Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM25] Nieuws & Updates

Fantasy

Football Manager 2025  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Ga je FM25 kopen?

• Ja, natuurlijk - Ik koop 'm via MU!
    • Hmm, ik twijfel nog een beetje.
    • Nee, ik sla een jaartje FM over.

Aanbevolen berichten

Zo langzaam maar zeker verwachten we vanaf augustus de eerste nieuwtjes en updates over FM25 te kunnen delen, welke natuurlijk direct te lezen zijn op manutd.nl zodra er informatie te delen valt. Ook hier zullen we e.e.a. delen en kan er over gediscussieerd worden. Waar hoop jij op in de nieuwe editie van Football Manager?

https://manutd.nl/vrouwenvoetbal-komt-naar-football-manager/

https://manutd.nl/eerste-fm25-nieuws-fm-bemachtigt-licentie-premier-league/

https://manutd.nl/fm25-screenshots-en-info/

https://manutd.nl/nieuwe-clubs-in-football-manager-2025/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Fantasy:

We zijn ondertussen ook al de nodige voorbereidingen aan het treffen voor de nieuwe FM25-artikelen voor op de website. Wat zouden onderwerpen of topics zijn die we niet mogen vergeten?

De lijstjes met clubs om te managen in FM25. En dan bij voorkeur unieke en creatieve lijstjes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bondscoach functie wordt er nu uitgehaald om in FM26 in betere vorm terug te keren. Wat mij betreft een aparte beslissing, maar ik moet toegeven dat ik - zoals Miles in zijn brief aanhaalt - net als veel andere managers nooit als bondscoach speel. 

Verder valt het gewicht van spelers weg in FM25. Door de toevoeging van vrouwenvoetbal kwam men tot de conclusie dat gewichtsbepaling daar stukken minder makkelijk in elkaar stak en hierom gooit men het bij iedereen maar over boord. Wat mij betreft een aparte keuze. Ik vind het prima dat je bij de vrouwelijke spelers geen gewicht toont, maar waarom moet je het bij de mannen dan weghalen? Ik begrijp dat de waarde ervan in FM niet zo heel groot is, maar een sterke reden voor de verwijdering vind ik dit niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat ze het bondscoachschap willen verbeteren, maar jammer dat het niet in FM25 zit. Ik behoor blijkbaar tot die kleine groep, maar interlandvoetbal is voor mij leuke aanvulling. Lekker de wereldrond reizen en zeer veel continentale prijzen die er te winnen zijn.

Helaas, gaat mijn persoonlijke challenge, win alle continentale club- en landenprijzen bij de mannen en vrouwen, dus ook verschuiven naar FM26.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Urbeto:

De bondscoach functie wordt er nu uitgehaald om in FM26 in betere vorm terug te keren. Wat mij betreft een aparte beslissing, maar ik moet toegeven dat ik - zoals Miles in zijn brief aanhaalt - net als veel andere managers nooit als bondscoach speel. 

Verder valt het gewicht van spelers weg in FM25. Door de toevoeging van vrouwenvoetbal kwam men tot de conclusie dat gewichtsbepaling daar stukken minder makkelijk in elkaar stak en hierom gooit men het bij iedereen maar over boord. Wat mij betreft een aparte keuze. Ik vind het prima dat je bij de vrouwelijke spelers geen gewicht toont, maar waarom moet je het bij de mannen dan weghalen? Ik begrijp dat de waarde ervan in FM niet zo heel groot is, maar een sterke reden voor de verwijdering vind ik dit niet. 

Ik vermoed dat dat is gedaan zodat het in basis hetzelfde werkt voor elke 'persoon'. Anders zou je onderscheid moeten inbouwen voor vrouw of man. Al is het deels waarschijnlijk in eerste instantie een visuele weergave?

Link naar opmerking
Deel via andere websites