Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

WIN FOOTBALL MANAGER 2025

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 194
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mijn favoriete newgen is de Irakees Alikaza uit FM2007. Hier heb ik natuurlijk geen screen meer van dus heb ik een random andere newgen uit fm 2007 voor jullie. 

Alikaza was een AML die eigenlijk nog beter uit de voeten kwam op AMC of in de spits. Hij heeft hoogstpersoonlijk PSV de Champions League bezorgd. 

image.thumb.png.c6d2c909858a48b15c3098e323fc138c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze editie is dat Carlos Medina voor mij. Was op zijn 19de transfervrij en ik gooide hem meteen voor de leeuwen. Zijn ontwikkeling ging keihard. Niemand keek eerst naar hem om, maar uiteindelijk werd hij recordinternational van Mexico en speelde hij jarenlang voor PSG.  Heeft zelfs nog 14 interlandgoals op zijn naam staan, omdat ik tijdelijk bondscoach van Mexico was.

Helaas, geen screen van zijn beste jaren.

CarlosMedina_Profile.thumb.png.02409f6d2af9348ba38474865cbddc16.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was denk ik het grootste talent. Moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo van de newgens ben, omdat ik zelf het liefst met voor mij bekende spelers speel. Ik ben dan ook nog nooit voorbij een tiende seizoen gekomen omdat dan het aandeel newgens te groot begint te worden naar mijn zin;e

Cassio.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opdracht 3

Post een screen van het FM-resultaat waar je het meest trots op bent. De Champions League? Het WK? De Copa Libertadores? Of misschien toch de wedstrijd waarin je het kampioenschap beslechtte in de competitie?

Deadline: 2 september 2024, 23.59 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.6c5f2cc29b3df454186039d31b489b3c.png

Mijn eerste CL overwinning met een club uit San Marino. Qua niveau van het team had ik never nooit zo ver moeten kunnen komen, maar alles viel gewoon op z'n plek. Als ik het me goed herinner, dan had ik zo'n beetje iedere KO ronde een erg laat doelpunt, verlenging of zelfs penalties nodig om mezelf te redden. En toen stonden we opeens in de finale en wonnen we :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Balen gisteren al zitten slapen door niet mee te doen. Succes voor alle anderen, volgend jaar weer een kans wellicht haha.

Je kan gewoon elke ronde opnieuw blijven meedoen hè. Maar dan gaan er straks niet 7 maar 6 balletjes met 'timpy00' in de grote koker :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Fantasy:

Opdracht 3

Post een screen van het FM-resultaat waar je het meest trots op bent. De Champions League? Het WK? De Copa Libertadores? Of misschien toch de wedstrijd waarin je het kampioenschap beslechtte in de competitie?

Deadline: 2 september 2024, 23.59 uur

Geen Slotball, maar Aron24-ball

image.thumb.png.4fcf0d3078b22da85f594e653795c502.png

Zelfs een eigen artikel van. Screenshot van de Week: De Treble - Managers United (manutd.nl) :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen werd direct na seizoen 1 de Eredivisie bereikt, uiteindelijk werd zelfs in het seizoen 2033/2034 de World Cup voor Clubs gewonnen, waarin Top Oss te sterk was voor Bayern, PSG, Real Madrid en Inter. Ik zal nog wel even te twijfelen tussen dit nieuwsbericht of die 2 erboven;)

image.thumb.png.b4a3197affbaafef5ecf04a72d875dae.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Is het te laat om mee te doen? Zie dit topic nu pas... @Fantasy

Zeker niet. Meedoen kan elke dag. Per keer dat je een opdracht meedoet gaat er een balletje met jouw naam in de grote koker waaruit straks na 7 opdracht één winnend balletje uit getrokken gaat worden!

19 minuten geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.85273690a0a98619efe1136a6402e06a.png

2 jaar moeten wachten tot we hem effectief binnen konden halen, maar dit belooft wel een absolute topper te worden.

Dit is opdracht 2 gok ik? Die deadline is al voorbij :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites