Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Jeg elsker dig Silkeborg

delichris

Aanbevolen berichten

67481c0b2c681-bannersilkeborg.png

Seizoen 2025 - 2026

De rookwolken van de transfers zijn opgetrokken en nu is het tijd voor de wedstrijden. Ik speel zoals gewoonlijk een leuke voorbereiding. Ik wil wel vanaf volgend seizoen een tour doen in Amerika of Azië. Kijken of we wat aan onze naamsbekendheid kunnen gaan doen. In de voorbereiding spelen wij vooral in het begin tegen wat kleine ploegen. Ook zijn we uitgenodigd voor een bekertoernooi in Barnsley. We spelen eerst tegen Barnsley en daarna in de finale tegen Club Brugge. Ook spelen wij nog oefenwedstrijden tegen Eupen en Sint-Truiden. 

In de competitie gaan we spelen tegen Randers FC en Brondby IF. Twee zware tegenstanders, maar om kampioen te gaan worden zullen wij ze moeten verslaan. En ik wil weer kampioen worden.

Voorbereiding

67481c24a4cb6-voorbereiding1.png

67481d79018ee-voorbereiding2.png

Randers FC - Silkeborg IF Superliga

67481d875eff1-randerssilkeborg1.png

67481d9bb8eb1-randerssilkeborg2.png

Juli

67481da97e03e-juli.png

Stand Superliga

67481dbb4a817-stand.png

Overzicht manager

67481dcb52200-overzicht.png

Financien

67481de7a2a47-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Mordurette Financieel zijn we gezond en nu kan ik ook bouwen aan de club.

@Marius We hebben op een aantal transfers mooi winst gemaakt en nu zien wat ik van deze selectie kan maken. In de CL liggen kansen, maar we gaan niemand onderschatten.

@Djurovski Ik moest wel doorselecteren. Ik merkte dat sommigen niet meer zo goed zijn en dan kan ik beter ze laten gaan.

@Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2025 - 2026

We zijn goed gestart in de competitie. Dat stemt mij meer dan tevreden. In de maand augustus gaat alles in het teken staan van het dubbele programma tegen Legia. Want als wij een kans hebben om het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken is het nu wel. Twee keer winnen en het is binnen en ook een overwinning en een gelijkspel. Met een overwinning en een kleine nederlaag zouden wij ook nog kans hebben. Maar twee keer winnen geeft veel meer voldoening en dan komen de miljoenen ook meteen naar de bankrekening. In de competitie gaan we ook spelen. Daarin zijn Odense, Nordsjaelland, AaB, FC Kopenhagen en Hobro onze tegenstanders.

Legia - Silkeborg IF Champions League

674ac826bfa95-legia_silkeborg.png

Silkeborg - Legia Champions League

674ac834238df-silkeborg_legia.png

Augustus

674ac84e88c87-augustus.png

Stand Superliga

674ac863bf284-stand.png

Loting Champions League

674ac878964f4-loting_cl.png

Loting DBU Pokalen

674ac897c4e94-loting_beker.png

Overzicht manager

674ac8ae9de7b-overzicht.png

Financien

674ac8bfc08f1-financien.png

@Marius Ik ben van een grote voorbereiding. Ik ben er heilig van overtuigd dat mijn team dat al fit en in vorm aan de start van het seizoen staat en dat je ook dit het hele seizoen merkt.

@Djurovski Eupen deed het goed tegen ons.

@Mordurette @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Legia behoorlijk eenvoudig aan de kant gezet. Verder ook het puntenverlies kunnen beperken in een zware maand. Meer zelfs, ten opzichte van Kopenhagen heb je al een mooie bonus. Over de CL loting kan je ook niet klagen. Zowel in de eerste twee als laatste twee potten liggen er misschien wel kansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2025 - 2026

Voor het eerst in de geschiedenis van de club heeft Silkbeborg zich geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Champions League. We kregen meteen al 15 miljoen en stiekem hopen de fans dat er zo af en toe gejuichd kan gaan worden. Er zitten namelijk tegenstanders bij die wij best kunnen pakken. Play-offs halen zou dus een stunt kunnen zijn.  De eerste wedstrijd in de poulefase van de Champions League is tegen Omonoia. Het klinkt ook wel als een enge ziekte. In de competitie gaan we spelen tegen AGF, Lyngby en FC Midtylland. In de beker komen wij weer Naesby tegen. In de beker laat ik vooral mijn reserves spelen zodat zij ook wat wedstrijdritme krijgen en uiteraard speelminuten.

Omonoia - Silkeborg Champions League

674c2f7b6d0a8-omonoia_silkeborg.png

September

674c2f85be0c1-september.png

Stand Superliga

674c2fa3627f5-stand_comp.png

Stand Champions League

674c2fafd5cce-stand_cl.png

Loting DBU Pokalen

674c2fc0da2cf-loting_beker.png

Overzicht manager

674c2fce4e556-overzicht.png

Financien

674c2fdc1f588-financien.png

@Marius We hebben het hoofdtoernooi bereikt en ik ben zelf ook benieuwd wat wij hierin kunnen klaar spelen. In de competitie hebben wij meteen goede stappen gezet.

@Djurovski @Mordurette @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aalborg wordt je tegenstander dit seizoen lijkt het. Omonia zal in theorie we de makkelijkst mogelijke tegenstander zo ongeveer zijn in de Champions League, dus dat was een moetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2025 - 2026

Door de miljoenen van de Champions League heb ik meteen een verzoek gedaan omtrent het trainingscomplex en hier ging men mee akkoord. Ook wilde ik een extra assistent aantrekken en die vond ik in Thomas Helveg. In de Champions League gaan we spelen tegen Celtic en Manchester City. In de competitie gaan we spelen tegen AC Horsens, Brondby IF en Randers FC. In de beker gaan we spelen tegen Vorup FB.

Extra assistent

674dde3802f4e-extra_assistent.png

Trainingscomplex

674dde44eb8b0-trainingscomplex.png

Celtic - Silkeborg Champions League

674dde5c0712b-celtic_silkeborg.png

Silkeborg IF - Manchester City Champions League

674dde6bbfeef-silkeborg_city.png

Oktober

674dde8106411-oktober.png

Stand Superliga

674dde9447124-stand_comp.png

Stand Champions League

674ddea425f9c-stand_cl.png

Loting DBU Pokalen

674ddeba0a39b-loting_beker.png

Overzicht manager

674ddecc0b78b-overzicht.png

Financien

674ddedf25d4f-financien.png

@Mordurette Ik hoop dat er nog meer gaan volgen dit seizoen. 

@Djurovski Ik hoop dat we meer punten gaan pakken in de CL.

@Marius Deze drie punten pakken ze ons niet meer van ons. Ik richt me nu vooral op plek twee ongeacht wie het is.

@himan Ik blijf nu Aalborg in de gaten houden en winnen van Omonoia was zeker een moetje.

@Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2025 - 2026

Ik ben heel tevreden over de wedstrijden in de Champions League. Ook in de competitie en in de beker doen we het goed. Ik heb ook besloten om een satellietclub te nemen in het buitenland. Mijn keus is gevallen op Jeju United uit Zuid-Korea. Zo krijgen wij een klein voetje aan de grond in Azië. Met wat geluk zien we snel wat Zuid-Koreanen in het stadion om ons ook aan te moedigen. 

In de competitie spelen wij deze maand tegen Odense, FC Nordsjaelland, AaB en FC Kopenhagen. In de Champions League wachten Atletico Madrid en Juventus op ons.

Satellietclub

674f2cf983aac-satellietclub_jeju_united.

Atletico Madrid - Silkeborg Champions League

674f2d05ca860-atletico_silkeborg.png

Silkeborg IF - AaB Superliga

674f2d19e5d29-silkeborg_aab.png

Silkeborg IF - Juventus Champions League

674f2d2a39d5a-silkeborg_juventus.png

November

674f2d3cbab4b-november.png

Stand Superliga

674f2d4d2b4f8-stand_comp.png

Stand Champions League

674f2d5e7250f-stand_cl.png

Loting DBU Pokalen

674f2d6d87867-loting_bker.png

Overzicht manager

674f2d8838f9f-overzicht.png

Financien

674f2da37a81e-financien.png

@Djurovski Dat wat punten zouden verspelen had ik wel verwacht, maar ik ben heel blij met die overwinning op Celtic.

@Marius We hebben nog steeds alles in eigen had in de competitie. 

@Thymen Ik hoop dat het zo door gaat zetten.

@Mordurette @himan @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2025 - 2026

Wat een verrassende overwinning hadden wij gepakt op Juventus. Die zag ik niet aankomen. Ik heb btw ook een bekerloting geplaatst, terwijl nu de kwartfinale gespeeld gaat worden tegen Lyngby. In de Champions League spelen wij tegen Borussia Dortmund. Ook is er een verkiezing voor manager van het jaar. Ik ben een kanshebber volgens de bookmakers. Verder is er weinig te vertellen.

Borussia Dortmund - Silkeborg IF Champions League

675082919778c-borussia_silkeborg.png

6750827bcb755-playoffs_cl.png

December

67508249c350c-december.png

Stand Superliga

Er is geen stand omdat er niet gespeeld is in de competitie

Stand Champions League

675082a46d29d-stand_cl.png

Loting DBU Pokalen

De loting is in de vorige update al geweest merk ik nu.

Manager van het jaar

675082c1a8105-managervanhetjaar.png

Overzicht manager

675082d335e1a-overzicht.png

Financien

675082e6347f3-financien.png

@Djurovski Tegen zulke teams had ik een nederlaag verwacht. Maar die overwinning tegen Juventus was wel een mooie verrassing.

@Elano Ik heb niets te klagen op dit moment.

@Thymen Dat was het zeker en ik zag hem niet aankomen.

@Marius @Mordurette @himan @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2025 - 2026

Wat een sensaties doen wij in de Champions League. Nog twee wedstrijden gaan we spelen tegen. We moeten nog tegen PSV en Sparta Praag. Voor de wedstrijd van PSV zorg ik dat wij eerst twee oefenwedstrijden spelen zodat wij met een goed gevoel richting deze twee Champions League wedstrijden gaan. 

Maar ook zijn er transfers te verwerken deze maand. Nicolai Larsen is overbodig en gaat naar Nantes voor 750k. Fredrik Carlsen was ontevreden over zijn speeltijd en gaat naar FC Kopenhagen voor 3,7 miljoen. David Martinez was ook overbodig en gaat naar Olimpia voor 4,9 miljoen. Ahmed El Messaoudi stond al een tijd op de transferlijst en gaat nu naar Freiburg voor 4,3 miljoen. Alex Sandro vertrekt naar Santos voor 28,5k. Pelle Mattson gaat ook ons verlaten en hij gaat naar Anderlecht voor 2,4 miljoen. Kevin Mbabu vertrekt ook weer na een jaar en hij gaat naar Servette FC voor 3,3 miljoen. Mark Brink vertrekt ook door te weinig speeltijd. Hij gaat naar Norwich voor 5,75 miljoen. Javairo Dilrosun wilde ook weg en hij gaat naar PSV voor 4,6 miljoen. De rest is niet belangrijk genoeg.

En dan de inkomende transfers. Martin Sherif is een aanvaller en wordt gehuurd van Everton. Ollie Scarles is een linkerverdediger en wordt gehuurd West Ham United. Simon Gustafson is een middenvelder en komt gratis naar ons toe. Philip Billing is een middenvelder en komt over van Bournemouth voor 6,75 miljoen. Said Benrahma gaat Dilrosun vervangen en wordt gehuurd van West Ham United.

Transfers uit

6753270b75887-transfersuit.png

Transfers in

67532717ce719-transfersin.png

Spoiler

675327327a2f3-sherif1.png

6753273fa5d97-scarles2.png

6753275606185-gustafson3.png

6753277a2be97-philip4.png

6753278d4a4af-benrahma5.png

Silkeborg IF - PSV Champions League

675327ac937a9-silkeborg_psv1.png

675327cfb93e4-silkeborg_psv2.png

Silkeborg IF- Sparta Praag Champions League

675327ebdb3ce-silkeborg_slavia_praag.png

Januari

675327ff19a88-januari.png

Stand Superliga

Nog geen wedstrijd gespeeld.

Stand Champions League

6753281492d04-stand_cl.png

Overzicht manager

675328272bb7b-overzicht.png

Financien

6753283523e90-financien.png

@Djurovski We maken nu gewoon kans voor de top acht.

@Marius De play-offs zijn er, maar wie weet komt er nog meer aan.

@Gert We hebben een geweldig seizoen tot op heden en de miljoenen komen lekker binnen.

@Thymen Dan moet alles wel meezitten.

@Mordurette @himan @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites