Vreven Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Hoppa, wat een schitterend begin. Ook altijd leuk om te zien wie welk nummer heeft ingezonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 5 minuten geleden zei Djurovski: Is toch een heerlijk nummertje? Ik vind tinnitus niet iets heerlijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 5 minuten geleden zei Djurovski: Is toch een heerlijk nummertje? Ik vind tinnitus niet iets heerlijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 19 minuten geleden zei Djurovski: Is toch een heerlijk nummertje? Vreselijk. Titan's Call vind ik wel een goed nummer, vandaar mijn verbazing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 5 minuten geleden zei Aaron21: Vreselijk. Titan's Call vind ik wel een goed nummer, vandaar mijn verbazing. Had dit nummer al zo lang klaar staan maar Zweden is populair. Heb wel meer vertrouwen in de Ai dan @Urbeto haha @Sick Blik wat verder van de boxen afstaan dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 32 minuten geleden zei Djurovski: Is toch een heerlijk nummertje? Voila, toch ene muziekbarbaar minder. Had stiekem wel gehoopt op het maximum, maar 10 is zeker ook een goeie. Maar aan de reacties te lezen, zal het ook wel misschien de enige laatste puntenhoop zijn. Veel nullen, ik kom eraan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 29 minuten geleden zei Sick Blik: Ik vind tinnitus niet iets heerlijks. Gevonden, iemand zonder smaak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 28 minuten geleden zei xanderoo: Voila, toch ene muziekbarbaar minder. Had stiekem wel gehoopt op het maximum, maar 10 is zeker ook een goeie. Maar aan de reacties te lezen, zal het ook wel misschien de enige laatste puntenhoop zijn. Veel nullen, ik kom eraan! Er was nog een nummer die ik beter vond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november We zijn los, maar nog niet qua punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 3 punten, mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 2 uur geleden zei Djurovski: Er was nog een nummer die ik beter vond Daar ben ik je heel dankbaar voor😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 2 uur geleden zei Satyr: 3 punten, mooi Als jij zelfs hier maar 3 krijgt,ben ik al helemaal oke met 0 hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Hier moeten we het niet van hebben dus. En dat terwijl mijn naam zomaar wordt gebruikt door die Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 november Auteur Share Geplaatst 4 november Zuid-Korea Aantal deelnames: 13 Beste prestatie: 8e plaats Hoe AI Zuid-Korea recenseert: "Hideaway" van Karen O en The Kids is een subtiel, atmosferisch nummer dat de emotionele kern van eenvoud raakt. Karen O's stem, met haar rauwe en melancholische kwaliteit, zweeft boven minimalistische instrumentatie en roept een gevoel van fragiele hoop op. Hoewel het nummer een poëtische intimiteit heeft die beklijft, kan het repetitieve karakter na een paar luisterbeurten wat vlak aanvoelen en mist het soms een dynamisch hoogtepunt. Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5) Het is een ontroerende en charmante luisterervaring die perfect past bij een introspectief moment, maar kan voor sommigen te ingetogen zijn om echt impact te maken. Hoe D. Magoog Zuid-Korea recenseert: Wie Karen O enkel kent als leadzangeres van de Yeah Yeah Yeahs wordt in deze ronde allicht verrast. @Chiemel's Hideaway is een ietwat trage plaat die niet na één keer luisteren op waarde geschat zal worden. Dat is misschien geen goede eigenschap voor een Worldvision inzending - je mag hier al blij zijn als men je nummer eenmaal in zijn geheel luistert - maar wie de tijd neemt kan naar hartenlust meevaren op de magie van Karen O's aangrijpende zang en exotische instrumentalen. Mij is het net aan de trage kant, maar van het instrumentale slotstuk kan ik wel genieten. Sterrenrating: ★★★☆☆ (3/5) De punten uit Zuid-Korea (2/26). Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Ai. Hier had ik wel punten verwacht eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Jammer deze ronde geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Gezien het ingezonden nummer hier ook niets verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Dank voor de eerste punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 18 minuten geleden zei Vreven: Ai. Hier had ik wel punten verwacht eigenlijk. Was niet in de mood voor dat wat hysterische nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 6 punten is mooi. Gezien het ingezonden nummer van Chiemel, had ik ook wel punten terug verwacht. Desalniettemin, zeer blij hiermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november We blijven droogstaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november WE LOVE YOU CHIEMEL, WE DOOO Fijn dat je meerdere keren beluisterd heb en N-Z op nummer 1 zette. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Mooi gebalanceerde twee rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Geen punten,zeker wel verwacht mooi balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Alweer punten, ik hoopte al dat ik redelijk mee zou doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten