelijkst mogelijke tegenstander zo ongeveer zijn in de Champions League, dus dat was een moetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december Auteur Share Geplaatst 2 december Seizoen 2025 - 2026 Door de miljoenen van de Champions League heb ik meteen een verzoek gedaan omtrent het trainingscomplex en hier ging men mee akkoord. Ook wilde ik een extra assistent aantrekken en die vond ik in Thomas Helveg. In de Champions League gaan we spelen tegen Celtic en Manchester City. In de competitie gaan we spelen tegen AC Horsens, Brondby IF en Randers FC. In de beker gaan we spelen tegen Vorup FB. Extra assistent Trainingscomplex Celtic - Silkeborg Champions League Silkeborg IF - Manchester City Champions League Oktober Stand Superliga Stand Champions League Loting DBU Pokalen Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Mordurette Ik hoop dat er nog meer gaan volgen dit seizoen. @Djurovski Ik hoop dat we meer punten gaan pakken in de CL. @Marius Deze drie punten pakken ze ons niet meer van ons. Ik richt me nu vooral op plek twee ongeacht wie het is. @himan Ik blijf nu Aalborg in de gaten houden en winnen van Omonoia was zeker een moetje. @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Toch wat puntverlies rond de Europese wedstrijden. Mooie overwinning op Celtic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Europa lijkt je momenteel wel wat punten te kosten, maar dat hoeft geen drama te zijn natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december In de CL pak jij de ploegen die je moet pakken als je play offs wilt bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december Auteur Share Geplaatst 3 december Seizoen 2025 - 2026 Ik ben heel tevreden over de wedstrijden in de Champions League. Ook in de competitie en in de beker doen we het goed. Ik heb ook besloten om een satellietclub te nemen in het buitenland. Mijn keus is gevallen op Jeju United uit Zuid-Korea. Zo krijgen wij een klein voetje aan de grond in Azië. Met wat geluk zien we snel wat Zuid-Koreanen in het stadion om ons ook aan te moedigen. In de competitie spelen wij deze maand tegen Odense, FC Nordsjaelland, AaB en FC Kopenhagen. In de Champions League wachten Atletico Madrid en Juventus op ons. Satellietclub Atletico Madrid - Silkeborg Champions League Silkeborg IF - AaB Superliga Silkeborg IF - Juventus Champions League November Stand Superliga Stand Champions League Loting DBU Pokalen Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Dat wat punten zouden verspelen had ik wel verwacht, maar ik ben heel blij met die overwinning op Celtic. @Marius We hebben nog steeds alles in eigen had in de competitie. @Thymen Ik hoop dat het zo door gaat zetten. @Mordurette @himan @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Pakkie tegen atleti maar een hele mooie overwinning op juve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Je gaat weer lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Mooie stunt in eigen huis tegen Juve! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december Auteur Share Geplaatst 4 december Seizoen 2025 - 2026 Wat een verrassende overwinning hadden wij gepakt op Juventus. Die zag ik niet aankomen. Ik heb btw ook een bekerloting geplaatst, terwijl nu de kwartfinale gespeeld gaat worden tegen Lyngby. In de Champions League spelen wij tegen Borussia Dortmund. Ook is er een verkiezing voor manager van het jaar. Ik ben een kanshebber volgens de bookmakers. Verder is er weinig te vertellen. Borussia Dortmund - Silkeborg IF Champions League December Stand Superliga Er is geen stand omdat er niet gespeeld is in de competitie Stand Champions League Loting DBU Pokalen De loting is in de vorige update al geweest merk ik nu. Manager van het jaar Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Tegen zulke teams had ik een nederlaag verwacht. Maar die overwinning tegen Juventus was wel een mooie verrassing. @Elano Ik heb niets te klagen op dit moment. @Thymen Dat was het zeker en ik zag hem niet aankomen. @Marius @Mordurette @himan @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Knappe overwinning op Dortmund. Gefeliciteerd met de prijs als manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Winnen van Juve. Winnen van Dortmund. Lekker stuntwerk in de CL hoor! Knap om daar nu al gekwalificeerd te zijn voor minstens de tussenronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Zo je kunt de moneydance doen zo te zien. Mooie resultaten ook. Je hebt het knap op de rit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst Vrijdag at 09:13 Share Geplaatst Vrijdag at 09:13 Mooie plaatsing voor de tussenronde, met een beetje geluk zit er nog directe plaatsing in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Vrijdag at 16:39 Auteur Share Geplaatst Vrijdag at 16:39 Seizoen 2025 - 2026 Wat een sensaties doen wij in de Champions League. Nog twee wedstrijden gaan we spelen tegen. We moeten nog tegen PSV en Sparta Praag. Voor de wedstrijd van PSV zorg ik dat wij eerst twee oefenwedstrijden spelen zodat wij met een goed gevoel richting deze twee Champions League wedstrijden gaan. Maar ook zijn er transfers te verwerken deze maand. Nicolai Larsen is overbodig en gaat naar Nantes voor 750k. Fredrik Carlsen was ontevreden over zijn speeltijd en gaat naar FC Kopenhagen voor 3,7 miljoen. David Martinez was ook overbodig en gaat naar Olimpia voor 4,9 miljoen. Ahmed El Messaoudi stond al een tijd op de transferlijst en gaat nu naar Freiburg voor 4,3 miljoen. Alex Sandro vertrekt naar Santos voor 28,5k. Pelle Mattson gaat ook ons verlaten en hij gaat naar Anderlecht voor 2,4 miljoen. Kevin Mbabu vertrekt ook weer na een jaar en hij gaat naar Servette FC voor 3,3 miljoen. Mark Brink vertrekt ook door te weinig speeltijd. Hij gaat naar Norwich voor 5,75 miljoen. Javairo Dilrosun wilde ook weg en hij gaat naar PSV voor 4,6 miljoen. De rest is niet belangrijk genoeg. En dan de inkomende transfers. Martin Sherif is een aanvaller en wordt gehuurd van Everton. Ollie Scarles is een linkerverdediger en wordt gehuurd West Ham United. Simon Gustafson is een middenvelder en komt gratis naar ons toe. Philip Billing is een middenvelder en komt over van Bournemouth voor 6,75 miljoen. Said Benrahma gaat Dilrosun vervangen en wordt gehuurd van West Ham United. Transfers uit Transfers in Spoiler Silkeborg IF - PSV Champions League Silkeborg IF- Sparta Praag Champions League Januari Stand Superliga Nog geen wedstrijd gespeeld. Stand Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski We maken nu gewoon kans voor de top acht. @Marius De play-offs zijn er, maar wie weet komt er nog meer aan. @Gert We hebben een geweldig seizoen tot op heden en de miljoenen komen lekker binnen. @Thymen Dan moet alles wel meezitten. @Mordurette @himan @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten