007mark Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Helaas weer niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Toch weer 5 puntjes binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Weer net zovaak de 0 als met FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Ik ben maar zelf naar Buenos Aires gegaan, in de hoop op punten. Al zit ik nu op het vliegveld te wachten op een 10 uur vertraagde vlucht om hier te vertrekken. Dit is een hele mooie opsteker! De Afrikaanse vibe van mijn nummer doet de mensen in Mali goed zo te zien. Geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november niets verwacht niets gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november fubar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Ik dacht even weer wat puntjes te sprokkelen maar Tim nam me in de Mali. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 november Auteur Share Geplaatst 11 november Dank voor de achtpunter! Gaat best wel lekker met 16 punten uit de laatste 2 rondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Dank Tim! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Gelukkig heeft aron24 een kut inzending anders was ik laatste geworden. 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november (bewerkt) Nog altijd in het linkerrijtje, de rest hebben we Mali-ng aan. 12 november bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 10 uur geleden zei Sick Blik: Ik ben maar zelf naar Buenos Aires gegaan, in de hoop op punten. Al zit ik nu op het vliegveld te wachten op een 10 uur vertraagde vlucht om hier te vertrekken. Dit is een hele mooie opsteker! De Afrikaanse vibe van mijn nummer doet de mensen in Mali goed zo te zien. Geweldig! Ik heb echt genoten van je inzending, dus vond het ook bizar dat je zo laag stond voor mijn twaalfpunter. Hopelijk vind je nog een beetje de weg naar boven haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Wat een verrassing, geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Leuk. Nog eens punten .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Bedankt voor de puntjes. Zo raakt de staart steeds verder uit het zicht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 november Auteur Share Geplaatst 12 november Luxemburg Aantal deelnames: 4 Beste prestatie: 4e plaats Debuuteditie: 7 Hoe AI Luxemburg recenseert: "The Secret Sons of Europe" van ROME is een intens en atmosferisch nummer dat diepe, historische thema's verweeft met melancholische neofolk en post-industrial klanken. De donkere, poëtische tekst en de dramatische toon roepen beelden op van oude Europese mythes en verloren glorie, terwijl de zware bariton van frontman Jérôme Reuter deze sfeer krachtig ondersteunt. De productie is sterk en vol spanning, waarbij het sobere arrangement en de strakke gitaarlijnen bijdragen aan het mystieke, introspectieve karakter van het nummer. Hoewel ROME een indrukwekkend gevoel voor dramatiek toont, kan de sombere, vaak monotone sfeer voor sommige luisteraars wat zwaar aanvoelen. De epische opbouw blijft trouw aan de stijl, maar kan net iets te plechtig zijn voor wie minder vatbaar is voor dit genre. Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5) "The Secret Sons of Europe" is een fascinerend en meeslepend stuk muziek met een rijke thematische diepgang, ook al vraagt het door de zware sfeer wat meer geduld en affiniteit met donkere neofolk-invloeden. Hoe D. Magoog Luxemburg recenseert: Ernst, maar dan zonder Bobbie. Dat is waar deze inzending van @Satyr mee doorspekt is. De zware stem van Reuter doet wat denken aan Leonard Cohen, maar dan de variant waar iedere vorm van levensvreugde definitief uitgeperst is. The Secret Sons of Europe is een neerslachtige, duistere plaat die het goed doet op een druilerige herfstavond. Maar is het ook een festivalplaat die in dit veld de punten binnenhaalt? Dat betwijfel ik. Sterrenrating: ★★★☆☆ (3/5) De punten uit Luxemburg (12/26). Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november (bewerkt) Woooow 12 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 november Auteur Share Geplaatst 12 november Zojuist zei Kyrill: Deze hoef ik niet eens te openen, om te weten ik geen punten ga krijgen, ga ik dus ook neit doen. Ik zit die update toch niet voor niks te maken? Open hem nou maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Zojuist zei Kyrill: Deze hoef ik niet eens te openen, om te weten ik geen punten ga krijgen, ga ik dus ook neit doen. Laat dit even buiten dit leuke spelletje, nergens voor nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Thnx voor de punten kon ze goed gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november (bewerkt) Ik krijg volgens mij meestal wel punten van Satyr. Ongeacht het genre, de man heeft blijkbaar oor voor kwaliteit. 12 november bewerkt door Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november (bewerkt) 17 minuten geleden zei Vreven: Laat dit even buiten dit leuke spelletje, nergens voor nodig. Holy shiit 4 punten!! Thnx @Satyr en hebt gelijk @Urbetoen @Vreven wonderen bestaan nog . Wat een dag wat een dag. 12 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei Kyrill: Nee want heeft met dit spelletje te maken. Ik krijg 99.999999% tijd van hem met dit spel geen punten,en nu is helemaal prima,krijg van bijna niemand punten:P Het is anoniem he, dus heeft niks met 'jou' te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Zojuist zei Satyr: Het is anoniem he, dus heeft niks met 'jou' te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten