Kyrill Gepost October 13, 2024 Share Gepost October 13, 2024 7 minuten geleden zei Urbeto: Wacht even, je denkt toch niet serieus dat dit een echte tweet is hé? Het ligt er hier nog dikker bovenop dan slagroom op een moorkop. Ik dacht het wel maar boeiend, jij neemt mij ook 99% van de tijd serieus wanneer ik dat niet ben Thnx voor het verhelderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost October 13, 2024 Share Gepost October 13, 2024 Heeft Miles al de eer aan zichzelf gehouden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost October 13, 2024 Share Gepost October 13, 2024 35 minuten geleden zei Kyrill: Ik dacht het wel maar boeiend, jij neemt mij ook 99% van de tijd serieus wanneer ik dat niet ben Thnx voor het verhelderen. In geval van twijfel, check dan gewoon even Miles' tijdlijn op X. Minuutje werk en het voorkomt dat mensen je voor de gek houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boppah Gepost October 13, 2024 Share Gepost October 13, 2024 Verdrietig dat het zo moet lopen. Ik denk dat we moeten beseffen dat de nieuwe game de basis word voor de games van de komende +- 10 jaar. Als die basis ruk is, dan werkt dat door. Het risico dat ze hebben genomen met deze aanpak is natuurlijk vele malen groter dan steeds de versie van een jaar eerder updaten en wat zaken toevoegen. Dat we terug zouden gaan naar een simpelere basis versie was ook wel te verwachten, ook niet erg mijn inziens omdat het de ontwikkelaar weer nieuwe opties geeft om de game door te ontwikkelen en een nieuw pad op te gaan. Want eerlijk, ik denk ook dat ze de weg waar ze opzaten inmiddels doodlopend is. De uitstel van grofweg een maand was voor mij dan ook geen probleem in dat licht, maar in Maart is het seizoen zowat afgelopen. De communicatie was erg slecht. Maar aan de andere kant moeten we ook vertrouwen hebben, tot nu toe hebben ze altijd een hoogwaardig product opgebracht. En ik denk dat ze zelf inzien dat als de basis niet goed is, ze daar jarenlang last van gaan hebben. Liever een jaartje minder om daarna jaarlijks een hoogwaardig product te hebben. Dan op een slechte fundering doorbouwen waardoor de boel doodbloed, wat je nu eigenlijk bij Fifa/EA Sports FC ziet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost October 13, 2024 Share Gepost October 13, 2024 Dat nieuwe logo is wel echt afgrijselijk. Ziet er ook niet uit straks in Steam. Heb je allemaal mooie jaartallen erin staan in een net iets andere stijl en dan komt zo'n gedrocht ertussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost October 13, 2024 Share Gepost October 13, 2024 12 minuten geleden zei Grote Ree: Dat nieuwe logo is wel echt afgrijselijk. Ziet er ook niet uit straks in Steam. Heb je allemaal mooie jaartallen erin staan in een net iets andere stijl en dan komt zo'n gedrocht ertussen. Ga van profielfoto moeten veranderen dus.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost October 13, 2024 Share Gepost October 13, 2024 Hier en daar lees ik ook dat ze wel moeten releasen i.v.m. verplichtingen van licenties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost October 15, 2024 Share Gepost October 15, 2024 Op 13-10-2024 om 22:38 zei sennid: Hier en daar lees ik ook dat ze wel moeten releasen i.v.m. verplichtingen van licenties. Plus maart is de laatste maand van het financiële jaar voor SEGA en de game kan niet verder uitgesteld worden dan dat. Is dus ook nog maar de vraag of je in maart een fatsoenlijke game krijgt of dat het een gedrocht wordt dat moet worden uitgebracht. Ik gok dat tweede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 17, 2024 Share Gepost October 17, 2024 Op 15-10-2024 om 03:23 zei Richarð.: Plus maart is de laatste maand van het financiële jaar voor SEGA en de game kan niet verder uitgesteld worden dan dat. Is dus ook nog maar de vraag of je in maart een fatsoenlijke game krijgt of dat het een gedrocht wordt dat moet worden uitgebracht. Ik gok dat tweede. Ik gok dat niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost October 22, 2024 Share Gepost October 22, 2024 Officieel geen data update voor FM24, wat wel te verwachten was uiteraard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 22, 2024 Share Gepost October 22, 2024 7 minuten geleden zei Steels: Officieel geen data update voor FM24, wat wel te verwachten was uiteraard. Ben jij al ooit al is in seizoen 2 geraakt of moeten we daar tot FM73 op wachten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost October 22, 2024 Share Gepost October 22, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost October 22, 2024 Share Gepost October 22, 2024 4 uur geleden zei Kyrill: Ben jij al ooit al is in seizoen 2 geraakt of moeten we daar tot FM73 op wachten? Overbodige opmerking. Dit heeft namelijk niks te maken met de post die Steels plaatst over een nieuwtje dat SI vandaag naar buiten heeft gebracht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost October 22, 2024 Share Gepost October 22, 2024 Dit ruikt naar zo naar skull & bones. De enige reden dat deze game nog wordt uitgebracht is omdat ze contractueel verplicht zijn. SEGA geeft geen zak om de kwaliteit. Want ze weten dat hun publiek toch geen alternatief heeft en bij FM26 grotendeels dit allemaal vergeten zal zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 22, 2024 Share Gepost October 22, 2024 FM25 slaan we gewoon lekker met z'n alle over. Of ze nu alsnog FM25 uitbrengen of niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost October 23, 2024 Share Gepost October 23, 2024 Ik wist helemaal niet dat jij daar over ging joh @MisterX! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 23, 2024 Share Gepost October 23, 2024 11 minuten geleden zei Urbeto: Ik wist helemaal niet dat jij daar over ging joh @MisterX! Je leert iedere dag nieuwe dingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost October 23, 2024 Share Gepost October 23, 2024 Van zodra FM 25 uit is koop ik het spel gewoon, dit is het enige spel waar ik al 17 jaar op rij zo veel uren plezier uit haal, ik zou niet willen dat SI failliet zou gaan als FM 25 massaal 'geboycot' zou worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 24, 2024 Share Gepost October 24, 2024 Op 22-10-2024 om 19:56 zei AntiChrist7: Dit ruikt naar zo naar skull & bones. De enige reden dat deze game nog wordt uitgebracht is omdat ze contractueel verplicht zijn. SEGA geeft geen zak om de kwaliteit. Want ze weten dat hun publiek toch geen alternatief heeft en bij FM26 grotendeels dit allemaal vergeten zal zijn Is een aanname gebaseerd op vrijwel niks. Op 22-10-2024 om 22:52 zei MisterX: FM25 slaan we gewoon lekker met z'n alle over. Of ze nu alsnog FM25 uitbrengen of niet. Wat een gezever. Er worden zovaak games uitgesteld maar doet SI/Sega keer ,gaat iedereen heel dramatisch doen,wat een onzin zeg . En spreek voor jijzelf ik ga FM25 wel gewoon halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost October 24, 2024 Share Gepost October 24, 2024 3 uur geleden zei Kyrill: Is een aanname gebaseerd op vrijwel niks. Wat een gezever. Er worden zovaak games uitgesteld maar doet SI/Sega keer ,gaat iedereen heel dramatisch doen,wat een onzin zeg . En spreek voor jijzelf ik ga FM25 wel gewoon halen. Liever een aanname gebasseerd op niks dan een aankoop gebasseerd op niks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 24, 2024 Share Gepost October 24, 2024 29 minuten geleden zei AntiChrist7: Liever een aanname gebasseerd op niks dan een aankoop gebasseerd op niks Laatste is niet waar,weet jij dondersgoed net zo hard. Er was al bekend wat voor veranderingen zouden komen,niks ben ik totaaal niet mee eens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost October 24, 2024 Share Gepost October 24, 2024 1 uur geleden zei Kyrill: Laatste is niet waar,weet jij dondersgoed net zo hard. Er was al bekend wat voor veranderingen zouden komen,niks ben ik totaaal niet mee eens. het enige wat je weet van veranderingen is wat er geschrapt is. Verder heb je 4 screenshots gezien (die volgens mij niet eens ingame zijn maar gewoon mockup) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 25, 2024 Share Gepost October 25, 2024 17 uur geleden zei AntiChrist7: het enige wat je weet van veranderingen is wat er geschrapt is. Verder heb je 4 screenshots gezien (die volgens mij niet eens ingame zijn maar gewoon mockup) Maar de game wordt dan ook pas in maart gereleased. In 5 maanden zal er vast nog wel het een en ander naar buiten komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 18, 2024 Share Gepost November 18, 2024 Aardige radiostilte alweer een tijdje, laatste development update is ondertussen ~ 2,5 maand geleden, ben mij af te vragen om Maart 2025 wel een haalbare kaart is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 18, 2024 Share Gepost November 18, 2024 47 minuten geleden zei joostmakaay: Aardige radiostilte alweer een tijdje, laatste development update is ondertussen ~ 2,5 maand geleden, ben mij af te vragen om Maart 2025 wel een haalbare kaart is. Ik denk niet dat je dit jaar nog updates moet verwachten eerlijk gezegd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts