nasje92 Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Tot nu toe een van de beste spitsen die ik onder mijn hoede heb gehad, en dan ook nog eens bij die ene club die nog nooit in de eredivisie speelde. Geweldenaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Beste speler uit eigen jeugd uit mijn San Marino game. Helaas wel moeten verkopen, omdat er voor hem geen ruimte was in de basis. Dus hij speelt nu voor RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Mijn favoriete newgen is de Irakees Alikaza uit FM2007. Hier heb ik natuurlijk geen screen meer van dus heb ik een random andere newgen uit fm 2007 voor jullie. Alikaza was een AML die eigenlijk nog beter uit de voeten kwam op AMC of in de spits. Hij heeft hoogstpersoonlijk PSV de Champions League bezorgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Deze editie is dat Carlos Medina voor mij. Was op zijn 19de transfervrij en ik gooide hem meteen voor de leeuwen. Zijn ontwikkeling ging keihard. Niemand keek eerst naar hem om, maar uiteindelijk werd hij recordinternational van Mexico en speelde hij jarenlang voor PSG. Heeft zelfs nog 14 interlandgoals op zijn naam staan, omdat ik tijdelijk bondscoach van Mexico was. Helaas, geen screen van zijn beste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Dit was denk ik het grootste talent. Moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo van de newgens ben, omdat ik zelf het liefst met voor mij bekende spelers speel. Ik ben dan ook nog nooit voorbij een tiende seizoen gekomen omdat dan het aandeel newgens te groot begint te worden naar mijn zin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Dat is toch wel deze keeper, kwam door op zijn 15e in mijn jeugdopleiding en laat regelmatig zien waarom hij in de basis hoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Op dit moment deze Zweeds-Marokkaans-Poolse vriend die elke tegenstander zoek speelt over de linkerflank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 september Auteur Share Geplaatst 2 september Opdracht 3 Post een screen van het FM-resultaat waar je het meest trots op bent. De Champions League? Het WK? De Copa Libertadores? Of misschien toch de wedstrijd waarin je het kampioenschap beslechtte in de competitie? Deadline: 2 september 2024, 23.59 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Geen twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Gek genoeg is dat niet een overwinning maar dat ik met Siena, destijds kandidaat voor degradatie, in het eerste seizoen als gedeeld 9e wist te eindigen maar een punt of 4 verwijderd van europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Deze editie is deze prestatie met mijn talentvolle spelers van Cruz Azul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Toen wij nog een klein clubje waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Mijn eerste CL overwinning met een club uit San Marino. Qua niveau van het team had ik never nooit zo ver moeten kunnen komen, maar alles viel gewoon op z'n plek. Als ik het me goed herinner, dan had ik zo'n beetje iedere KO ronde een erg laat doelpunt, verlenging of zelfs penalties nodig om mezelf te redden. En toen stonden we opeens in de finale en wonnen we Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Balen gisteren al zitten slapen door niet mee te doen. Succes voor alle anderen, volgend jaar weer een kans wellicht haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 september Auteur Share Geplaatst 2 september 1 minuut geleden zei timpy00: Balen gisteren al zitten slapen door niet mee te doen. Succes voor alle anderen, volgend jaar weer een kans wellicht haha. Je kan gewoon elke ronde opnieuw blijven meedoen hè. Maar dan gaan er straks niet 7 maar 6 balletjes met 'timpy00' in de grote koker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Ah zo. Had ik het verkeerd begrepen. Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Hiermee maakte ik de pentagon challenge af. Toch een mooie prestatie in mijn journeyman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 3 uur geleden zei Fantasy: Opdracht 3 Post een screen van het FM-resultaat waar je het meest trots op bent. De Champions League? Het WK? De Copa Libertadores? Of misschien toch de wedstrijd waarin je het kampioenschap beslechtte in de competitie? Deadline: 2 september 2024, 23.59 uur Geen Slotball, maar Aron24-ball Zelfs een eigen artikel van. Screenshot van de Week: De Treble - Managers United (manutd.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Mijn eerste CL winst met Versailles, het team dat ik al lang voor de start van FM24 in gedachten had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september In zes jaar tijd ADO Den Haag de treble laten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Niet alleen werd direct na seizoen 1 de Eredivisie bereikt, uiteindelijk werd zelfs in het seizoen 2033/2034 de World Cup voor Clubs gewonnen, waarin Top Oss te sterk was voor Bayern, PSG, Real Madrid en Inter. Ik zal nog wel even te twijfelen tussen dit nieuwsbericht of die 2 erboven;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 2 jaar moeten wachten tot we hem effectief binnen konden halen, maar dit belooft wel een absolute topper te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 2031 was het eindelijk zo ver om de grootste van Portugal te worden. Was echt a hell of a job. Hierna was alles meteen anders en pakten we kampioenschap na kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Is het te laat om mee te doen? Zie dit topic nu pas... @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 september Auteur Share Geplaatst 2 september 3 minuten geleden zei Thierryvane: Is het te laat om mee te doen? Zie dit topic nu pas... @Fantasy Zeker niet. Meedoen kan elke dag. Per keer dat je een opdracht meedoet gaat er een balletje met jouw naam in de grote koker waaruit straks na 7 opdracht één winnend balletje uit getrokken gaat worden! 19 minuten geleden zei Oerlie: 2 jaar moeten wachten tot we hem effectief binnen konden halen, maar dit belooft wel een absolute topper te worden. Dit is opdracht 2 gok ik? Die deadline is al voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten